34 Reacties

2 jaar geleden

Spray je dit dan in het mondje? Deze zilverspray helpt ook enorm goed tegen rode billetjes namelijk! Wist niet dat het in de mond kon.

2 jaar geleden

Besteld! Ben benieuwd

2 jaar geleden

Besteld! Heldin!

2 jaar geleden

Hoe vaak sprayen? Geef je bv? Ook tepels sprayen?

2 jaar geleden

Reactie op MBBB.

Hoe vaak sprayen? Geef je bv? Ook tepels sprayen?
Je mag dit zovaak sprayen als je wil. Het is 100% natuurlijk en biologisch. Ik geef idd bv. En deedt mijn tepels en haar mondje bij elke voeding.

2 jaar geleden

Reactie op daphnevanB

Spray je dit dan in het mondje? Deze zilverspray helpt ook enorm goed tegen ...
Ja klopt. Is zowel in als uitwendig gebruik.

2 jaar geleden

Helaas is alles wat in het nieuws komt niet persee waarheid. Het is ieder voor zich om je er goed in te verdiepen. De natuur biedt meer als mensen denken. Ik snap dat ze er niet achter staan, want anders zouden ze ook niks meer verdienen😜 maargoed nogmaals, ieder voorzich🫶

2 jaar geleden

Reactie op Marjolein Vande Poll

Je mag dit zovaak sprayen als je wil. Het is 100% natuurlijk en biologisch. ...
En dan 1 spray in t mondje?

2 jaar geleden

Reactie op MBBB.

En dan 1 spray in t mondje?
Ja ik deedt een spray om op m'n tepel dan liet ik haar drinken, en daarna nog 1 spray in haar mond en 1 spray op de speentje.. het werkt ook ontsmettend.

2 jaar geleden

Wie heeft je dit geadviseerd?

2 jaar geleden

Reactie op JN2022

Wie heeft je dit geadviseerd?
De drogist.

2 jaar geleden

Bij welke drogist kan je dit halen?☺️

2 jaar geleden

Ik ben bijna verkocht!! Maar bij de product specificaties staat; uitsluitend voor uitwendig gebruik. Waar heb jij m precies gehaald ? :) Ik zag dat ze ook een baby spray verkopen, die is wel voor inwendig gebruik.

2 jaar geleden

Reactie op Shash

Ik ben bijna verkocht!! Maar bij de product specificaties staat; uitsluiten ...
Snap ik! Ik adviseer je eens te kijken op; www.nanomineralen.nl hier staat alle info op.

2 jaar geleden

Heb me er toch nog even in verdiept. Want zilver gebruiken klinkt heel logisch. Er zijn andere toepassingen zoals bijv zilver in kleding tegen eczeem maar dat zijn grote delen en geen nano deeltjes zoals in deze spray. Iedereen moet zelf weten wat te doen maar denk zelf dat het niet de veiligste optie is als de nano deeltjes in het bloed kunnen komen. https://www.rivm.nl/nanotechnologie/gezondheid/nadelige-effecten-van-zilver-nanodeeltjes-op-geheugen Met name interessant vanaf “RIVM/KIR (kennis- en informatiepunt risico’s van nanotechnologie)-overweging” (printscreen bijgevoegd maar denk ik niet leesbaar) Nogmaals; iedereen moet zelf weten wat te doen. Maar ga wel even op zoek naar “voor” en “tegen” info om erna je keuze te maken.

2 jaar geleden

Reactie op JN2022

Heb me er toch nog even in verdiept. Want zilver gebruiken klinkt heel logi ...
www.nanomineralen.nl lees dit ook even door dan

2 jaar geleden

Hi, Hier even een reminder:) Om medische misinformatie te voorkomen, is het verstandig om te overleggen met een professional voordat iets wordt toegediend aan een kindje. Liefs, Eliza

2 jaar geleden

Reactie op Marjolein Vande Poll

Ja ik deedt een spray om op m'n tepel dan liet ik haar drinken, en daarna n ...
Bij elke voeding?