43 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zusje had echt een geweldig grote commode in Duitsland gekocht waarop je ‘recht ‘ kan verschonen.

5 jaar geleden

Ik denk er aan om een ikea hemnes kast te kopen, en dan een blad er op te kopen voor het verschonen van de baby. Misschien voor jou ook wel leuk om uit te zoeken? Op pinterest vindt je hier ook veel ovee

5 jaar geleden

Ik wilde dit ook! Heb via marktplaats een vintage dressoir gekocht. Lekker hoog ook! Echt kei blij mee!

5 jaar geleden

Wij hebben een dubbele malm kast van ikea gedaan (4 lades) dan hebben we dus 8 lades opbergruimte en genoeg verschoonruimte! Zal ff een voorbeeld foto zoeken..

5 jaar geleden

Zo!!

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Wij hebben een dubbele malm kast van ikea gedaan (4 lades) dan hebben we du ...
De breedte is super! Alleen willen wij dus het aankleedkussen gedraaid kunnen hebben

5 jaar geleden

Reactie op mahoney

Mijn zusje had echt een geweldig grote commode in Duitsland gekocht waarop ...
Heb je een linkje?

5 jaar geleden

Reactie op M30

De breedte is super! Alleen willen wij dus het aankleedkussen gedraaid kunn ...
Waarom wil je dat? :) is echt onhandig verschonen! 🙈 En anders misschien iets op maat laten maken?

5 jaar geleden

Reactie op M30

De breedte is super! Alleen willen wij dus het aankleedkussen gedraaid kunn ...
Je kan van die opzet stukken erop plaatsen waardoor je recht kan verschonen, maar zelf vind ik schuin verschonen en aankleden helemaal prima! Dat is idd net wat je fijn vind / denkt te vinden 🥰

5 jaar geleden

Ik ga voor de hemnes kast van de ikea

5 jaar geleden

Waarom wil je dat? :) is echt onhandig verschonen! 🙈 En anders misschien i ...
Ik vind dat juist veel makkelijker, ben dat gewend en gaat heel makkelijk

5 jaar geleden

Onze commode van de 1e was klein en ik had mijn baby altijd recht liggen, persoonlijk vind ik het zo onhandig om vanaf de zijkant aan te moeten kleden. Tot aan nu 9 maand, ligt hij op bed met een aankleedkussen. commode niet gebruikt dus haha

5 jaar geleden

Reactie op M30

Heb je een linkje?

5 jaar geleden

Wij hebben een best flinke commode. Deze hoort bij de babykamer “Nick” van Van Asten babystore.

5 jaar geleden

Reactie op waterlelie1996

Zo!!
Super leuk! wel belangrijk om die kast vast te maken met beugels aan de wand.

5 jaar geleden

Onze commode van de 1e was klein en ik had mijn baby altijd recht liggen, p ...
Haha ja hier ben ik dus ook “bang” voor dat ik in onze veel te kleine babykamer een mooie commode neer ga zetten die ik dus niet ga gebruiken😂 ga proberen het iedergeval niet te duur te maken haaha

5 jaar geleden

Reactie op Diaantje2021

Haha ja hier ben ik dus ook “bang” voor dat ik in onze veel te kleine babyk ...
Wij hebben niks van de babykamer gebruikt en nog steeds niet... Ja de kleding kast, maar zo ook met het badje. Zoonlief wilde meteen onder de douche en eigenlijk gaan we alleen in het grote bad. Mijn man komt uit Tunesië en keek z'n ogen uit wat ik allemaal had gekocht, hij zei nog : dit ga je echt niet gebruiken. Ik weet nog heel goed hoe boos ik daar over werd, maar hij blijkt wel gelijk te hebben 🤣

5 jaar geleden

Ik heb de hauga van Ikea gekocht. Lekker groot.

5 jaar geleden

Reactie op girl1990

Ik heb de hauga van Ikea gekocht. Lekker groot.
Ben nieuwsgierig want vind deze ook mooi. Is die diep en hoog genoeg om als commode te gebruiken? Is iets van 12 cm lager dan de Hemnes bijv.

5 jaar geleden

Leggen jullie het aankleedkussen los op een smalle commode? Mijn vorige commode had een opstaande rand en was wat breder. Nu een smallere zonder rand maar vraag me af of dat kussen dan goed blijft liggen ... alhoewel je er eigenlijk toch altijd bij staat ...