1627 Reacties

5 jaar geleden

1,5 ongeveer. Ben nu 14 wk

5 jaar geleden

Hier 14 weken ook 4 kilo. Schrok me ook rot 馃槺

5 jaar geleden

Ik 5 kg sinds eind november. Doordat ik niet meer sport en inmiddels ook niet de beweging wandelend kan pakken.. En ook wel door de lockdown..

5 jaar geleden

-5 kg want ik kon niks eten en had heeel weinig eetlust. Nu ben ik een weekje stabiel dus we zien het wel 馃槄

5 jaar geleden

Hier bijna 14 weken 1.5 kilo en van de week zelfs afgevallen

5 jaar geleden

Nog niets, kindje groeit goed

5 jaar geleden

12+5 weken en nog niets... tenminste ik schommel altijd wat tussen de 64-65 kilo. En dat ben ik nu nog steeds. Ik heb ook nog geen buikje (alleen iets minder taille) en sport gewoon door op een lager tempo.

5 jaar geleden

Ben nu 14 weken en ben niks aangekomen.

5 jaar geleden

12 weken en 3 kilo. Was vorige zwangerschap precies zo.

5 jaar geleden

Ik ben bijna 12 weken en 3kg kwijt 馃檲

5 jaar geleden

馃き 9 kilo.... ben normaal slank van mezelf maar ik heb echt een dikke buik.. denk dat het stoppen met roken ook aantikt...

5 jaar geleden

Ik al 8 kilo馃槶

5 jaar geleden

Ik ben 13 weken en ben 2 kg afgevallen 馃檲

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap 14,5 kilo in totaal.. nu 12+5 weken zwanger en een halve kilo sinds 28 december aangekomen. Ik heb geen last van overgeven gehad.

5 jaar geleden

Ik ben 14 weken zwanger en 3 kilo aan gekomen

5 jaar geleden

Zo te horen verschilt het veel. We zijn uitgerekend in de zomer dus zullen straks ook wel vocht vasthouden.

5 jaar geleden

Ik ben 14 weken maar 1 kilo afgevallen 馃檲 zo ziet die buik er trouwens niet uit haha

5 jaar geleden

Ik begon net na een hele luie vakantie, dus nu met 14 weken eigenlijk niets, maar wel +/- 2kg zwaarder dan mijn gemiddelde.

5 jaar geleden

2 kilo aangekomen. Nu 14+4

5 jaar geleden

Ik ongeveer 1-1.5 nu 14 weken. Ben wel stevig dus ik heb al aardig wat reserves. Ze zeggen als je slank bent dat je lichaam ook meer gaat opslaan en je meer kan/moet aankomen dan als je zwaarder bent. Mijn verloskundige zei als je eindigt met +10 kg is het netjes. Waar slanke dames misschien wel tot +20 kg bijkomen