39 Reacties

5 jaar geleden

....nee.... Baby's zien enkel contrast, houden van grote kleurverschillen want ze zien niet goed. Ze kijken dus ook naar het contrast van jou hoofd op je muur gezien ze geen goed visus nog hebben. Dit is pas na een week of 12 knap.

5 jaar geleden

Dat doen baby's nou eenmaal ...
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel

5 jaar geleden

Baby's staren heel veel, ik snap ook niet altijd waar hij naar kijkt, maar dat is heel normaal. Ze kijken richting het licht of felle kleuren..

5 jaar geleden

Baby's gaan ook staren als ze even moe zijn van de indrukken

5 jaar geleden

Ik zie ik zie...

5 jaar geleden

Baby’s zijn constant aan het staren. Dan zou elke baby paranormaal begaafd moeten zijn.

5 jaar geleden

Mijn dochter lacht ook altijd naar de muur. Ik zeg altijd voor de grap dat ze naar mn papa lacht ❤ Maar dat is onzin, ze zien een bepaalde contour en dat vinden ze mooi.

5 jaar geleden

Mijn kleine meid staart ook wel eens naar de muur of naar buiten, ze lacht ook wel eens terwijl ze ergens in de ruimte naar kijkt, dit is heel normaal. Jouw kleintje zal dat ook doen, niet omdat ze wat ziet maar waarschijnlijk omdat ze de indrukken even moet verwerken. Geen zorgen om maken 😉. En van sommige reacties moet je je niets van aantrekken, erg jammer..

5 jaar geleden

Reactie op M.N.E ❤️

Dit bericht is verwijderd
Ik ben zelf ook heel gevoelig voor zo’n soort verschijnselen dus ik weet dat er wel iets is waar ze naar kijkt, al is het maar wazig.

5 jaar geleden

Reactie op LindaHarms

Mijn kleine meid staart ook wel eens naar de muur of naar buiten, ze lacht ...
Ik ben voor de eerste keer moeder en ik ben zelf ook gevoelig voor zo’n verschijnselen en ik dacht dat ik dat ook voelde aan mijn dochter .. Ik wou dit topic verwijderen, maar ik weet niet hoe dat moet. Dank je voor je reactie! :)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Oude trauma's en wat je mist van je kindloze bestaan

Waarom maken baby's zo graag herrie? We duiken in hun speelgedrag en een groeiende eigen wil. Ook bespreken we hoe het is om op te voeden zonder goed voorbeeld. En mis je soms nog iets uit je leven van voor de geboorte van je kindje?

5 jaar geleden

Jemig meiden, Ik schrik een beetje van de reacties, het is een normale vraag! Dat je er niet in geloofd kan maar moeten er dan reacties komen waarin de vraag of persoon, net hoe je het op het, belachelijk word gemaakt? Ik wil jullie vragen om nu gewoon te reageren. Feit blijft dat baby's en kleine kinderen meer kunnen zien of voelen dan wij weten. Ze kunnen het alleen niet vertellen. Mijn zoon zat soms in het luchtledige te "praten" en lachen. Toen hij eenmaal echt kon praten kon hij me dingen vertellen die hij helemaal niet kon weten. Dus ja het kan dat ze meer zien dan wij weten, het kan ook zijn dat ze gewoon een schaduw bekijkt. Topicstarter, wil je dat ik het topic sluit? Of hou je hem liever nog even open?

5 jaar geleden

Mijn baby kijkt ook altijd over mij heen. Eerst dacht ik dat hij gewoon arrogant was net als zijn vader of nog geen goede manier heeft, maar hij lijkt wel echt iets te zien. Nog nooit over nagedacht dat het misschien is wat jij zegt, maar vind het wel plausibel klinken. Vanavond proberen of ik misschien met mijn opa en oma kan communiceren via mijn baby ❤

5 jaar geleden

Onze oudste heeft echt wel dingen gezien. Daar zijn wij heilig van overtuigd. Riep op latere leeftijd dan ineens woorden die ik kon linken aan een overleden familielid. Ik kreeg onze dochter ook in haar angstige gehuil dan pas rustig als ik erkende dat ze iets zag. (Ik heb het dan over 3 maanden +)...als baby huilde ze ook super veel en staarde gefocusd naar een saaie witte hoek. Onze oudste dochter is ook extreem hooggevoelig(vastgesteld door psycholoog). En dat focussen pas met 12 weken... ik ben gisteren bij het cb geweest en daar lag onze 5 weken oude dochtertje naar de dame van het consultatiebureau te kijken, gefocust en brabbelend... dat hoefde ze inderdaad pas te kunnen met 12 weken, maar ze doet het nu als dus kunnen we die ontwikkelingsmomenten even loslaten en kinderen hun eigen ontwikkeling laten hebben.

5 jaar geleden

Mijn meisje houdt van grote lampen 😅 Ze kan er zich beter vermaken dan naar mij kijken. Ook liet ik haar een x in mn bed liggen, waarbij zij zichzelf enorm vermaakte, terwijl ze naar boven keek. Ik kwam naar haar toe om haar te filmen... toen hield ze op met lachen en spelen. Ik stapte weer weg en ging ze weer door. Ook ik ben ervan overtuigd dat ze meer zien dan ons. T blijft een vraagteken ☺️😊

5 jaar geleden

Reactie op LaLaLottie

Dit bericht is verwijderd
😂😂😂Raap me op !!

5 jaar geleden

Reactie op Loress Moderator

Jemig meiden, Ik schrik een beetje van de reacties, het is een normale vra ...
Dank je wel! Ik verschiet er ook van, het was gewoon een vraag en dan krijg ik reacties over dat ik moet weten dat het normaal is ..

5 jaar geleden

Reactie op Loress Moderator

Jemig meiden, Ik schrik een beetje van de reacties, het is een normale vra ...
Ik wou hem bijna sluiten, maar nu komen er meer en meer positieve reacties en ik ben er eigenlijk echt wel benieuwd naar. Als er nog meer negatieve reacties komen mag je de topic van mij sluiten.

5 jaar geleden

Zelf geen ervaring mee in de zin van dat ik een baby ken die ‘dit’ heeft, maar ik geloof heilig in paranormale gaven en weet uit eigen ervaring en ervaring van mijn broers, zus en moeder dat het zeker bestaat... Zeker al vanaf baby’s zijnde is dit mogelijk. Ik vind het altijd heel bijzonder en interessant. Ik vind het knap dat je dit opmerkt en ermee aan de slag wilt. Dat siert je echt als mama!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik wou hem bijna sluiten, maar nu komen er meer en meer positieve reacties ...
Ik hou dit topic in de gaten, en als je wil dat ie gesloten word geef je maar een gil!

5 jaar geleden

👻