19 Reacties

4 jaar geleden

Voor meisjes ben ik verliefd op deze. Mijn dochter krijgt die sowieso van iemand. En voor jongens is er ook een variant. Zo leuk.

4 jaar geleden

Reactie op Happy84

Voor meisjes ben ik verliefd op deze. Mijn dochter krijgt die sowieso van i ...
Leuk h猫, die heb ik ons nichtje gegeven voor haar eerste verjaardag. Mijn dochter kreeg de jongen voor de geboorte van haar broertje 馃グ

4 jaar geleden

Ooh jaa echt well... wij hopen dat we tegen die tijd een huis hebben, we wonen nu op n appartement.. dus qua veel cadeaus is hier gewoonweg geen ruimte. Mochten we tegen die tijd iets hebben gevonden willen we een werkbank voor dr maken, en onze directe familieleden vragen om bij elkaar te leggen voor iets van n speeltoestel met schommel/glijbaan/klimrek/picknicktafelzandbak voor buiten. Wat hiervoor te weinig is qua hun budget leggen we bij van haar rekening. We hebben best wel n aardig bedrag gekregen met dr geboorte om zelf iets te kopen, tot nu toe nog niets mee gedaan. Kleding betalen wij zelf natuurlijk, en speelgoed heeft ze voor nu meer dan genoeg al gekregen. Dus wil dan van dat potje evt gebruik maken. Overige cadeautjes kunnen de mensen die komen zelf bepalen uiteraard, mochten ze t vragen, dan is mn antwoord geen kleine rommel waar ze maar even heen kijken, liever iets leerzaams en voor langere tijd. Knuffels poppen ofzo hoeft van mij echt niet (heeft dr n paar en kijkt er niet heen). Cadeaubonnen zijn ook prima maar vind dat zelf nooit leuk om te geven. Qua feest dacht ik eerst dat moet groots... maar lees dat dat voor hun eerste verjaardag qua prikkels etc niet heel geweldig is.. dus dan maar wat kleiner, wat ook leuk is. Uiteraard wel leuke versieringen.. lekkere hapjes/eten/taart. N app om uitnodigingen te maken weet ik niet zo, google 馃構. Zelf denk k dat ik bij kaartje2go ofzo uitnodiginge maak. Via google afbeeldingen zie ik wel wat leuke ide毛en voor n uitnodiging te maken.

4 jaar geleden

Reactie op ernstje84

Leuk h猫, die heb ik ons nichtje gegeven voor haar eerste verjaardag. Mijn d ...
Ja zo leuk. Ook geweldig dat zij de blauwe heeft gekregen toen haar broertje is geboren 馃グ馃グ馃グ馃グ

4 jaar geleden

Toevallig een lijstje gemaakt vorige week Houten puzzel Loopfiets Toet toet vtech Zoef dieren vtech Playmobil Clics Houten bouwblokken Noppers Badspeelgoed Reiskoffer waar hij op kan zitten Schoenen maat .. Aquaplay waterbaan Klimstoel/glijbaan/wipwap voor in de tuin Auto's Houten grote kralen voor kralenketting Smartmax Klei Kruiptunnel (bijv v ikea) Grimms speelgoed Spaarpot Stapstenen Wobble board Houten meetlat Educatief houten speelgoed Keuken speelgoed Gereedschapskist speelgoed Mega bellenblaasset Duplo Prentenboeken Knuffels Treinbaan En uitnodiging doe ik via Kaartje2go

4 jaar geleden

Reactie op Mamatobe1996

Toevallig een lijstje gemaakt vorige week Houten puzzel Loopfiets Toet toe ...
Ideaal dit! Bedankt!

