66 Reacties

2 jaar geleden

Dat klinkt heel goed! Wat fijn dat het voor jullie zo goed werkt

2 jaar geleden

Fijn dat je dit deelt! Ga er eens naar kijken👍🏻

2 jaar geleden

Besteld! 😂 Ben erg benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op celestever

Besteld! 😂 Ben erg benieuwd!
Hahaha! Ik ga nog ff snel aandelen vragen in Tim😅 Hoop dat het voor jou net zo’n succes wordt! Ik ben echt gelukkig, zelfs met oud en nieuw en de klappers tot een uur of 5 snachts deed ie z’n magic. Sliepen toen bij mijn ouders met haar bij ons op de kamer en heb zelf dus ook van hem kunnen genieten, ben ook in tijden niet zo lekker in slaap gevallen🙈😂

2 jaar geleden

Mamaloes heeft ze ook in verschillende varianten en met korting!

2 jaar geleden

Reactie op PIPPALOU

Mamaloes heeft ze ook in verschillende varianten en met korting!
Ja zag het! Alleen ben ik wel specifiek voor het rode licht gegaan ipv blauw, omdat rood licht slaperig maakt. 🐢

2 jaar geleden

Reactie op IslandVibes

Ja zag het! Alleen ben ik wel specifiek voor het rode licht gegaan ipv blau ...
Ja goed om rekening mee te houden. Ik heb em inmiddels ook besteld. Ben reuze benieuwd ;)

2 jaar geleden

Ben benieuwd of het bij de andere kids in dit topic ook zo goed werkt. Willen jullie dat laten weten?

2 jaar geleden

Reactie op Itepietje

Ben benieuwd of het bij de andere kids in dit topic ook zo goed werkt. Will ...
Even een update! Vandaag voor het eerst geprobeerd en viel zelfstandig in slaap! Normaal wilt hij altijd tijdens de borstvoeding in slaap vallen, maar vandaag dus niet! Dit beloofd veel goeds! 🤩

2 jaar geleden

Helaas ik heb de zeeschildpad van zazu maar mijn kleine gaat staan in ledikant en naar dat ding zelf kijken ipv naar plafond

2 jaar geleden

Reactie op moederaugustusss

Helaas ik heb de zeeschildpad van zazu maar mijn kleine gaat staan in ledik ...
Misschien kan je hem hoger zetten of uit het zicht van je kleine? Achter het voeteneind van de ledikant, als die dicht is? Hoop voor je dat hij voor jou ook gaat werken!🍀🐢

2 jaar geleden

Reactie op celestever

Even een update! Vandaag voor het eerst geprobeerd en viel zelfstandig in s ...
Whaaaa ja dat is toch fantastisch! Hoop echt dat ie z’n magic blijft doen voor je kleine! Wij zijn nu weer een week verder en nog steeds werkt ie als een tierelier!😍🐢

2 jaar geleden

Geweldig dat het zo goed helpt bij jouw kleintje!! Ik herken vooral het stukje van die goede en slechte weken. De laatste tijd is het zo dat ze soms doorslaapt. Maar vaak wordt ze ook wakker in de nacht, en dan hebben we de poppen aan het dansen. Want ze komt dan echt niet meer zelfstandig in slaap ondanks d’r speen en knuffel. Dan eindigt ze bij ons. Tijdens de slaapregressie was het echt ellende en gelukkig is het allang niet meer zo erg, maar wordt ze wakker dan is doorslapen in eigen bed onmogelijk. Verschil is wel dat ze in de avond prima alleen in slaap valt. Na afgelopen nacht (2,5 uur wakker) heb ik Tim toch maar besteld. Had nog een prenatal cadeaukaart, dus die €20 bijbetalen kon me gestolen worden 😅 Ben heel benieuwd want ik vrees ook dat ze in de avond er alleen maar naar gaat staan kijken, omdat het normaal gewoon licht uit, deur dicht, en slapen is. Het gaat mij echt om het midden in de nacht wakker worden. Dus fingers crossed hier 🤞 In ieder geval bedankt voor de tip, en fijn dat het bij meerdere kindjes al helpt ❤️

2 jaar geleden

Nou, je hebt me overtuigd - ik heb hem net ook besteld!

2 jaar geleden

Reactie op IslandVibes

Ja zag het! Alleen ben ik wel specifiek voor het rode licht gegaan ipv blau ...
Is de schildpad met rood licht ? Of zijn er verschillende schildpadden met verschillende kleuren? Eens proberen ik dacht dat het enkel voor kleinere babytjes was.

2 jaar geleden

Ook besteld en gisteren gebruikt. Ik heb opzich een hele goede slaapster, maar ze is soms een half uur aan 't woelen en trekt dan aan haar haartjes als "troost". De lamp vindt ze magisch en gaf al direct meer rust. Heb de tip ook doorgegeven aan een vriendin met een moeilijke slaper :)

2 jaar geleden

Nog meer goede ervaringen?

2 jaar geleden

Nu ben ik ook super benieuwd 👀

2 jaar geleden

Zoals ik hieronder schreef, valt onze dochter altijd zelf in slaap met speen en knuffel, zonder morren. De laatste week was het vaak ineens huilen, nog nooit gebeurd. Eén keer zelfs in slaap moeten wiegen, en toen was het de rest van de nacht bal. Ik ga nog geen harde uitspraken doen, maar wat een chille avond en nacht hebben we gehad!!!! Hij kwam gisteren binnen, dus ze vond het onwijs interessant. Deed ‘m al aan met het verschonen en ze was helemaal zen. Normaal is het trappelen en wijzen naar d’r speen, soms zelfs gillen. Ze lag heerlijk om zich heen te kijken ookal zag je de vogeltjes nog niet goed omdat het licht aan stond. Ik had de stand met de slaapliedjes aan. Het melodietje bracht me wel van m’n apropos toen ik d’r slaapliedje ging zingen, maar ach 🤣 Ze is heerlijk in slaap gevallen. Heb d’r één keer gehoord vannacht rond 1 uur, maar toen weer in slaap gevallen. En dat was de laatste weken vaak het heikele punt. Dan draaide het uit op huilen en bij ons verder slapen. Vanmorgen om 7.00 wakker geworden. Dus voor degenen die willen weten hoe anderen het ervaren. Dit is nacht één geweest, en het was top. Ik zal volgende week laten weten of het idd nog zo goed werkt. Ik merk wel één nadeel op: De huilsensor heeft geen eindtijd. Dus als ze om 7.00 wakker wordt, gaat het lampje en liedje weer aan. Dus ze werd wel een beetje huilend wakker, zo van: ik wil niet verder slapen, maar dat ding geeft aan van wel (alsof ze dat zou kunnen denken haha, maar zo kwam ie wel op mij over). Is maar een kleinigheidje. Ik heb m’n zusje ook al ingelicht die al een half jaar een driejarig bang dochtertje in bed heeft vanaf 2.00 Weer een lang verhaal 😉 Ik hou jullie op de hoogte!

2 jaar geleden

Reactie op NikkyLL

Zoals ik hieronder schreef, valt onze dochter altijd zelf in slaap met spee ...
Dank voor delen