1967 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op betulg

Waar heb je deze commode vandaan? Ik ben er ook op zoek naar, maar helaas k ...
Wij hebben deze commode ook. Hij is van de Ikea! Het Hemnes 8 laden model :)

3 jaar geleden

Even bezig geweest vandaag met t kamertje. Nog niet klaar uiteraard. Tis nog wat rommelig nu. De kinderwagen zet ik achter de deur straks, daar staat nu nog even n kinder kledingkast met spullen van mn neefje in die verkocht moeten worden 馃檪. Waar de kinderwagen staat komt n klein rond bijzettafeltje te staan met t lampje op, komt morgen binnen. Miss nog een (schommel)stoel maar denk dat t me dan wat vol wordt.

3 jaar geleden

Wij hebben donderdag de 20 weken echo en dan komt er nog een kleurtje op de muur als we weten wat het word 馃槉

3 jaar geleden

Wij hebben deze commode ook. Hij is van de Ikea! Het Hemnes 8 laden model : ...
Mag ik vragen bij welke Ikea? Want ik begreep dat ze glad wit waarschijnlijk niet meer hebben馃様

3 jaar geleden

Reactie op betulg

Mag ik vragen bij welke Ikea? Want ik begreep dat ze glad wit waarschijnlij ...
Wij hebben ook een wit gelakte. Idd via marktplaats omdat onze IKEA (Eindhoven) hem niet meer had

3 jaar geleden

Reactie op betulg

Mag ik vragen bij welke Ikea? Want ik begreep dat ze glad wit waarschijnlij ...
Nee dat las ik idd ook! Wij hebben zelf de wit gebeitste. Ik vind het alsnog heel wit alleen her en der zie je een soort houtnerf er door heen.. Hij is niet helemaal glad wit zeg maar.

3 jaar geleden

Nee dat las ik idd ook! Wij hebben zelf de wit gebeitste. Ik vind het alsno ...
Die gebeitste beschadigt minder snel en is makkelijker bijwerken wanneer ie wel kleine schade oploopt ;)

3 jaar geleden

Reactie op vosje25

Waar is dit bedje van?馃挄
Van Bopita Indy heet de set! 馃

3 jaar geleden

Reactie op busraaa

Super leuk! Weet je toevallig welke kleur en merkverf op de muur zit?
Deze, vind hem ook soms meer roestbruin of zalm heel blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op UnicornLover

Wat mooi! Waar is de set van? :) hij lijkt enorm op een set die wij op de s ...
Wij hebben hem bij babydump vandaan met een korting .dat scheelde een hoop geld met die van de Babypark , daar is hij ook idd

3 jaar geleden

Dit wordt 鈥榠e van ons! Let maar niet op de bovenkant haha, we hebben een schuin plafond en zal het corrigeren met wat creativiteit. Wordt echt een jungle kamer, met een olifant voetenbankje en andere accessoires. Meubels van de Ikea komen zaterdag binnen! 馃榿

3 jaar geleden

Nee dat las ik idd ook! Wij hebben zelf de wit gebeitste. Ik vind het alsno ...
Ah dankjewel voor de reactie! Hopelijk kan ik ooit nog een afspraak maken bij de Ikea 馃槄

3 jaar geleden

De muur is klaar 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 馃惖

De muur is klaar 馃グ
Welke kleur groen is dit?

3 jaar geleden

Zijn ermee bezig 馃槆

3 jaar geleden

馃コ

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjee 馃惖

De muur is klaar 馃グ
Heel tof! Dit is ook wat wij in gedachten hebben. Waar heb je de muursticker vandaan?

3 jaar geleden

Meubeltjes besteld, alleen ledikant hebben we over 馃槀 hadden al een ander ledikant gekocht, dus mocht iemand nog interesse hebben..

3 jaar geleden

Wij hebben gisteren deze gave houten plaat binnen gekregen van eenvrolijkekinderkamer. Echt super blij mee die gaat boven het bedje!

3 jaar geleden

Hier ook aan de slag!