43 Reacties
5 jaar geleden
Ik denk er aan om een ikea hemnes kast te kopen, en dan een blad er op te kopen voor het verschonen van de baby. Misschien voor jou ook wel leuk om uit te zoeken? Op pinterest vindt je hier ook veel ovee
5 jaar geleden
Wij hebben een dubbele malm kast van ikea gedaan (4 lades) dan hebben we dus 8 lades opbergruimte en genoeg verschoonruimte! Zal ff een voorbeeld foto zoeken..
5 jaar geleden
Reactie op M30
De breedte is super! Alleen willen wij dus het aankleedkussen gedraaid kunn ...
Waarom wil je dat? :) is echt onhandig verschonen! 🙈
En anders misschien iets op maat laten maken?
5 jaar geleden
Reactie op M30
De breedte is super! Alleen willen wij dus het aankleedkussen gedraaid kunn ...
Je kan van die opzet stukken erop plaatsen waardoor je recht kan verschonen, maar zelf vind ik schuin verschonen en aankleden helemaal prima! Dat is idd net wat je fijn vind / denkt te vinden 🥰
5 jaar geleden
Onze commode van de 1e was klein en ik had mijn baby altijd recht liggen, persoonlijk vind ik het zo onhandig om vanaf de zijkant aan te moeten kleden. Tot aan nu 9 maand, ligt hij op bed met een aankleedkussen. commode niet gebruikt dus haha
5 jaar geleden
Reactie op waterlelie1996
Zo!!

Super leuk! wel belangrijk om die kast vast te maken met beugels aan de wand.
5 jaar geleden
Onze commode van de 1e was klein en ik had mijn baby altijd recht liggen, p ...
Haha ja hier ben ik dus ook “bang” voor dat ik in onze veel te kleine babykamer een mooie commode neer ga zetten die ik dus niet ga gebruiken😂 ga proberen het iedergeval niet te duur te maken haaha
5 jaar geleden
Reactie op Diaantje2021
Haha ja hier ben ik dus ook “bang” voor dat ik in onze veel te kleine babyk ...
Wij hebben niks van de babykamer gebruikt en nog steeds niet... Ja de kleding kast, maar zo ook met het badje. Zoonlief wilde meteen onder de douche en eigenlijk gaan we alleen in het grote bad. Mijn man komt uit Tunesië en keek z'n ogen uit wat ik allemaal had gekocht, hij zei nog : dit ga je echt niet gebruiken. Ik weet nog heel goed hoe boos ik daar over werd, maar hij blijkt wel gelijk te hebben 🤣