17 Reacties

2 jaar geleden

Een lekkere fruitmand voor in de kraamweek. 😊

2 jaar geleden

Lijstje.nl zo kan je je kraamcadeautje samen stellen voor je kleintje. En wat je nog nodig hebt. Zo verkom je ook dat je geen dubbele cadeautjes krijgt.

MOD

2 jaar geleden

Ik had ook een lijstje gemaakt op lijstje.nl en van de kleinste dingen tot wat grotere dingen. Ik moest een lijstje maken voor de babyshower en had m meteen uitgebreid gemaakt voor de eventuele kraamcadeaus. Wij hadden bijvoorbeeld - voorleesboeken (nu is zoontje een jaar en hebben al zoveel boeken, echt perfect!) - douche washanden (zijn grote washanden waarmee je grip hebt tijdens samen douchen) - aankleedkussen hoezen - baby servies set - siliconen babylepels - muziekmobiel - Feetje pyjama's (deze zijn zoooooo fijn) - cadeaubonnen (Prénatal, Hema, Kruidvat etc) - speelgoed (buiktrainer, voelboekje, pluchen kubus, maar ook al educatief speelgoed voor als ze iets ouder zijn etc) - Naif verzorgingsproducten - hydrofiele doeken - badjas, slabbetje etc met naam van zoontje - rugtasje met naam voor de opvang

2 jaar geleden

Reactie op Kittyverg

Lijstje.nl zo kan je je kraamcadeautje samen stellen voor je kleintje. En w ...
Ja, dat gebruik ik ook. Nu nog ideeën wat te vragen :p

2 jaar geleden

Maaltijden! Van een iemand kreeg ik zelf gemaakte coupon bonnen die ik kon inwisselen voor een specifiek gerecht, mocht er gebruik van maken waneer ik wilde (wel even aangeven ivm boodschappen). Een ander kookte eens per week. Weer een ander nam wat mee bij kraambezoek. Ideaal!!!

2 jaar geleden

Reactie op fietsertje

Maaltijden! Van een iemand kreeg ik zelf gemaakte coupon bonnen die ik kon ...
Jaaa inderdaad!, heerlijk, nadat de kraamhulp weg is, dat er af en toe even lekker voor je gekookt wordt, toch gezond maar makkelijk eten

2 jaar geleden

Avondeten Cadeaubonnen voor Hema, Prenatal enz. Kartonnen boekjes

2 jaar geleden

Wij krijgen in april een tweede. Bij de eerste had ik ook een lijstje gemaakt. Tip: zet er vooral dingen op die je mogelijk op een latere leeftijd ook kunt gebruiken. Ik kreeg echt al veel spullen van mensen die gewoon zo met een cadeau kwamen (helemaal prima), maar dat was bijna allemaal voor de eerste maand(en). Dus wij hebben ook een loopfietsje, kussenset voor de kinderstoel, voorleesboeken gevraagd, maar bijvoorbeeld ook bonnen van de Hema en een plaatselijk restaurant, om ook zelf een keer lekker samen te kunnen genieten

2 jaar geleden

Ik ben zwanger van m’n 2e kindje. Krijg nu een meisje…. Hebben aan opa en oma een gouden baby armbandje gevraagd met haar naam erop en de andere opa en oma openen een spaar rekening en storten hier centjes op zodat we later nog iets leuk kunnen kopen. Aan familie vragen we cadeau bonnen van de winkels waar we het meeste komen en kopen voor onze kinders. Hema, Etos en prenatal. En we laten een QR code naar een goed doel op het kaartje zetten : Stigting Jarige job. Zo vieren we de geboorte van ons kindje die al Zo veel heeft mee met een kindje die niet zo veel heeft. Zo weten we zeker dat de cadeautjes ex-christenen gebruikt gaan worden. Bij m’n vorige zwangerschap kreeg ik zo veel, waarvan veel onze smaak niet was en dus niet gebruikt werd of ik een paar keer dubbel had of 10 pakjes is maat 50 heb je ook niets aan want die koop je al zelf. Dus mijn tip vraag je kleding vraag dan maat 62 en groter. Maak een cadeautjes lijst online, zodat mensen zelf af kunnen strepen als ze iets kopen zo krijg je geen dubbel cadeautjes. Vraag cadeau bonnen van je fav winkels.

2 jaar geleden

- boekjes - natuurlijke materialen - tweedehands - maaltijden Dat zijn onze wensen. Maar we zeggen vooral dat ze niets hoeven te geven.

2 jaar geleden

Puckababy 4 seizoenen slaapzak Voorleesboekjes "Baby ziet" boekje Sophie de giraf Kadobonnen van Hema, prenatal etc

2 jaar geleden

Wij hebben een lijstje gemaakt met alles wat we nodig hebben, van draagzak tot speen en cadeaubon. Dit lijstje hebben we al gedeeld met familie en vrienden voor kerst en onze verjaardagen maar dient ook voor kraamcadeaus als mensen een cadeautje willen geven. Ik vind het echt heel erg zonde van het geld als mensen dingen geven die we al té veel hebben of niet gaan gebruiken.

2 jaar geleden

Ik kreeg als tip de volgende dingen, al vind ik het over het algemeen wel veel te grote dingen om te vragen. Maar! Dat verschilt natuurlijk per persoon. - babygym - loopfiets - bestek - fietsstoeltje

2 jaar geleden

Van Little Dutch heb je mooi houten speelgoed en dat kun je met naam, datum ed late bedrukken. Zoals bijvoorbeeld de trein. Vaak heb je hetzelfde houten speelgoed bij de Hema, alleen dan zonder opdruk en andere kleuren, en goedkoper.

2 jaar geleden

Ik ben fan van cadeaukaarten. Komt altijd van pas, zeker ook als ze al wat ouder zijn

2 jaar geleden

Wij kregen bij mn dochter een thuisbezorgd bon, dat was echt het beste cadeau 😂 opa's en oma's wilde wat groters geven, dus daar vroegen we onder andere een triptrap stoel aan. En we vroegen ook pakken luiers bijvoorbeeld.

2 jaar geleden

Zag op tiktok geboortevlaggetjes of laddertjes voorbijkomen. Www.bylieke.com volgens mij