27 Reacties
5 jaar geleden
Er zit er 1 in je kraampakket en ze zijn te koop bij Kruidvat. Ik heb juist gister nog een extra pak gaan kopen
5 jaar geleden
Ik ga de onderleggers gebruiken van't kraam pakket is daar oor bedoeld, maar matras beschermer kan ook prima 't komt er in kleine beetjes uit, je verliest niet in 1 keer een hele plas of iets. Ik twijfelde bij de eerste keer of 't wel vruchtwater was zo weinig was 't
5 jaar geleden
Zit inderdaad in het kraampakket, bij mij kwam het trouwens wel met een enorme golf ineens eruit. Maar ik stond al naast het bed omdat ik dacht dat ik plassen moest dat scheelt weer 😅
5 jaar geleden
Ik verloor mega veel vruchtwater in de bank en in de auto, had het ook niet verwacht maar die matjes uit je kraampakket kunnen echt veel hebben!!😱
Het gutste er bij mij uit, hadden weken ervoor al gezegd dat ik super veel vruchtwater had haha. Toen mijn vliezen scheurden in de ochtend was serieus de hele gang nat net zoals in een film🤣
Dus als je meerdere van die matjes uit je kraampakket hebt komt het zeker goed!
5 jaar geleden
Reactie op Tinne993
Kun je de matjes van het kraampakket ergens kopen? Ik heb nl. geen kraampak ...
Zag dat mensen ze ook kopen bij de Kruidvat. Geen idee of dat iets Nederlands is.. als je een aanvullende zorgverzekering hebt krijg je zo'n pakket gratis hier...
5 jaar geleden
Er zitten absoptiekorrels is zo'n kraammatje, het absorbeert meer dan je denkt
5 jaar geleden
Wij hebben een swiss sense bed van net 1 jaar oud dus willen absoluut niet dat hier vruchtwater op komt dus hebben een goeie matras beschermer gekocht zit een speciaal laagje over waardoor het niet op je matras lekt deze doe ik er over een paar weken al om heen☺️
5 jaar geleden
https://www.ikea.com/nl/nl/p/grusnarv-matrasbeschermer-40462089/
Deze werkt echt top! En je voelt echt niks met slapen. Veel beter dan dat gedoe met vervelende matjes uit je kraampakket
5 jaar geleden
Reactie op Naatj13
Mee eens, prima ding en niks doorheen gegaan toen mijn vliezen braken s nachts
5 jaar geleden
Reactie op Doriekeb
Ik werd bij ons eerste kindje snachts wakker omdat ik dacht dat ik moest pl ...
Bij mij was het heel veel in 1 keer! Is bij iedereen anders ..
5 jaar geleden
Reactie op sths
Zou iemand een link kunnen delen met het artikel van de kruidvat? Het lijkt ...
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-discreet-protection-matrasbeschermers/p/4343298
Staat in NL onder incontintie. Denk dat ze deze bedoelen. Moet zelf ook nog halen.
5 jaar geleden
Reactie op Munchkinnie
Matras beschermers zitten als het goed is in het kraam pakket van je zorgverzekering