46 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mommy202013

Ik heb ook met mijn dochtertje de echo gedaan na doorgestuurd te zijn door ...
Ik heb inderdaad van meerdere gehoord dat ze er te laat achter kwamen bij hun zoon of dochter, en dat deze een spreidbroekje om moest toen ze 1 jaar waren, nou dat is pas vervelend, voor het kindje ook! Hoe eerder hoe beter. Maeve was er helemaal vroeg bij, die had hem al om met 3 maanden.

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Ze verveelt zich wel snel als ze alleen ligt, of dat nou komt door haar als persoon of omdat ze niet nog kan draaien etc😜💖

2 jaar geleden

Reactie op Amandax

Nou hier even een update. Wonder boven wonder sliep Maeve de eerste nacht d ...
Bedankt voor je update! Goed om te horen dat het zo goed gaat met Maeve! Noé past inderdaad ook nog precies in de reiswieg:) Inderdaad! Noé is nog steeds haar vrolijke zelf.. maar wij als ouders vinden het toch wel lastig.. het is toch een apparaat aan dat kleine lijfje.. ik begrijp wat je bedoelt.. Ik duim voor goed nieuws 17 december voor jullie!!

2 jaar geleden

Reactie op Esther102938

Bedankt voor je update! Goed om te horen dat het zo goed gaat met Maeve! No ...
Ah wat een schatje, zo je handje vasthouden. Vanaf wanneer heeft ze hem om? En wanneer heb je weer een afspraak? Hoe gaat het bij jou met draaien etc?

2 jaar geleden

Reactie op Esther102938

Bedankt voor je update! Goed om te horen dat het zo goed gaat met Maeve! No ...
Lief dankjewel 💖

2 jaar geleden

Reactie op Amandax

Ah wat een schatje, zo je handje vasthouden. Vanaf wanneer heeft ze hem om? ...
Ze heeft hem vandaag pas gekregen, dus we zullen nog veel moeten gaan ervaren.. ze moet over 3 maanden nieuwe foto’s laten maken en dan weer op gesprek bij de orthopeed.. zij dacht dat t dan over zal zijn of alleen nog maar s nachts dragen na deze controle.. maar voor nu nog veel geduld..

2 jaar geleden

Ik heb a.s dinsdag de echo! Ben alleen benieuwd of je erna gelijk de uitslag te horen krijgt.. Ik ga er maar vanuit dat onze jason ook een spreidbroekje krijgt.. wat fijn dat jullie foto’s ervan hier in het forum plaatsen! Ik merk toch dat ik het spannend begin te vinden.. Hoe gaat het met uitkleden en verschonen? Mag hij dan gewoon eventjes af? Wat fijn dat jullie kindjes in de maxicosi en kinderwagen bak passen!

2 jaar geleden

Reactie op sw89

Ik heb a.s dinsdag de echo! Ben alleen benieuwd of je erna gelijk de uitsla ...
Ik had een echo gemaakt met Maeve , 1 weekje later kreeg ik via het consultatiebureau te horen dat er een afwijking te zien was. Toen een afspraak gemaakt in het ziekenhuis, daar de echo besproken en kregen meteen een spreidbroekje aangemeten, die zagen we even niet aankomen meteen al. Maar des te beter. Met verschonen mag hij natuurlijk af, het went hoor, je hebt hem zo aan en uit. Het enige vervelende vind ik!.... dat klittenband, gggrrrrr.. 😩 je kleertjes gaan er van pluizen en het blijft vooral aan hydrofiele doeken hangen huhu....

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Reactie op sw89

Ik heb a.s dinsdag de echo! Ben alleen benieuwd of je erna gelijk de uitsla ...
Spannend! In het ziekenhuis zeiden ze dat dat verschilt per echoscopist. Afhankelijk van of deze moet overleggen of zelf de rapporten schrijft.. wij werden meteen doorgestuurd voor een foto en na deze foto naar de afdeling podotherapie.. de foto’s waren afgelopen woensdag, maandag de arts en vandaag al de spreidbroek.. zo snel kan het gaan🙈 Het is ook spannend m.. heb er ook wel wat tranen om gelaten.. maar zoals hier terecht gezegd is doe je het voor je kind en zijn ze niet ziek ofzo.. Hij moet met verschonen, omkleden en badderen af.. verder zoveel mogelijk om.. Ik ben benieuwd naar je afspraak dinsdag. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Esther102938