4 jaar geleden

Reactie op hestermusje

Ideaal dit! Bedankt!
Graag gedaan :)

4 jaar geleden

Ja hier ook! Er wordt 1 grote feest in de tuin gegeven. Grote familietafel en bbq. Cadeautjes sta ik niet echt stil bij. Mij gaat het er meer om dat we het moment vieren met de familie. Uitnodigen doe ik lekker ieder persoonlijk bellen en daarna een appje sturen馃榿

4 jaar geleden

Wij hebben zelf een Wobble voor hem gekocht en een houten stapeltoren ding. Op ons lijstje staan: een duw fiets, montessori klimrek, stapelstenen, learning tower, blokken van plantoys, grimms, smartmax, activiteiten kubus, kralenspiraal en een speelgoed stofzuiger. We weten nu al dat een deel hiervan pas bij zijn 2e verjaardag komt haha. Dus nog even keuze maken wat leuker is bij 1 jaar.

4 jaar geleden

Reactie op MYX

Wij hebben zelf een Wobble voor hem gekocht en een houten stapeltoren ding. ...
Ohhh helemaal mijn smaak al deze dingen!

4 jaar geleden

Ja hier ook al vol bezig met de voorbereidingen, wij doen het bij m'n pleegmoeder thuis die heeft een grote tuin met nog een woon kas erin dus dacht als het lekker weer is daar de deuren van open en bij de tuin betrekken. Thema is tropisch/flamingo. Ik heb balonnen al besteld, vlaggetjes en cadeaudoosjes voor iedereen die komt daarin gaan wat mini merci's en een flamingo badeendje. Verder wil ik dan nog een flamingo taart maken en wat tropische hapjes. Ik dacht zelf om een hobbeldier voor m'n dochter te kopen. Cadeautjes van gasten weet ik nog niet helemaal, onze dochter is gek op kartonnen boekjes, kleding dacht ik nog aan om te vragen en eventueel cadeaubonnen voor dierentuin ofzo.

4 jaar geleden

een smashcake in winnie the pooh styl lijkt me een idiaale foto moment voor onze 1e verjaardag de tuin zijn we druk mee om die voor haar in te richten nieuwe tegels kunstgras zandbak zwembadje tafeltje alles voorhaar voor dr verjaardag is het zeker klaar kan ze volop spelen schommelen glijden speelhuisje... en kadotjes nog niet overuit maar een babyborn wil k ze zeker geven

4 jaar geleden

Op canva kan je hele leuke uitnodigingen gratis maken!

4 jaar geleden

ben ik de enige die hier niet mee bezig is? Babies van 1 snappen het concept verjaardag nog helemaal niet..馃檪

4 jaar geleden

Reactie op girl1982

ben ik de enige die hier niet mee bezig is? Babies van 1 snappen het concep ...
Ik doe ook niks bijzonders hoor Heb alleen een verlanglijstje gemaakt met speelgoed dat ik anders toch zelf zou aanschaffen. Op de verjaardag komt familie langs en dat is het

4 jaar geleden

Reactie op girl1982

Wij eten denk ik met het gezin een taartje en we zullen haar vast een cadeautje geven maar verder niets hoor. Ze krijgt nog feestjes zat in dr leven 馃槀.

4 jaar geleden

Reactie op girl1982

Het is ook voor jezelf en de familie, om te vieren dat wij ouders zijn geworden en mijn ouders voor het eerst opa en oma鈥檚. Ik vind het wel heel fijn om daarbij stil te staan en dat te vieren. Ook omdat het toch een beetje afsluiting is van de babytijd (niet dat ze daarna zo groot zijn ineens.. maar je snapt me 馃構) Dat vind ik wel een klein feestje waard!

4 jaar geleden

De taart en ballonnen zijn al besteld馃ぃ馃檲 maar wat voor cadeau's ze gaat krijgen enz nog geen flauw idee uitnodiging ben ik mee bezig Gaan ook voor een cake smash fotoshoot 馃帀

4 jaar geleden

Wij ook hoor! Had toen ze een halfjaar oud was al dr cadeau konden we toen kopen met 75% korting omdat de winkel ermee stopte.. ballonnen pas besteld omdat er hele lange levertijd op zit.