22 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb via Vinted een draagzak gekocht. Normaal rond de 200€ en nu ongebruikt voor 55€. Kan ik aanraden 😉

3 jaar geleden

Wij hebben de by kay 4-way click carrier.. een stuk goedkoper en is bij ons eerste kindje heel goed bevallen en veelgebruikt! Je hebt hem in veel verschillende designs!

3 jaar geleden

Ergobaby adapt, zat zowel bij mij als mn man erg goed. Mooi grijs zodat hij er ook nog mee wilde lopen ;) al vrij vlot te gebruiken! Maar het is wel persoonlijk wat je prettig vind dus het beste is om zelf uit te proberen. Met buik gaat dat alleen niet meer lukken :)

3 jaar geleden

Reactie op Maramae

Ergobaby adapt, zat zowel bij mij als mn man erg goed. Mooi grijs zodat hij ...
Is er trouwens ook in gezellige printjes :)

3 jaar geleden

https://myjalou.nl Leuke printjes, goede kwaliteit en betaalbaar!

MOD

3 jaar geleden

Voor een slaapzak zou ik de verschillende slaapzakken gaan passen in een winkel. Er wordt zelfs geadviseerd dit pas te doen als ie kindje er al is. Ik heb zelf een Stokke (geloof ik). Man vindt m toch niet zo prettig met onze kleine erin. Ik vind m wel erg fijn. Als we de draagzak meenemen, ben ik degene die onze zoon erin heeft. Mijn man heeft ons zoontje wel in de draagzak thuis (ivm reflux etc) gedragen. Zo zat de kleine goed rechtop maar heb je wel handen vrij. Veel succes iig!

3 jaar geleden

Ik heb een draagdoek voor de eerste weken(vind ik meer geborgenheid geven). En daarna ergobaby adapt. Heel fijn ding. Ik kon alleen mijn baby er in en er uit halen, bij sommige lukt dat bijna niet zonder hulp. Ik heb een hele mooie via marktplaats. Echt 40euro voor betaald en ook nog een leuk kleurtje. Ik was helemaal blij met mijn aankoop

3 jaar geleden

Reactie op Kasey91

Ik heb via Vinted een draagzak gekocht. Normaal rond de 200€ en nu ongebrui ...
Goeie! Welk merk had je? :-) Dank voor de tips iedereen!

MOD

3 jaar geleden

Reactie op Sem_

Voor een slaapzak zou ik de verschillende slaapzakken gaan passen in een wi ...
Ehhh ik sliep nog denk ik 🤣 Draagzak natuurlijk!

3 jaar geleden

Ik heb de Tula Explore gekocht via Marktplaats voor 50€. Onze vorige was ook een Tula, alleen bij die kon de baby alleen met gezichtje naar ons toe. We zijn hem kwijt. Dus toen maar meteen een gekocht waar de baby wel beide kanten op kan.

3 jaar geleden

Wil je veel gaan dragen? Dan zou ik zeker overwegen een consult bij een draag consulent te doen. De juiste draag zak voor jou en je kindje maakt veel uit in draag plezier. Mocht je de zak dan te duur vinden kun je wellicht tweedehands slagen?

3 jaar geleden

Wij hebben de ergobaby adapt, zelf nog geen ervaring mee, maar bij mijn nicht bevalt hij heel goed en hij komt goed uit vele tests!

3 jaar geleden

Je kunt ook gaan passen in de winkel. Of nog beter,een draagconsult doen. Zelf heb ik de eerste tijd vaak een draagdoek gebruikt. Later ook vaak de twist carrier. Deze kan van kleine maatjes tot een grote maat gebruikt worden.

3 jaar geleden

Reactie op Ellybelly

Ik heb de Tula Explore gekocht via Marktplaats voor 50€. Onze vorige was oo ...
Even een kanttekening.. het wordt afgeraden om de baby naar voor te dragen. Minder ergonomisch en het kindje kan zich niet meer afwenden van de vele prikkels. Het kan wel voor even 15 minuten ofzo, maar lange wandelingen is niet fijn voor een kindje

3 jaar geleden

Reactie op foreverours

Even een kanttekening.. het wordt afgeraden om de baby naar voor te dragen. ...
Dat ligt ook aan de leeftijd. Hij kan tot 20 kilo. Als ze wat groter zijn, is het weleens leuk als ze lekker rond kunnen kijken.

3 jaar geleden

Reactie op stefanieamber

Goeie! Welk merk had je? :-) Dank voor de tips iedereen!
Ik heb de lille baby. Krijgt zeer goede reviews en groeit mee

3 jaar geleden

Heb een ergobaby adapt, super fijn en mijn zoon veel in gedragen..ook op verschillende manieren mogelijk. En zowel ik als mijn man vinden hem fijn. Draag hem vaak wel met gekruiste banden. Heb keer showroom model gekocht.. Maar wil je echt veel dragen kan je ook consult boeken. Want als je niet goed draagt is voor beide niet fijn.

3 jaar geleden

We hadden in eerste instantie de marsupi ook, Lara was te klein voor andere draagzakken. Daarna de pure babylove click and go peuter variant in huis. Was erg fijn, nu tijdens de zwangerschap even niet makkelijk te gebruiken 🤭🤣 maar kan zowel als buik als rugdrager gebruikt worden. Lara vond ze ook beide prima.. hopelijk baby 2 straks ook. Beide ben ik op gekomen met behulp van een draagconsulente. Echt een aanrader🥰

3 jaar geleden

Wij hebben de ergo omni baby 360..

3 jaar geleden

Voor een Artipoppe op marktplaats kijken? Staan hele mooie (en netjes) voor wel zo rond de 200 Wij gaan eerst voor een doek met rek erin, die zijn zeker niet zo duur. Als we er uitgroeien, en ervaring hebben opgedaan kunnen we altijd verder kijken.