119 Reacties
5 jaar geleden
Ik vind deze heel mooi! Ik moet er ook een voor het eerst kopen dus of het een aanrader is weet ik niet haha! De luiertassen zijn nu wel met korting bij Prenatal😊

5 jaar geleden
Hoi! Heb het hier een week terug gevraagd. Misschien staan er al wat tips voor je in: https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/luiertas-a70XN0
Ik ga uiteindelijk voor een rugtas. :)
5 jaar geleden
Bij mijn eerste kindje had ik een schoudertas van little company. Niet aan te raden. Vond sowieso de schoudertassen niet erg fijn, iedere keer als je voorovergebogen stond knalde die tas weer naar voren. Ik heb nu een rugtas aangeschaft, heerlijk verdeeld over beide schouders en veel lichter.
5 jaar geleden
Ik heb een MOZZ luiertas (mommybag formaat) met een bijpassende luiermat met cognac leren afwerking en een cheetahprint strap. Ik vind dat erg mooie tassen en heel stijlvol. Ze hebben ook bijpassende luieretuis die heb ik ook bij. Je kunt de tas helemaal samenstellen hoe je zelf mooi vindt
5 jaar geleden
Ik heb er 1 van joolz die ook aan de joolz kinderwagen kan, geen idee of die ook andere kinderwagens kan maar denk van wel
5 jaar geleden
Ik heb de luiertas van oh my bag, ik denk dat er praktischere tassen zijn, maar ik vind deze echt zo mooi! Heb hem nu bijna 2,5 jaar en gaat nog altijd mee als mijn zoontje naar opa en oma gaat. En hij is nog steeds prachtig ❤️

5 jaar geleden
Reactie op nvg1989
Hier ook de Cowboysbag aangeschaft 😍

Ik vond de luiertas (die ik eerder deelde) van Prenatal erg mooi, maar door het zien van deze ben ik ook om. Ik heb de zwarte besteld! 😅
5 jaar geleden
Heb de grotere Mozzbag gekocht bij mijn eerste zoontje. Achteraf gezien zou ik liever een rugzak gekocht hebben. Als we op de fiets weggaan, gooien we alles namelijk over in een rugzak. Niet zo handig. Scheelt wel dat je steeds minder spullen nodig hebt naarmate ze ouder worden, voor aan de wagen wel een fijne tas met voldoende vakjes!