Hier nog niet begonnen maar weet al wel heel duidelijk wat ik wil! Sowieso het bosdieren behang van Pimpelmees en heb vd week dit ledikantje van marktplaats gehaald :) wij beginnen denk ik in december/januari met het kamertje, maar verzamelen in de tussentijd spullen.
Dit is het kamertje van mijn dochtertje, die is inmiddels 2 (en slaapt natuurlijk niet meer in de wieg 😂) maar wie weet is het inspiratie voor anderen! Met de kamer voor baby 2 zijn we nog niet bezig, moeten we eerst nog leegruimen (is nu kledingkamer). Wel al bezig met ideetjes, waarschijnlijk gaan we iets in het thema jungle of zee dieren doen.
Oh leuk! Wij beginnen langzaam aan een kamer met wat leegruimen en gaan halverwege/eind november de kamer verven en behangen. Doel is eind januari alle meubels op de plek te hebben. Baby komt eind april maar dan is het maar klaar.
Baby komt pas in april, dus nog niet af maar nog alle tijd. Zelf geverfd! ☺ ...
Wow wat cool! Onze toekomstige babykamer is nu nog een kantoortje. Heb wel plastic bakken gekocht om op te gaan ruimen maar verder nog niks haha. Nja nog genoeg tijd.
Wij moeten nog alles gaan verbouwen op de eerste verdieping, gaan we volgende week mee starten. En dan pas een keer de babykamer inrichten.. duurt nog even dus bij ons..
Meubeltjes wel al besteld alleen kamertje is nu nog in gebruik al kantoor dus die gaan we verplaatsen naar zolder en dan kunnen we lekker aan de slag 🥰💙 Hier vast de stijl van de meubels, lekker stoer voor ons zoontje 😍