1967 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Lobb
Iemand tips voor het opnieuw bekleden van dit oude wiegje waar ikzelf nog i ...
Op Marktplaats zie ik vaak mensen deze service aanbieden ! Of wil je het zelf doen?
3 jaar geleden
Ben ik de enige die nog niks heeft staan binnen? 馃槄 tot nu toe alleen auto stoeltje met base aangeschaft. Rest komt wel na het vakantie geld 馃ぃ. Tijd zat.
3 jaar geleden
Ben ik de enige die nog niks heeft staan binnen? 馃槄 tot nu toe alleen auto ...
Ze komen eind deze maand ons tussenmuur plaatsen op zolder, par nadien komen de meubeltjes. Commode wel al besteld, maar levertijd van 6 weken, dus die hebben we nog niet direct 馃槄
3 jaar geleden
Nee hoor, wij zijn zelfs nog aan het wachten tot ons gezamenlijke huis beschikbaar komt. We zijn al 5 maanden onbedoeld langer aan het latten. En mijn huis heeft geen kamer over voor een babykamer en van mijn vriend een studio, oeps!
3 jaar geleden
Bij mij staat er ook nog niks. Ik heb wel alles besteld deze week want voor sommige dingen is de levertermijn best lang. En heb nu mijn laatste weekje vakantie. Hierna proberen nog 10 weken door te werken, hopelijk lukt het 馃挭
3 jaar geleden
Nee hoor wij hebben de babykamer ook nog niet klaar..zijn er nog niet eens aan begonnen馃槄
Wij krijgen eind mei begin juni nog een dakopbouw en wij zullen dan daar gaan slapen en de kleine man gaat dan in onze kamer slapen...
In de andere slaapkamer daar logeert mijn neefje van 6 regelmatig en dat willen wij graag zijn kamer laten ook鈽猴笍
Dus helaas moet ik ook nog even geduld hebben馃槄馃檲
3 jaar geleden
Qua babykamer ook nog bijna niets, maar wel de meubels besteld nu! Worden pas over 8 weken geleverd ;)
3 jaar geleden
Hier ook nog niet hoor en wij hebben nog wat langer de tijd 馃檲 Eind oktober hebben wij een nokverhoging en dakkapel gepland staan, daarna kunnen we ook pas aan het kamertje beginnen.
Tot die tijd lekker in de cosleeper bij ons op de kamer.
3 jaar geleden
Wat een ingrijpende verbouwingen allemaal 馃槺. Ik weet wel wat ik wil hebben maar voor de eerste 3 maanden heb je toch nog niet veel nodig. Ledikantje en matras haal ik bij Ikea. Is altijd wel voorradig daar (ga ik van uit) voor de rest hebben we geen baby meubels nodig. Wil voor zo minimalistisch mogelijk gaan.
3 jaar geleden
Ik heb via marktplaats een hemnes commode aangeschaft en ben nu nog op zoek naar leuke knoppen. Heeft iemand een tipje? Niet perse roze of blauw, maar gewoon leuke knopjes voor een kinderkamer:)
3 jaar geleden
Nope!
We zijn nog volop bezig. Na urenlang beschilderd glasvliesbehang verwijderd te hebben (echt een rotklus), hebben we eindelijk een stukadoor gevonden en die heeft eind mei pas tijd. Dan moet er nog geschilderd worden... Ach, het voordeel is dat ik voorlopig geen extra kamer hoef af te stoffen 馃槈
Afgelopen weekend wel onze eerste items gekocht: een draagzak, een luiertas en een box.
We hebben nog tijd genoeg en houden aanbiedingen in de gaten.
Vier weken geleden is mijn vader terminaal geraakt en tien dagen later overleden. Dus met alle ellende en het regelen van de uitvaart e.d. stond ons hoofd totaal niet naar een babykamer of -uitzet. Nu geeft het juist fijne afleiding. Maar alles op zijn tijd.
Wel fijn om hier inspiratie op te doen, dus ga zo door allemaal! 馃榿