1967 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Advies nodig! Bovenste 2 samen of onderste 2? Ik wil gaan voor een grote co ...
Ik zou voor de grote commode en de 2 deurs kast gaan

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Advies nodig! Bovenste 2 samen of onderste 2? Ik wil gaan voor een grote co ...
Ik persoonlijk zou voor de bovenste gaan. Ik vind een grotere kast prettiger. Ik zelf heb ook zn soort commode en daar heb ik in de bovenste la de rompers en sokjes (plus een bakje met zalf, zetpillen etc) en in de 2e la ligt beddengoed en de onderste heb ik billendoekjes en extra luiers. Ik zelf vind dus een kledingkast overzichtelijker waardoor ik voor de grotere versie zou gaan

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Advies nodig! Bovenste 2 samen of onderste 2? Ik wil gaan voor een grote co ...
Ik vind een grotere kledingkast fijner en duurzamer! Ook als de baby wat ouder is. Commode er uit, bureautje er in voor school. En dan heb je een fijne grote kledingkast 馃槏 Dat was onze afweging!

3 jaar geleden

Reactie op ZipZip

Ik persoonlijk zou voor de bovenste gaan. Ik vind een grotere kast prettige ...
Ik neig daar ook naar. Was er eerst van overtuigd dat ik de grote ladekast wilde.. maar vanmiddag de kledingkast gezien en die is ook niet enorm, gewoon perfect eigenlijk. En met oog op de toekomst.. lijkt mij voor een kind ook een kledingkast belangrijker dan een ladekast. Maar ergens nog even moeite met het loslaten van de grote ladekast 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Ik neig daar ook naar. Was er eerst van overtuigd dat ik de grote ladekast ...
Ja precies. Zo denk ik ook. Haha snap ik. Ik vind hem ook mooi maar denk minder overzichtelijk als je een kleine kast zou hebben.. dan doe je meer kleertjes in de commode. Succes hihi

3 jaar geleden

Helaas moeten wij eerst de zolder nog aanpakken voordat de babykamer leeg komt. Maar dit wordt het idee! Stoel en ledikantje hebben we al 馃槉 Ik hou echt van de kleur Burgundy 馃槏

3 jaar geleden

Prachtig allemaal! Wij zitten een beetje in een dilemma. We hebben een zolderkamer. En 2 kamers op de eerste verdieping. Onze 2 meiden van 11 en 5 slapen bij elkaar op de eerste verdieping. Hun kamer wouden we eigenlijk naar zolder verhuizen, maar door de hoogslapers is dit niet echt een idee. Nu willen we de babykamer op zolder maken. Is dit wel wat? We hebben een vaste trap en het is wel veilig. De eerste maanden slaapt de baby bij ons. Zijn er nog meer onder ons die de babytjes op zolder hebben? (Wel goed voor de kilootjes馃槄)

3 jaar geleden

Reactie op Ienieminie86

Prachtig allemaal! Wij zitten een beetje in een dilemma. We hebben een zold ...
Lijkt mij niet ideaal.. ook al slaapt de bby eerste tijd bij jullie. Daarna wil je er ook snel bij kunnen zijn. Passen de hoogslapers niet qua hoogte of is t niet fijn qua slepen naar de zolder toe ?

3 jaar geleden

Reactie op Ienieminie86

Prachtig allemaal! Wij zitten een beetje in een dilemma. We hebben een zold ...
Wij hebben slechts 1 kamer op 1ste, dus de babykamer komt ook op de zolder. Misschien niet zo handig, maar niets mis mee volgens mij. Die paar seconden die je er langer over doet om naar boven te wandelen zullen heus geen verschil maken 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Ienieminie86

Prachtig allemaal! Wij zitten een beetje in een dilemma. We hebben een zold ...
Hier ook op zolder! Wij hebben geen andere keuze dus ga me er niet druk om maken 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op LieDa

De commodehoek!
Mag ik vragen waar je de commode vandaan hebt? En is deze eventueel te verven? Ik zoek zo'n kast. Alvast bedankt :)

3 jaar geleden

Reactie op Lovemyprincess

Lijkt mij niet ideaal.. ook al slaapt de bby eerste tijd bij jullie. Daarna ...
Door het lage dak past het idd niet. Het is niet helemaal een punt dak laten we maar zeggen.

3 jaar geleden

Reactie op MammieBlomme

Wij hebben slechts 1 kamer op 1ste, dus de babykamer komt ook op de zolder. ...
Fijn om te horen dat er nog meer babytjes naar zolder gaan. We hebben iig een beeldbabyfoon en het is nogal een gehorige woning. We zullen er vast wel aan wennen, 2 x die trap op馃槄 Hier in mijn naaste omgeving vonden ze het ook allemaal maar een apart idee, maar als je dan naar een oplossing vraagt is het stil. Overigens is het wel de mooiste kamer 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op shirleynaomi

Jungle kamer voor ons ventje 馃挋Het kleine wiegje komt bij ons in de slaapka ...
Hoi hoi mag ik vragen waar je het wiegje hebt gekocht?

3 jaar geleden

Reactie op shirleynaomi

Jungle kamer voor ons ventje 馃挋Het kleine wiegje komt bij ons in de slaapka ...
Waar heb je dit mega leuke behangetje vandaan? Wij gaan ook een jungle kamer maken voor onze kleine man!

3 jaar geleden

Ik kon toch ook niet meer wachten en heb wat meubeltjes besteld 馃コ Zo leuk ...
Waar heb je de spulletjes besteld? Heel mooi!

3 jaar geleden

Reactie op Ienieminie86

Prachtig allemaal! Wij zitten een beetje in een dilemma. We hebben een zold ...
Hier gaan wij naar zolder en de baby op de eerste.

3 jaar geleden

Reactie op Stephaniemr89

Hier gaan wij naar zolder en de baby op de eerste.
Hier idem. Wij verhuizen naar de zolder, en de baby krijgt onze kamer.

3 jaar geleden

Reactie op MellieMellie

Mag ik vragen waar je de commode vandaan hebt? En is deze eventueel te verv ...
Dit is de hemnes van Ikea!

3 jaar geleden

Wij hebben geen babykamer deze keer, want de baby zal sowieso het eerste jaar bij ons slapen. Waarschijnlijk slaapt hij voornamelijk naast mij, maar dit hoekje toch ook even in orde gemaakt dit weekend!