829 Reacties
5 jaar geleden
In de laatste week van maart zijn meestal de mama mazzel dagen bij prenatal. Vooral voor de grotere/duurdere aanschaffen erg interessant! Of het dit jaar ook zo is weet ik niet, maar echt de moeite waard om in de gaten te houden 馃槆
5 jaar geleden
Reactie op LieDa
Weet iemand of Na茂f wel eens in de aanbieding is?
Op dit moment bij Holland & Barrett, 2e 50% korting!
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/brands/naif/
5 jaar geleden
Reactie op LieDa
Ik zou de site kidsdeco in de gaten houden! Vorige week was er 20 procent korting op alles van Naif en ik heb toevallig spullen van Naif gekocht via die site toen alles 20 procent korting had. Tevens heeft Wehkamp ook wel eens korting op Naif馃槃
5 jaar geleden
Reactie op Chaaaaaaaann
In de laatste week van maart zijn meestal de mama mazzel dagen bij prenatal ...
Ik heb gisteren met prenatal gebeld, de mazzeldagen gaan in de winkel niet door. Online weten ze nog niet
5 jaar geleden
Reactie op LieDa
Via bol.com of wehkamp zag ik laatst een aanbieding langskomen, ging volgens mij om de billendoekjes
5 jaar geleden
Ik zag op Amazon dat pampers en billen doekjes grootverpakkingen net zo goedkoop zijn als de 30-40% korting prijzen bij drogisten !
5 jaar geleden
Reactie op Citroentje
Ik zag op Amazon dat pampers en billen doekjes grootverpakkingen net zo goe ...
Pampers zijn altijd wel ergens in de aanbieding voor 50% of 1+1, ik zou dit echt niet nu al allemaal inslaan馃檲
5 jaar geleden
Voordat je luiers/billendoeken besteld altijd even checken op luierinfo.nl! Daar kan je zien waar ze het goedkoopst zijn 馃憤馃徎