1967 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Sabine85

Moooooi!!! Ik ben ook niet van het roze.
Dan ben ik gelukkig niet de enigste.

3 jaar geleden

De verf zit op de muur! Wij gaan voor witte meubeltjes (bedje is binnen, co ...
Mooi! Wij hebben een beetje dezelfde stijl denk ik. Waar heb je het kleed gekocht?

3 jaar geleden

Reactie op M30

Mooi! Wij hebben een beetje dezelfde stijl denk ik. Waar heb je het kleed g ...
Dankje! Het kleed is van Kwantum 😊

3 jaar geleden

Vraagje over de afmetingen van jullie baby bedje.. Wij twijfelen namelijk tussen 60x120cm of 70x120cm. Die laatste zou je dan als je kindje wat groter is kunnen aanpassen naar een bedje, zie printscreen hieronder. Hoe is jullie ervaring, is dit inderdaad handig te gebruiken of in de praktijk vaak handiger om direct een nieuw bedje te kopen zodra het ‘einde babybedje’ tijd is?

3 jaar geleden

Reactie op Lau25

Vraagje over de afmetingen van jullie baby bedje.. Wij twijfelen namelijk t ...
Wij hebben de 70x140 genomen. Nog geen ervaring maar t scheelt weinig in prijs en dan kunnen ze er qua lengte ook langer in. Het past ook in ons kamertje dus wilden t graag proberen.

3 jaar geleden

Begin is er! Moet nog wel veel bij qua accessoires enzo

3 jaar geleden

Reactie op M30

Mooi die open kast, heel overzichtelijk voor de kleine! Waar komt ie vandaan?

3 jaar geleden

Nog Pootjes onder de kast en de muren moeten nog geverfd worden (roest kleur en zand)

3 jaar geleden

Reactie op Lau25

Ik vind het persoonlijk voordeliger om babybed (60cm) + eenpersoonsbed te kopen tegenover verstelbaar babybed (70cm) + eenpersoonsbed... Ze kunnen daar misschien 1 of 2 jaar langer in slapen, maar je betaald wel makkelijk 100€ meer hiervoor...

3 jaar geleden

Reactie op Vdkdk

Mooi die open kast, heel overzichtelijk voor de kleine! Waar komt ie vandaa ...
Dat is de ivar van ikea

3 jaar geleden

Reactie op Lau25

Wij zijn voor 60x120 gegaan. Dan kan hij daarna naar een 1persoonsbed en tegen die tijd een broertje of zusje weer gebruik maken van dit bedje 😊

3 jaar geleden

Reactie op Lau25

Wij hebben de gewone 60x120 gekocht. Had ook eerst overwogen om de 70x140 te kopen, maar we hebben momenteel een laag logeerbed staan, dies net n jaar geleden gekocht. Daar kan ze nadat ze te groot wordt voor de ledikant prima in lijkt me. T is laag genoeg. Mn neefje slaapt er nu ook in wanneer hij komt, hijs nu 6. Ook n collega komt weleens slapen, en ligt daar ook prima in. Waarschijnlijk komt mn schoonmoeder ook nog rondom de bevalling aantal weken, kan ze daar ook in, zo hoef k geen 3 x n nieuw bed en benodigdheden aan te schaffen. Eerst ledikant, dan peuterbed en dan n normaal bed.... gaan we niet doen 😋. T bed kunnen we makkelijk afbreken en is ook zo weer opgezet.

3 jaar geleden

Reactie op M30

Ik ben ook op zoek naar zo’n open kastje. Is hij van Ikea? Ik kon hem zo snel niet vinden

3 jaar geleden

Onze kinderkamer zo goed als af...

3 jaar geleden

Andere kant

3 jaar geleden

Reactie op MarS1984

Andere kant
Welk kleur is het en van welk merk? Wij willen ook met dit kleur verder maar dan als accent en met houten bedje en lichtgroene commode 😊

3 jaar geleden

Reactie op Sjarmaine

Nog lang niet klaar ! Maar vandaag de wieg wel eens neergezet! Ben verliefd ...
Waar heb je deze vandaan?

3 jaar geleden

Reactie op MammieBlomme

Welk kleur is het en van welk merk? Wij willen ook met dit kleur verder maa ...
Merk flexa do.34.47 Op de foto is hij feller dan in het echt op de muur. Hier ook nog een rieten kleedje op de vloer en op de andere wand rieten spiegel en assecoires.

3 jaar geleden

Reactie op marilou2

Ik ben ook op zoek naar zo’n open kastje. Is hij van Ikea? Ik kon hem zo sn ...
Ja ikea ivar

3 jaar geleden

Net de kledingkast in elkaar gezet. Ben er erg blij mee, aanrader.