26 Reacties

4 jaar geleden

Mijn halve vriezer ligt al vol! Zat aan maaltijden voor de weken na de bevalling. Onder andere veel hutspot, rodekoolstampot, macaroni overschotel met broccoli, spaghetti, rijst met kip en sperziebonen, macaroni met spinazie en groenten. Kijk is in de appie app, daar hebben ze er echt heel veel op staan. Wij zijn met 3, kook voor 4 en gaan 2 porties de vriezer in op zolder.

4 jaar geleden

Reactie op BS91

Mijn halve vriezer ligt al vol! Zat aan maaltijden voor de weken na de beva ...
Lekker bezig! En veelzijdig al die verschillende maaltijden. Bedankt voor je tip 😁

4 jaar geleden

Ik wil vooral gerechten waar alleen nog pasta of rijst bij gekookt moet worden invriezen, maar ga er straks in m'n verlof mee beginnen. Die vriezer moet eerst een beetje leeg 🙈 Als je op google zoekt naar maaltijden makkelijk in te vriezen krijg je zo een aantal pagina's met veel recepten.

4 jaar geleden

Feta pasta 🥰

4 jaar geleden

Ik maak graag curry met rijst erbij. Makkelijk in grote hoeveelheden te maken en ook makkelijk afwisseling in te brengen door het soort groenten te wisselen. Ga toevallig zometeen een maken met yacon-knollen en paprika.

4 jaar geleden

Reactie op Radharani

Feta pasta 🥰
Kan feta in de vriezer?

4 jaar geleden

Reactie op BS91

Kan feta in de vriezer?
Ja hoor, het volledig bereide gerecht kan nadien in de vriezer.

4 jaar geleden

Reactie op BS91

Kan feta in de vriezer?
Ja ik koop vaak zo’n blok feta en als ik er dan achter kom dat ik maar de helft gebruik vries is het andere gedeelte gewoon in. Als ik dan een salade een keertje maak dan kan ik feta uit de vriezer halen en lekker door salade gebruiken!

4 jaar geleden

Reactie op Iris9

Ja ik koop vaak zo’n blok feta en als ik er dan achter kom dat ik maar de h ...
Goed om te weten! Dankjewel!

4 jaar geleden

Ik ben van plan om pastasauzen, curries en soepen in te vriezen en dat ik dan alleen nog pasta of rijst hoef te koken of een broodje af te bakken. Misschien ook nog een paar quiches, ook makkelijk in te vriezen. Ik vind zelf gerechten waar al rijst, pasta of aardappel in zit vanuit de vriezer vaak niet zo lekker meer.

4 jaar geleden

Snert!

4 jaar geleden

Ik vind dingen uit de vriezer dus echt niet lekker meer 🤭 ben alvast een lijstje aan het maken met super simpele maar toch gezonde recepten! Vanavond hadden wij bijvoorbeeld courgetti met een beetje pesto en griekse yoghurt, kipfilet lekker gekruid en cherrytomaatjes even in de airfryer. Die komt zeker op dat lijstje

4 jaar geleden

Wat ook nog een makkelijke is om wel vers te maken, zijn traybakes. Vaak weinig snijwerk, alles in de oven en klaar.

4 jaar geleden

Spaghetti bolognese, tagliatelle met zalm, quiche, verse soep, stamppotje (al worden die vaak wat waterig vind ik). Ook maak ik vast wat gehaktballen klaar.

4 jaar geleden

Reactie op Anoukxx

Ik vind dingen uit de vriezer dus echt niet lekker meer 🤭 ben alvast een l ...
Dat heb ik ook inderdaad😩. Doe je de kipfilet in de airfryer? Heb je dan een speciaal bakje, want ik heb alleen zo een ijzeren plaat met gaten. Zou dat ook lukken?🤔

4 jaar geleden

Reactie op Anoukxx

Ik vind dingen uit de vriezer dus echt niet lekker meer 🤭 ben alvast een l ...
Ik vind bepaalde dingen uit de vriezer niet lekker zoals gekookte pasta of gekookte rijst, maar de pasta saus en curry saus zijn naar mijn mening ook lekker uit de vriezer. Ik ga dus de sauzen invriezen en dan hoef ik in kraamtijd alleen nog de pasta of rijst te koken. Misschien maken we er dan vers nog even slaatje bij ofzo.

4 jaar geleden

Reactie op Firstnur

Dat heb ik ook inderdaad😩. Doe je de kipfilet in de airfryer? Heb je dan e ...
Mijn vriend had het zachtjes in de pan gebakken (deksel er op) maar denk dat het in de airfryer ook wel kan! Misschien in aluminiumfolie?

4 jaar geleden

Ik heb een recept voor chinese tomatensoep, mocht je dit lekker vinden? Wij halen er zo 10 kommetjes (geen mega grote) uit + voor in de vriezer. Ik maak 'm altijd voor 2 dagen (vriend eet 4 kommetjes per keer🤭🤣) plus vriezer Heb ook een hele simpele maar lekkere tomatensoep die in een half uur klaar is, kost echt geen moeite en kun je nog zo in de kraamweek maken desnoods.

4 jaar geleden

Ik heb een recept voor chinese tomatensoep, mocht je dit lekker vinden? Wij ...
Oh jum, nu krijg ik zin in tomatensoep haha. Wil je de 2 recepten delen? 🤗