1967 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Des01

Wat een lief behang! Waar is die van?
Ja he! Het zijn stiekem allemaal stickers. Ik weet dat er ook een behang van is bij kwantum. Als je de stickers wilt dan moet je het zeggen en zoek ik het morgen even voor je op 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Teddy2018

Waar heb je deze wieg gekocht? ☺️☺️
Via marktplaats 😁 maar je kunt zoeken op macrame wieg dan vind je ze! Heel vaak word het aam het plafond gehangen maar ik heb via marktplaats een hanstoel gevonden waar ik nu dus de wieg aan heb gehangen😄

3 jaar geleden

Reactie op LieDa

De commodehoek!
Waar is deze commode van? 😊

3 jaar geleden

Ik heb bij veel commode dat ze zo ondiep zijn! Waardoor je kindje moeilijk over recht kan verschonen

3 jaar geleden

Eerste taak zit erop, geverfd! Tis licht oranje/terracotta overigens ;)

3 jaar geleden

Reactie op Pleundeliefste

Ik heb bij veel commode dat ze zo ondiep zijn! Waardoor je kindje moeilijk ...
Daar kan je een bladvergroter voor kopen. Hebben wij ook ☺️

3 jaar geleden

Reactie op saar-x

Hier ook begonnen met het kamertje 💙
Heel mooi!!

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Eerste taak zit erop, geverfd! Tis licht oranje/terracotta overigens ;)
Mooie kleur! Ik zit ook te denken aan terra maar dan in de lakentjes en overige acces... maar groen vind ik ook leuk haha

3 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Wat een leuke stoel! Waar heb je die gekocht als ik mag vragen?
Natuuurlijk! Het is deze stoel😊 https://homedeco.nl/p/pole-to-pole-high-five-chair-dark-grey/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Smart%20Shopping&gclid=EAIaIQobChMIxab67tW67wIVh8x3Ch1eeAGtEAQYASABEgIonPD_BwE Heel groot voordeel: hoge armleuningen voor het voeden😊

3 jaar geleden

Reactie op Amarèl

Dit hebben wij besteld. Wilden wachten tot de 20 weken echo. Maar ach, die ...
Heel mooi! Dit kamertje 3 jaar geleden ook voor mijn zoontje gekocht, nog steeds erg blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Ik ga deze ook kopen. Zondag wel eerst even kijken in de winkel ;)
Hoe dan?? Ik probeer al sinds maandag een afspraak in de winkel te maken. Heb me er al bij neergelegd dat het medio 2026 gaat worden 😅. Veel plezier met shoppen in ieder geval! Wil je laten weten wat je van het bedje vond? Ben erg benieuwd! Het ledikant staat bovenaan mijn wish-list.

3 jaar geleden

Reactie op ernstje84

Daar kan je een bladvergroter voor kopen. Hebben wij ook ☺️
Weet je of daar een universeel model voor is? Bij Google krijg je bij zoeken op “universeel” toch vaak bladvergroters die bij een specifieke commode of ladenkast horen. Ik hoor graag welke jullie hebben 😊

3 jaar geleden

Reactie op truuske80

Weet je of daar een universeel model voor is? Bij Google krijg je bij zoeke ...
Eentje pakken van t merk + type van je commode. Universeel zal denk k niet zijn aangezien dr niet n standaard maat is, ook zitten de gaatjes aan achterkant niet overal tzelfde.

3 jaar geleden

Reactie op Sjarmaine

Nog lang niet klaar ! Maar vandaag de wieg wel eens neergezet! Ben verliefd ...
Heel mooi. Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?

3 jaar geleden

Reactie op augustbaby

Wij hebben deze! Super stevig en zo in elkaar gezet.
Dat vroeg ik mij ook af. Kan je hem ook in hoogte verstellen?

3 jaar geleden

Reactie op LieDa

De commodehoek!
Mag ik vragen waar je dat plankje en die riempjes van hebt?😍

3 jaar geleden

Wij wilde graag dit behang maar in Nederland was het echt onbetaalbaar.. uiteindelijk via Ali hetzelfde behang gevonden 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mabeltje

Ik ben zo trots op mijn kamertje! Hij is al bijna klaar op een laatste paar ...
Super leuk, zo’n mand ook! Ik ben ook aan het oriënteren om er zo een aan te schaffen, vraag me alleen af wat voor hoezen je om het matrasje doet

3 jaar geleden

Jungle kamer voor ons ventje 💙Het kleine wiegje komt bij ons in de slaapkamer voor de eerste weken!

3 jaar geleden

Advies nodig! Bovenste 2 samen of onderste 2? Ik wil gaan voor een grote commode en wat smallere kast óf kleine commode en grote kast.. help 😅