55 Reacties
vorig jaar
Reactie op Heyitsmom!
Wat zijn de verzendkosten dan?
140 euro. Mina Baie heeft deze week wel 10% korting!
vorig jaar
Reactie op VriendelijkeEcho747061
140 euro. Mina Baie heeft deze week wel 10% korting!
Pfff ik zag het, naar mij is het 154 euro🥲 Echt belachelijk veel terwijl die tas echt handig is..
vorig jaar
Reactie op Laar01
Naar mij is het €130, echt super veel 😭 als er meerdere dames een tas van ...
Jaa je kan zelfs in delen betalen zag ik, Maarja als je samen besteld is dat niet zo handig denk ik, maar de kleur die ik wil is ook niet op voorraad..
vorig jaar
Reactie op May🍀
Oh k zie het die s wel heel mooi maar lastig met retour als die niet bevalt ...
https://minabaie.com/products/emmy-midi-vegan dit model wordt voornamelijk gebruikt als luiertas, op tiktok heel veel video’s over te vinden
vorig jaar
Ik weet dat het de vraag niet is, maar voor jullie een enorme uitgave gaan doen waar je later mogelijk spijt van gaat krijgen probeer ik even te deinfluencen. Wat je ermee doet en welke keuze je maakt is natuurlijk aan jezelf 🫶🏼
Maar zóveel geld aan een (weliswaar mooie) tas en verzending is in mijn optiek zonde. Er zijn legio mogelijkheden aan tassen te krijgen in NL. Mijn advies zou zijn: zoek een rugtas, dat is het meest efficiënt. Ook denk ik, met zelf een kleine van 15 maand, dat je niet de hele tijd deze grootte nodig hebt. Ja ruimte is fijn, maar je sleept al veel dingen mee. Iets compacter is denk ik fijner. Maar dat is een persoonlijke gedachte.
Deze tas kan wel als rugtas maar dat draagt niet zo ergonomisch.
Denk bijv. hieraan (al weet ik dat het minder chique is) Bekijk Luiertas Rugzak - Incl. Buggy / Kinderwagen Haken en verschoningsmat - Complete Set - Zwart van Zedar op: https://www.bol.com/nl/p/luiertas-rugzak-incl-buggy-kinderwagen-haken-verschoningsmat-complete-set-zwart-van-zedar/9300000098230864?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp - of andere merken, bijv. Mimtii als je een mooiere tas wilt (voorheen nanabeebi) (al heb ik daar ook punten over)
Of hieraan (plaatje) als je toch graag een meer weekend tas model wilt.
Als jullie toch graag willen blijven gaan voor dit speficieke merk kun je ook overwegen om op marktplaats kijken, ik zag al een advertentie van iemand die meer had gekocht en de rest verkoopt.
Succes met jullie keuze 🙏🏼

vorig jaar
Reactie op MelVG
Ik weet dat het de vraag niet is, maar voor jullie een enorme uitgave gaan ...

Bedankt voor je tip maar ik draag dus nooit rugtassen. Ik heb een kinderwagen van Mercedes met een luiertas (rugtas) en een kleine kinderwagen tas eraan. Ik heb juist een grote tas nodig die ik aan de kinderwagen doe voor op vakantie voor beide kinderen! Dus dat is juist handig..
vorig jaar
Reactie op MelVG
Alleen maar beter! Dan heb je juist nog meer opties dichterbij, omdat je da ...
Ja zelf nog niks moois gevonden maar bedankt!
vorig jaar
Ik ben ook in voor het splitten van de verzendkosten 🙋♀️ welke kleur willen jullie?
vorig jaar
Hi dames, ik vind de tas ook super mooi en heb geen goede alternatieven gevonden in NL. Ben ook in om de verzendkosten te splitten!
vorig jaar
Wat een supermooie tas! Maar wel prijzig! Snap dat jullie verliefd zijn erop. Heel mooi.
Wij hadden zelf ook een redelijk dure luiertas (baby nu 9 maanden) maar eigenlijk nooit gebruikt en vervolgens verkocht op vinted. Ik gebruikte uiteindelijk altijd die tas die in het gratis baby pakket van de Kruidvat zat 😂😂 en nu hebben we zo’n klein beren rugzakje gekocht die we veel gebruiken. En nu de tweede opkomst is hebben we voor haar ook zo’n rugzakje.
vorig jaar
Ik heb deze aangeschaft, ben er zelf erg blij mee, genoeg ruimte en vakjes.
https://www.bol.com/nl/p/luiertas-jojosh-amsterdam-verzorgingstas-baby-luiertas-draagbare-luiertas-mombag-baby-verzorgingstas-hippe-moeder-tas-luiertas-voor-onderweg-luiertas-met-opbergvak-trendy-luiertas-luiertas-zwart-grote-tas-shopper-unisex/9300000220271149?referrer=socialshare_pdp_androidapp
11 maanden geleden
Ik doe graag mee, maar dan alleen voor de stroller hooks: https://minabaie.com/products/vegan-leather-stroller-hooks?variant=45891853746427
Ik heb de tas namelijk al besteld, maar de verkeerde kleur stroller hooks binnengekregen (niet opgelet tijdens het bestellen).
Mocht iemand die willen overnemen kan dat. Is de volledige zwarte versie (ik wil met goud).
11 maanden geleden
Reactie op Aminé
Gaan jullie dit nog doen? Dan doe ik graag mee
Ik doe graag mee!