Spannend! In het ziekenhuis zeiden ze dat dat verschilt per echoscopist. Af ...
Ah wel snel inderdaad! Maar misschien ook beter dat het zo snel gaat.. Ja ik zat gisteravond al wat tranen te laten en dan heb ik het nog geen eens is gehoord. Maar inderdaad wat je zegt! Ze zijn niet ziek en ze hebben er straks alleen maar dikke profijt van! Ik laat het jullie weten! Jullie succes met de spreidbroekjes! En hopelijk snel het verlossende woord te horen!

2 jaar geleden

Reactie op sw89

Ik heb a.s dinsdag de echo! Ben alleen benieuwd of je erna gelijk de uitsla ...
Hoihoi, hoe was het in het ziekenhuis?

2 jaar geleden

Hi allemaal, onze kleine krijgt ook een spreidbroek aangemeten de pavlik bandage om precies te zijn. Ik was benieuwd hoe jullie kleintjes de spreidbroek ervaren? Bewegen ze nog vrij? Onze kleine was aan de begin fase van kruipen ik ben benieuwd of hij zichzelf wat anders aanleert met de spreidbroek aan. En sowieso benieuwd naar jullie ervaringen :) Ik heb zelf vroeger ook een spreidbroek gehad maar merk toch dat het me wat doet dat hij ook een spreidbroek aan moet. 🙏🏼

2 jaar geleden

Reactie op Esther102938

Hoihoi, hoe was het in het ziekenhuis?
Ja hij deed het zo super met de echo. Heel rustig en heeeeeel nieuwsgierig😂 heel zijn nekje draaien. Ik dacht dat hij een spreidbroekje moest omdat de echoscopist meerdere foto’s van 1 kant nam als van de andere kant.. maar.. gisteren zelf gebeld naar de huisarts voor de uitslag. Ze gaf aan dat er niks aan de hand is en geen spreidbroekje hoeft gelukkig😊 nou sprong een gat in de lucht! Ik hoop daarom dat voor jullie de dagen om vliegen en het spreidbroekje snel weer weg mag! En.. dat natuurlijk de heupjes erna goed zijn! ❤️🥰

2 jaar geleden

Reactie op Anna11

Hi allemaal, onze kleine krijgt ook een spreidbroek aangemeten de pavlik ba ...
Noé heeft n campspreider dus wel wat anders dan een Pavlik. Wat heeft je kleintje precies omdat hij een pavlik krijgt? Noé ligt wel met haar bovenbeentjes maar onderbeentjes spartelen nog lekker:) draaien en kruipen deed ze nog niet maar zal nu ook nog even duren denk ik.. Succes! Je weet waar je het voor doet en t komt goed! 😊

2 jaar geleden

Reactie op sw89

Ja hij deed het zo super met de echo. Heel rustig en heeeeeel nieuwsgierig� ...
Fijn! Goed nieuws! Dankjewel! T gaat goed dus we hebben geduld tot de volgende controle..

2 jaar geleden

Reactie op Amandax

.
Hoe was de controle?:)

2 jaar geleden

Reactie op Esther102938

Noé heeft n campspreider dus wel wat anders dan een Pavlik. Wat heeft je kl ...
Hij heeft een licht dysplasie en vooral rechts. Ja het zal dan we te maken hebben met de ernst of de graad. Bij jou kan ze idd nog lekker spartelen. Het zal vast allebei zn voor en tegens hebben. Zijn eerste nacht was gelukkig goed. Op zn buikje liggen vind hij nog niet zo leuk omdat hij niet meer kan wat hij kon. Het kost denk even tijd voordat hij hiermee leert werken. En het komt zeker goed dat is het belangrijkste:) Bedankt voor je reactie ik hoop dat jou kleine er inmiddels aan gewend is!

2 jaar geleden

Reactie op Anna11

Hi allemaal, onze kleine krijgt ook een spreidbroek aangemeten de pavlik ba ...
Hoihoi, Hoe gaat het met de bandage? Heeft hij hem al gekregen?