829 Reacties

5 jaar geleden

Heel fijn topic 馃槏馃グ!! Ik heb gisteren al flink ingeslagen bij de Etos. 1+1 gratis op alle Zwitsal!

5 jaar geleden

Ooo, wat een goed topic!! 馃憣

5 jaar geleden

In de laatste week van maart zijn meestal de mama mazzel dagen bij prenatal. Vooral voor de grotere/duurdere aanschaffen erg interessant! Of het dit jaar ook zo is weet ik niet, maar echt de moeite waard om in de gaten te houden 馃槆

5 jaar geleden

Weet iemand of Na茂f wel eens in de aanbieding is?

5 jaar geleden

Reactie op LieDa

Op dit moment bij Holland & Barrett, 2e 50% korting! https://www.hollandandbarrett.nl/shop/brands/naif/

5 jaar geleden

Ik hou van dit topic!!

5 jaar geleden

Reactie op LieDa

Ik zou de site kidsdeco in de gaten houden! Vorige week was er 20 procent korting op alles van Naif en ik heb toevallig spullen van Naif gekocht via die site toen alles 20 procent korting had. Tevens heeft Wehkamp ook wel eens korting op Naif馃槃

5 jaar geleden

Reactie op LieDa

Etos heeft hier ook wel eens aanbiedingen mee, 2e halve prijs of soms zelfs 1+1 gratis!

5 jaar geleden

Newborn luiers van Kruidvat voor 1 euro 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Chaaaaaaaann

In de laatste week van maart zijn meestal de mama mazzel dagen bij prenatal ...
Ik heb gisteren met prenatal gebeld, de mazzeldagen gaan in de winkel niet door. Online weten ze nog niet

5 jaar geleden

Reactie op LieDa

Deonlinedrogist.nl heeft het nu voor een hele nette prijs staan

5 jaar geleden

Reactie op LieDa

Via bol.com of wehkamp zag ik laatst een aanbieding langskomen, ging volgens mij om de billendoekjes

5 jaar geleden

Wat een leuk topic ik zal het in de gaten houden

5 jaar geleden

Bij Baby Dump Roelofarendsveen hebben ze showmodel leegverkoop ivm verhuizing. Online kun je de folder bekijken en via een email items naar keuze reserveren. Er is al veel verkocht maar wie weet zit er iets voor jullie bij!

5 jaar geleden

Ik zag op Amazon dat pampers en billen doekjes grootverpakkingen net zo goedkoop zijn als de 30-40% korting prijzen bij drogisten !

5 jaar geleden

Reactie op Citroentje

Ik zag op Amazon dat pampers en billen doekjes grootverpakkingen net zo goe ...
Pampers zijn altijd wel ergens in de aanbieding voor 50% of 1+1, ik zou dit echt niet nu al allemaal inslaan馃檲

5 jaar geleden

Voor volgende week voor iedereen die kleertjes aan het kopen is en het alvast wil wassen met parfum vrij wasmiddel

5 jaar geleden

Reactie op LieDa

Naif zelf heeft een gratis box bij de billendoekjes.

5 jaar geleden

Voordat je luiers/billendoeken besteld altijd even checken op luierinfo.nl! Daar kan je zien waar ze het goedkoopst zijn 馃憤馃徎