23 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben een aerosleep gekocht voor onze dochter toendertijd met zo'n beschermer erover.
Het gaf ons extra gevoel van veiligheid + het is ideaal, want als ze spugen of doorlekken blijft het matras schoon.
Nu na bijna 3 jaar erop geslapen te hebben is het matras alsnieuw en alleen aan deze safer zie je dat het gebruikt is. Geen moment spijt van gehad.
Qua merk matras denk ik dat het voor een baby echt niet heel veel uitmaakt. Ze wegen tenslotte nog vrijwel niks, maar ik zou wel aanraden een één of andere topper erbij te halen. Scheelt zo'n hoop gedoe bij een doorgelekte luier of veel spuug!

5 jaar geleden
Ik heb vandaag een Aerosleep gekocht omdat ik bij Ikea geen 70x140 zag. We hebben een meegroeibed gekocht en dan vind ik het een fijn idee met zo'n topper, dat ie even lang mee gaat als het bed!
5 jaar geleden
Wij juist wel een aerosleep matrasje. Voelen we ons toch fijner bij en heeft wel degelijk meer extra’s/ademende kwaliteiten dan normale matrasjes. Voor het wiegje wordt dit niet perse geadviseerd omdat je baby dan nog niet draait. Maar zeker in het ledikantje is een aerosleep matras zeker aan te raden
5 jaar geleden
Je kan van Aerosleep ook alleen een toppertje kopen. Dat werkt dan ook ademend. Dat hadden wij bij onze eerste en gebruiken we straks weer.
Er onder hadden we een Ikea matras!
Zo werkt het net zo goed! Ik ben er met mijn gezicht op gaan liggen en gaan ademen, gaat perfect!
https://www.baby-dump.nl/product/matrassen/158/aerosleep/2350/aerosleep-protect/26358/aerosleep-protect-br60-x-120-cm/931/?gclid=CjwKCAiAz4b_BRBbEiwA5XlVVmFG0jMq2i9aABfB5l7biFKewuOukXeijtjAsGVlj8ouAD_9RXiNfxoCLssQAvD_BwE
5 jaar geleden
Oh en nog iets, onze zoon kon al heel vroeg zijn hoofd draaien. Dus wil daarmee zeggen, een baby stikt niet zomaar!
Maar onze zoon is een buikslaper, dus vond dit wel een fijne gedachte.. al geloof ik niet dat hij zonder gestikt was hoor!
5 jaar geleden
Ik heb ook gewoon bij de 1ste een normaal matras gekocht.
Toen ze op een gegeven moment op de buik ging slapen heb ik een aerosleep aangeschaft. Alleen de topper. Gaf me een gerust gevoel met de honingraat.
Daarnaast vind ik zo topper erg handig, dat ik er nog een 2de bij heb gekocht..ze spuugde best veel.
Topper eraf even in de wasmachine en gelijk weer schoon. Zo hield ik het matras ook mooi schoon..
Als ze keer een dagje naar oppas ging, topper mee naar de oppas zodat ik ze daar ook veilig kon laten slapen.
En met zindelijkheid, ging bijna iedere nacht goed. Maar als het een keer mis ging, niet gelijk een nat matras.
Het is even duur in aanschaf geloof rond de 70 euro.. Maar heb er tot 3 jaar heel veel schik van gehad.. (toen ging ze over na een groter ledikant.)
5 jaar geleden
Vind het een marketing ding. Baby slaapt toch op de rug en die van mij was al snel heel sterk in het hoofd draaien
5 jaar geleden
Reactie op Nus
Zou ik mogen weten wat voor meegroei bedje jullie hebben aangeschaft. Wij w ...
Wij hebben bij Baby en tiener megastore de 3-delige babykamer Zara van Born Lucky gekocht. Met hout i.p.v. zwart. Met meegroeibedje dus, van 70x140. Eerst mag ze in de cosleeper en daarna járen in dit bed!
5 jaar geleden
Wij hebben een aerosleep gekocht voor onze dochter toendertijd met zo'n bes ...

Hoi Patriciaa, wij zitten ook te denken aan een Aerosleep matras, omdat wij een 70×140 bedje hebben en dus het beste uitkomen bij Aerosleep. Maar hadden/hebben jullie naast het matras met 3d safesleep beschermer ook nog een lattenbodem beschermer voor het matras of was het voor jullie voldoende? Wil ook graag zo lang mogelijk met het matrasje doen natuurlijk en wat het beste is voor de kleine.