484 Reacties

2 jaar geleden

Kleur is in het echt wel wat minder heftig😅

2 jaar geleden

Leuk! Waar is het behang van?

2 jaar geleden

Hier nog niet begonnen maar weet al wel heel duidelijk wat ik wil! Sowieso het bosdieren behang van Pimpelmees en heb vd week dit ledikantje van marktplaats gehaald :) wij beginnen denk ik in december/januari met het kamertje, maar verzamelen in de tussentijd spullen.

2 jaar geleden

Reactie op Mar5

Leuk! Waar is het behang van?
Van Wallgroup BV.

2 jaar geleden

Dit is het kamertje van mijn dochtertje, die is inmiddels 2 (en slaapt natuurlijk niet meer in de wieg 😂) maar wie weet is het inspiratie voor anderen! Met de kamer voor baby 2 zijn we nog niet bezig, moeten we eerst nog leegruimen (is nu kledingkamer). Wel al bezig met ideetjes, waarschijnlijk gaan we iets in het thema jungle of zee dieren doen.

2 jaar geleden

Baby komt pas in april, dus nog niet af maar nog alle tijd. Zelf geverfd! ☺️

2 jaar geleden

Reactie op zandkoekje

Baby komt pas in april, dus nog niet af maar nog alle tijd. Zelf geverfd! ☺ ...
Wauwiiii😍😍

2 jaar geleden

Behang in de kamer van ons zoontje. Voor de baby 👶🏼 doen we ook iets in die trant; ik hou van een rustige kamer!

2 jaar geleden

Oh leuk! Wij beginnen langzaam aan een kamer met wat leegruimen en gaan halverwege/eind november de kamer verven en behangen. Doel is eind januari alle meubels op de plek te hebben. Baby komt eind april maar dan is het maar klaar.

2 jaar geleden

Wij wachten nog op ons nieuwbouwhuis, dus ik moet helaas nog geduld hebben. Wil wel vooral veel kleur, met een okergele basis.

2 jaar geleden

Reactie op zandkoekje

Baby komt pas in april, dus nog niet af maar nog alle tijd. Zelf geverfd! ☺ ...
Wow wat cool! Onze toekomstige babykamer is nu nog een kantoortje. Heb wel plastic bakken gekocht om op te gaan ruimen maar verder nog niks haha. Nja nog genoeg tijd.

2 jaar geleden

Wauw! Wat een leuke kamers al! Wij hebben dit setje gekocht. Komt in een kamer met een okergele muur. Wij willen een kinderboerderij-thema doen.

2 jaar geleden

Dit zijn de kleuren in de kamer.

2 jaar geleden

Wij moeten nog alles gaan verbouwen op de eerste verdieping, gaan we volgende week mee starten. En dan pas een keer de babykamer inrichten.. duurt nog even dus bij ons..

2 jaar geleden

Meubeltjes wel al besteld alleen kamertje is nu nog in gebruik al kantoor dus die gaan we verplaatsen naar zolder en dan kunnen we lekker aan de slag 🥰💙 Hier vast de stijl van de meubels, lekker stoer voor ons zoontje 😍

2 jaar geleden

Zo ziet de slaapkamer van onze dochter er nu uit, die schuift door naar een “grote” meiden kamer en dan blijft deze voor de baby

2 jaar geleden

Reactie op Robertaa

Wauw! Wat een leuke kamers al! Wij hebben dit setje gekocht. Komt in een ka ...
Die walvis op de achtergrond van de foto is ook wel 'wauw'!

2 jaar geleden

Reactie op Woman32

Wij moeten nog alles gaan verbouwen op de eerste verdieping, gaan we volgen ...
Hier net zo..moeten ook nog verbouwen. Duurt dus ook nog wel even voordat we bezig kunnen met de babykamer 😊

2 jaar geleden

Reactie op S83

Die walvis op de achtergrond van de foto is ook wel 'wauw'!
Zeker! Helaas is dit in de showroom. Is bij Van Asten in Tilburg.

2 jaar geleden

Beginnetje gemaakt 🤗