5 Reacties

één jaar geleden

Cybex gazelle!! Heerlijke wagen!!

één jaar geleden

Phil & Teds!

één jaar geleden

Wij hebben sinds vandeweek een bugaboo donkey, hebben hem al in gebruik en zijn er blij mee!

één jaar geleden

Bugaboo donkey duo!! Heeel blij mee

één jaar geleden

Hier ook op zoek naar een duo wagen. En dit heeft ook echt nog wel wat voeten in de aarde. Bij de eerste wezen kijken in de winkel en wat we fijn vinden via MP op de kop getikt. Maar duo wagens zijn zelfs op MP een behoorlijke investering. We zijn al wezen kijken in een babypark om eens met alle wagens te rijden. Ik zou graag een bugaboo donkey willen, fijn naast elkaar. Maar dan past de wagen bij ons niet in de gang en kan hij dus nergens staan. Dus dat wordt hem niet. Vervolgens een paar wagens geprobeerd waarbij de baby een soort van in het boodschappen deel ligt (Joolz geo, Nuna demi grow). Bij de meeste wagens schop ik mezelf dan blauwe schenen. En als je straks met 2 zitjes zit, heeft 1 van de 2 kids nauwelijks uitzicht wat bij onze dame vast niet in de smaak valt. En dan hou je nog de wagens over waarbij je een soort van stadium zit hebt. Bijvoorbeeld de uppa baby Vista of de Cybex gazelle s. Wij zijn gaan rijden met deze wagens met gewicht erin. Daarin viel ons op dat door het gewicht aan de voorzijde sommige wagens opeens heel lastig stuurden. Voor ons kwam de Cybex gazelle s daarbij het meest voordelig uit, en is financieel ook niet de duurste. Wij gaan denk ik dus voor de Cybex. Maar eens even Black Friday deals in de gaten houden 😬