1967 Reacties

3 jaar geleden

Het verven is in ieder geval gedaan, ik wil graag een klamboe bij het bedje maar twijfel over welke kleur mooi passend is iemand suggesties?? Wil het verder gaan decoreren met jungle accessoires.

3 jaar geleden

Reactie op 1014

Het verven is in ieder geval gedaan, ik wil graag een klamboe bij het bedje ...
Mooi, licht bruin/zand?

3 jaar geleden

Dit wordt ons kamertje. Alles is gister besteld op de sluier en stoel na. Ik twijfel nog over wat voor stoel ik wil. Verder ga ik in de accessoires en aankleding nog wat meer met warme kleuren werken. De muren zijn dus half geverfd in oranje/terra. Wat voor kleur gordijnen zouden jullie hierbij doen?

3 jaar geleden

Verven is gedaan! Nu de accessoires nog. So far besteld: rotan stoel met schapenvachtje en donkergroen plaid, ecru rond kleed en dimbare witte sta-lamp. Verder is het plan om het kamertje aan te kleden met een vlaggenlijn en nature-theme accessoires.

3 jaar geleden

Reactie op SLK1987

Waar heb je de spulletjes besteld? Heel mooi!
Dankjewel :) Het komt overal en nergens vandaan, haha. Ledikantje en ladekast is van Ikea. De grote kast van Kwantum. Hemeltje is van kidsdeco.nl. Stoel van Xenos. Ik heb er 2 kussens bij besteld van HM (zie foto). En het behang is van Pimpelmees!

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Dit wordt ons kamertje. Alles is gister besteld op de sluier en stoel na. I ...
Oh wat lekker die zachte stoel! Super mooi allemaal 🥰

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Dit wordt ons kamertje. Alles is gister besteld op de sluier en stoel na. I ...
Precies onze stijl! Waar zijn die mooie vloerkleden van?:-)

3 jaar geleden

Reactie op hestermusje

Precies onze stijl! Waar zijn die mooie vloerkleden van?:-)
Wehkamp. Kleuren wijken wel af in het echt, check de reviews voor een wat beter beeld van de kleuren ;)

3 jaar geleden

🤗

3 jaar geleden

Reactie op Abcde

🤗
Super leuk!!!

3 jaar geleden

Reactie op Mo_E

Verven is gedaan! Nu de accessoires nog. So far besteld: rotan stoel met sc ...
Heel erg mooi! Mag ik vragen van welk merk het bedje en de commode zijn? En eigenlijk wil ik ook wel weten welke kleur er op de muur zit 🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op 1014

Het verven is in ieder geval gedaan, ik wil graag een klamboe bij het bedje ...
Dit is precies de kleur die ik zoek voor de muur! Prachtig! Welk merk verf en kleurcode?

3 jaar geleden

Reactie op ForumA

Ik wilde niet zo heftig verbouwen en heb daarom muurstickers gekocht. Voor ...
Wat mooi! Waar heb je deze muurstickers vandaan?

3 jaar geleden

Reactie op Mo_E

Verven is gedaan! Nu de accessoires nog. So far besteld: rotan stoel met sc ...
Kleine tip. Wellicht is het handig het bedje niet bij het raam te zetten i.v.m. tocht dat naar binne komt zonder dat wij het doorhebben. Dit kan voor een baby heel koud zijn. Ik heb een soortgelijke kamer en heb de kledingkast en het bedje andersom staan. Kamer is nog niet af dus helaas nog geen foto.

3 jaar geleden

Reactie op Abcde

🤗
Leuk! Is that a wallpaper or painted?🤩

3 jaar geleden

We hebben tot nu toe dit ☺️ twijfel nog erg om de muren te sauzen. Er is hier helaas ook erg weinig te koop op dat gebied wat het lastig maakt.

3 jaar geleden

Reactie op 0821

Dit wordt ons kamertje. Alles is gister besteld op de sluier en stoel na. I ...
Wat een gave lamp! Waar heb je die gekocht?

3 jaar geleden

Reactie op Jori93

Wat een gave lamp! Waar heb je die gekocht?
Beide lampen komen van de Kwantum, tot zondag in de aanbieding zelfs geloof ik ;)

3 jaar geleden

Reactie op shirleynaomi

Jungle kamer voor ons ventje 💙Het kleine wiegje komt bij ons in de slaapka ...
Waar heb je dat wiegje vandaan? Ben nog naar zoiets op zoek! 😍

3 jaar geleden

Wij willen voor een ‘jungle’ kamertje gaan voor onze kleine man🐅🦓🦒🦓 Niet te druk, maar gewoon subtiel.