8 Reacties

4 jaar geleden

Meeste kleren die ik heb zijn van pat pat, 0-3 maanden is maat 62, wist ik dus niet馃槵 best goede kwaliteit en snelle levering. Retour niet nodig geweest bij mij, mocht het nodig zijn dan geef ik het liever weg voor die paar euro dat de kleding kost. 馃槣

4 jaar geleden

Reactie op Jen N

Meeste kleren die ik heb zijn van pat pat, 0-3 maanden is maat 62, wist ik ...
Ok茅 hihi... en maatje 50? Moet ik dan bij de new Born kijken? Ja het kost inderdaad niet zoveel en zoooo leuk! Ja mijn dame heeft een moeilijke maar vandaar haha... benen super lang maar verder wel weer dan te groot meestal daardoor 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Eva_1989

Ok茅 hihi... en maatje 50? Moet ik dan bij de new Born kijken? Ja het kost i ...
Zelfde probleem, benen van haar vader gekregen 馃槀. New born is ook 62, je moet het echt met een korrel zout nemen. Laatst ook sokken besteld, newborn, 0-3 maanden- 3-6 maanden en 6-9 maanden. Zijn allemaal dezelfde maat馃槵馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Jen N

Zelfde probleem, benen van haar vader gekregen 馃槀. New born is ook 62, je m ...
Dus als mijn dochtertje nog maatje 50 heeft... kan ik het nog beter niet doen? 馃檲馃檲馃檲 ja lange benen wel irritant met de juiste maten hoor hahaha

4 jaar geleden

Reactie op Eva_1989

Dus als mijn dochtertje nog maatje 50 heeft... kan ik het nog beter niet do ...
Klopt, die van mij begon ook met maat 50, is nu maat 56. Ik koop nu kleding bij zeeman etc.

4 jaar geleden

Bij mij zijn de kleren die ik besteld heb waarbij newborn staat ook te groot. Zijn inderdaad eerder maatje 62 xpp

4 jaar geleden

Ik heb een onwijs leuk berenpakje en 2 boxpakjes besteld maar idd erg groot. Ze hebben wel goede service. Ik had iets besteld wat door mijn schuld niet afgeleverd kon worden, had het verkeerde adres doorgeven 馃檲. Het werd retour gestuurd door dhl naar china waar het vervolgens werd vernietigd. Na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik excuses en werd het zonder enige extra kosten opnieuw verstuurd. Maar goed om te weten dat alles wat je retour stuurt wordt vernietigd. Het kost ze meer geld om het weer op te nemen in de voorraad.

3 jaar geleden

Topic is al 10 maanden geleden geopend, maar ik probeer het toch :) Hebben jullie lang moeten wachten op je bestelling?