27 Reacties

3 jaar geleden

Ja!

3 jaar geleden

Yesss

3 jaar geleden

Jaa

3 jaar geleden

Ik heb hem nu ook maar nu stress ik ineens dat ik geen controle heb over het aantal schepjes. Of dat wel echt klopt… heb het apparaat ge-ijkt. En wat betreft water, deze wordt niet echt gekookt? Is het verwarmen wel voldoende..

3 jaar geleden

Voor wat betreft de poeder mag je er vanuit gaan dat het klopt. Anders kun je net zo goed zelf je flesjes gaan maken maar daarvoor heb je toch dit apparaat gekocht? 😅 En het water begrijp ik niet helemaal? Ik gebruik gewoon kraanwater. Koud, om te verwarmen maar hoor ook mensen die warm water uit de kraan gebruiken en daar meteen poeder bij doen en klaar. Flesjes hoeven overigens niet eens warm te zijn, kan ook met kamertemperatuur gegeven worden.

3 jaar geleden

Ik raad dit product écht af. Wij hebben dit apparaat gebruikt voor onze dochter een jaar geleden. Na 8 maanden kwamen we erachter dat het apparaat de helft van de poeder erin deed. Dus bij 180ml 6 schepjes bleek er maar 3 schepjes poeder in te zitten. Hierdoor kreeg onze dochter te weinig voeding binnen. Toen we daarachter kwamen en zelf de flesjes gingen maken, sliep ze diezelfde nacht door. Ik heb me zó schuldig gevoeld. Gelukkig kwam ze vaker voor een fles (en gaven we haar die) dus ze bleef prima groeien maar toch.. Je kan hem controleren of ie het goed doet. Er zijn filmpjes te vinden (plastic zakje in het gedeelte doen waar de poeder uitkomt zodat je het opvangt) hoe je dit kan doen. Wij hadden hem trouwens ook echt exact goed geijkt, meerdere keren. Dus het zegt niks

3 jaar geleden

Reactie op Lichtjes123

Ik raad dit product écht af. Wij hebben dit apparaat gebruikt voor onze doc ...
Thanks voor de tip! Ga t eens proberen op te vangen. Dat is ook m’n schrik!

3 jaar geleden

Reactie op Galectix

Voor wat betreft de poeder mag je er vanuit gaan dat het klopt. Anders kun ...
Ik maak nu de flessen namelijk met gekookt water. Ik mocht niet gewoon ''warm'' water gebruiken van kraamhulp

3 jaar geleden

Reactie op xxLxx94

Thanks voor de tip! Ga t eens proberen op te vangen. Dat is ook m’n schrik! ...
Shit! Ik zie nu dat wij de babybrezza hadden, niet de easybaby. Sorry!! Alsnog slim om hem te testen, zou geen enkel apparaat gebruiken na deze ervaring

3 jaar geleden

Fantastisch ding! Wat een uitkomst

3 jaar geleden

Ik heb de babybrezza. Geweldig apparaat. Beste aankoop!

3 jaar geleden

Reactie op xxLxx94

Ik maak nu de flessen namelijk met gekookt water. Ik mocht niet gewoon ''wa ...
Klopt maat je mag wel koud water pakken en dat paar seconden in magnetron doen of de flessenwarmer pakken

3 jaar geleden

Op welke temperatuur hebben jullie ‘m staan?

3 jaar geleden

Reactie op xxLxx94

Ik maak nu de flessen namelijk met gekookt water. Ik mocht niet gewoon ''wa ...
Ik gebruik koud kraanwater en doe het een paar seconden in de magnetron. Warm kraanwater wordt inderdaad afgeraden omdat er bestanddelen in kan zitten, ijzer ofzo dacht ik.

3 jaar geleden

Reactie op Lauwwie

Ik gebruik koud kraanwater en doe het een paar seconden in de magnetron. Wa ...
Dit klinkt logisch ja. Wij hebben t altijd half half gedaan. Half koud. Half gekookt. Prima. Werkt goed

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Lauwwie

Ik gebruik koud kraanwater en doe het een paar seconden in de magnetron. Wa ...
Die verdwijnen niet door de magnetron. En zit ook nog steeds in gekookt water. Ik doe meestal koud water in de magnetron, soms pakken we heet water als het toevallig al heet is.

VRIEND

3 jaar geleden

Met het koffiezetapparaat op werk is altijd het melk slangetje verstopt. Ben benieuwd hoe dat zit met deze apparaten, of alles netjes doorloopt en het echt zo ideaal is. Of dat je alsnog dagelijks bezig bent met schoonmaken.

3 jaar geleden

Ik heb het apparaat nu drie weken in gebruik en kom er nu achter dat het apparaat te weinig poeder per voeding toevoegt, het scheelt een hele schep! 😭 Mijn zoontje is nu vier weken oud en is de afgelopen 1.5 week nog geen 100 gram aangekomen. Ik maakte daarna een flesje door zelf poeder aan het water toe te voegen en zag gelijk dat die uit de machine veel wateriger oogde. Ik voel me zo vreselijk schuldig en dom dat ik het zelf niet heb gecheckt. Heb het ijken precies gedaan volgens het filmpje dus daar ligt het niet aan. Heb ook gelijk gebeld met Easybaby en de dame aan de telefoon gaf stotterend toe dat dit weleens vaker is voortgekomen. Ben echt woest! Ze zei ook nog: daarom raden we aan om het te wegen. Dat staat nergens, en ook niet hoe je dat moet doen. Ik vind het schandalig dat dit gewoon verkocht mag worden, van mij zijn ze nog niet af. Hij gaat in elk geval retour want mijn vertrouwen ben ik kwijt. Het mag duidelijk zijn dat ik dit apparaat nooit zou aanbevelen! Heb nu een waterkoker besteld met instelbare temperatuur, geen geklooi met flessenwarmers en dan is het ook zo klaar. Hoop dat ik met deze reactie andere ouders kan behoeden voor hetzelfde!

3 jaar geleden

Reactie op Marleen10061985

Ik heb het apparaat nu drie weken in gebruik en kom er nu achter dat het ap ...
Slecht he. Hier het zelfde probleem we hebben nu de melk er uit gehaald en gebruiken het voor alleen het water zodat dit gelijk op juiste temperatuur is.

3 jaar geleden

Reactie op Fleur-x

Slecht he. Hier het zelfde probleem we hebben nu de melk er uit gehaald en ...
Dat doe ik nu ook, maar daar is hij echt te duur voor! Ik zou bellen, ik mag hem namelijk retour sturen. Heb nu een waterkoker besteld waarop je de temperatuur kan instellen, kost ongeveer 50 euro. Ik vind het zo schandalig dit. Ik ben nu nog te kwaad en emotioneel maar denk echt dat ik ga kijken of ik juridisch iets kan doen. Dat ze deze apparaten nog verkopen wetende dat sommigen niet de juiste hoeveelheid melkpoeder toevoegen vind ik echt misdadig!