26 Reacties
4 jaar geleden
Mijn halve vriezer ligt al vol! Zat aan maaltijden voor de weken na de bevalling.
Onder andere veel hutspot, rodekoolstampot, macaroni overschotel met broccoli, spaghetti, rijst met kip en sperziebonen, macaroni met spinazie en groenten.
Kijk is in de appie app, daar hebben ze er echt heel veel op staan. Wij zijn met 3, kook voor 4 en gaan 2 porties de vriezer in op zolder.
4 jaar geleden
Ik wil vooral gerechten waar alleen nog pasta of rijst bij gekookt moet worden invriezen, maar ga er straks in m'n verlof mee beginnen. Die vriezer moet eerst een beetje leeg 🙈
Als je op google zoekt naar maaltijden makkelijk in te vriezen krijg je zo een aantal pagina's met veel recepten.
4 jaar geleden
https://miljuschka.nl/vlees-recepten/recept-spaghetti-bolognesehttps://miljuschka.nl/vlees-recepten/recept-spaghetti-bolognese
Even werk, maar oh zo lekker en gezond
4 jaar geleden
Ik ben van plan om pastasauzen, curries en soepen in te vriezen en dat ik dan alleen nog pasta of rijst hoef te koken of een broodje af te bakken. Misschien ook nog een paar quiches, ook makkelijk in te vriezen. Ik vind zelf gerechten waar al rijst, pasta of aardappel in zit vanuit de vriezer vaak niet zo lekker meer.
4 jaar geleden
Ik vind dingen uit de vriezer dus echt niet lekker meer 🤭 ben alvast een lijstje aan het maken met super simpele maar toch gezonde recepten! Vanavond hadden wij bijvoorbeeld courgetti met een beetje pesto en griekse yoghurt, kipfilet lekker gekruid en cherrytomaatjes even in de airfryer. Die komt zeker op dat lijstje
4 jaar geleden
Reactie op Anoukxx
Ik vind dingen uit de vriezer dus echt niet lekker meer 🤭 ben alvast een l ...
Ik vind bepaalde dingen uit de vriezer niet lekker zoals gekookte pasta of gekookte rijst, maar de pasta saus en curry saus zijn naar mijn mening ook lekker uit de vriezer. Ik ga dus de sauzen invriezen en dan hoef ik in kraamtijd alleen nog de pasta of rijst te koken. Misschien maken we er dan vers nog even slaatje bij ofzo.
4 jaar geleden
Ik heb een recept voor chinese tomatensoep, mocht je dit lekker vinden?
Wij halen er zo 10 kommetjes (geen mega grote) uit + voor in de vriezer. Ik maak 'm altijd voor 2 dagen (vriend eet 4 kommetjes per keer🤭🤣) plus vriezer
Heb ook een hele simpele maar lekkere tomatensoep die in een half uur klaar is, kost echt geen moeite en kun je nog zo in de kraamweek maken desnoods.