195 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 43 en zwanger van ons 2e kindje. Leuk om in contact te komen. Hoe gaat het met jouw zwangerschap?

2 jaar geleden

Hoi, Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Met mijn zwangerschap gaat het prima. Ben nog maar 4 weken. Het is natuurlijk nog allemaal even afwachten tot ik 12 weken ben. Ik heb al 4 kindjes maar het blijft spannend. Heb eigenlijk niet zoveel last van zwangerschapskwaaltjes en jij?

2 jaar geleden

Hoi! Ik ben recent 42 jaar geworden! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben morgen (14 aug) 7 weken zwanger en heb woensdag 16 aug een afspraak bij de verloskundige. Zoals het nu lijkt is mijn uitgerekende datum 1 april. Heel spannend omdat 3x een miskraam heb gehad. Ik heb vaak behoorlijke krampen in mijn liezen. Voor de rest valt het me mee.

2 jaar geleden

Reactie op Tannie81

Hoi! Ik ben recent 42 jaar geworden! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ...
Ook gefeliciteerd Tannie81! Fijn dat je 16 aug al naar de vk kan. Krijg je dan ook een vroege echo? Heel erg spannend!

2 jaar geleden

Reactie op Annaonna19

Hoi, Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Met mijn zwangerschap gaat ...
Fijn dat alles goed gaat en wat je zegt: Eerst de 12 weken door. Blijft spannend! Als het zonder teveel symptomen kan is het fijn. Ik ben 14 april uitgerekend . Ik voel me tot nu toe goed. Af en toe steekjes in mijn buik en veel moe. En wat bijzonder jouw 5e kindje! Zit er veel leeftijdsverschil tussen?

2 jaar geleden

Reactie op Tannie81

Hoi! Ik ben recent 42 jaar geworden! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ...
Hoi Tannie, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Word dit jouw eerste kindje?

2 jaar geleden

Reactie op MarDui

Fijn dat alles goed gaat en wat je zegt: Eerst de 12 weken door. Blijft spa ...
Ik heb 1 zoon van 19 en 1 zoon van 16 uit een vorige relatie. Uit mijn huidige relatie heb ik 1 dochter van 8 en een dochter van 6 die bijna 7 word. Best wat verschil maar de kinderen onderling doen daar niet heel moeilijk over.

2 jaar geleden

Ik heb al een dochter van 5 jaar. Ik ben middels icsi zwanger geworden van haar. Haar vader en ik zijn niet meer bij elkaar. Ik heb sinds 3 jaar een nieuwe partner en ben nu spontaan zwanger. Ik had het eigenlijk ook niet meer verwacht. Ik vind het zelf wel heel spannend omdat nu alles weer gaat veranderen. Ik heb een bonusdochter va 15 jaar.

2 jaar geleden

Gaan jullie een NIPT test laten doen?

2 jaar geleden

Ja dat willen wij wel laten doen. Bij ons zoontje ook gedaan.

2 jaar geleden

Reactie op MarDui

Ja dat willen wij wel laten doen. Bij ons zoontje ook gedaan.
Ben daar echt heel zenuwachtig voor

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Dat alles maar goed mag gaan. 🍀 Ik word in januari 40 en ben nu ruim 5 weken zwanger van mijn tweede kindje. Nog heel pril dus.

2 jaar geleden

Reactie op MamavanRoosje

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Dat alles maar goed mag gaan. 🍀 Ik ...
Hoi mamavanroosje, Gefeliciteerd met je zwangerschap!

2 jaar geleden

Hallo allemaal, ik wordt net voor mijn 40ste mama van mijn tweede kindje. Mijn zoontje is nu 10 maanden oud. Naar verwachting ben ik 5 weken en 3 dagen zwanger.

2 jaar geleden

Reactie op Annaonna19

Ben daar echt heel zenuwachtig voor
Ja snap ik! Dat had ik de vorige keer ook en straks weer. Ik houd me wel vast aan de statistieken. Het gaat veel vaker goed.

2 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben 43 en 4+3 zwanger van mijn vierde kind (14,13 en 10). Dit wordt het eerste kindje met mijn huidige partner (zijn eerste) na een afgebroken zwangerschap vorig jaar nadat bleek dat er een chromosale afwijking was. Vorig jaar spontaan zwanger geraakt, nu middels terugplaatsing na IVF. Leuk om mee te lezen en ervaringen te delen met ‘leeftijdsgenoten’.

2 jaar geleden

Reactie op Kiekdon

Hoi allemaal, Ik ben 43 en 4+3 zwanger van mijn vierde kind (14,13 en 10). ...
Hoi Kiekdon, Gefeliciteerd met je zwangerschap!Hoe kwamen jullie erachter dat het kindje een chromosale afwijking had?

2 jaar geleden

Reactie op Sje84

Hallo allemaal, ik wordt net voor mijn 40ste mama van mijn tweede kindje. M ...
Hoi Sje84, Gefeliciteerd met je zwangerschap!

2 jaar geleden

Reactie op Annaonna19

Hoi Sje84, Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dankjewel! Jij ook 😍

2 jaar geleden

Reactie op Sje84

Hallo allemaal, ik wordt net voor mijn 40ste mama van mijn tweede kindje. M ...
Hey, ik net voor mn 39e :) mijn dochtertje is nu net 1