46 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Esther102938

Hoihoi, Hoe gaat het met de bandage? Heeft hij hem al gekregen?
Ja hij heeft de bandage inmiddels een week. Opzich gaat het prima maar af en toe maakt hij zich heel boos en kreunt heel hard omdat hij zijn beentjes wil strekken. Slapen gaat gelukkig net zoals voorheen. Merk wel dat hij niet zo graag op zijn buik meer ligt. Hoe gaat het bij jullie?

2 jaar geleden

Hier even een update van ons spreidbroek proces

2 jaar geleden

Ze zat op het randje van doorbehandelen of niet. Omdat wij en maeve weinig last van het spreid broekje hebben ervaren, hebben de arten besproken om toch nog 6 weken door te behandelen, wel met twijfel zei hij, want hij zei, ik wil ook niet overbehandelen. Maar toch nog even iets langer om. Mijm vriend en ik hebben er zelf voor gekozen om het spreidbroekje daarom niet om te doen als ze wakker is overdag, en alleen te dragen met slapen overdag en snachts. Maar al zo blij dat het zo snel is gegaan zeg!!🥰

2 jaar geleden

Wij hebben hier voor gekozen omdat de arts niet had doorbehand als het dragen van het spreidbroekje niet goed ging bij ons (slapeloze nachten, veel huilen etc) daarom zeiden mijn vriend en ik tegen elkaar: nou dan doen hem lekker af met spelen, voeden en weer lekker om met slapen. We hebben dit alleen gekozen omdat we op het randje zaten van doorbehandelen of niet, het zag er dus al heel goed uit

2 jaar geleden

Hi allemaal! Sinds gisteren ook hier een spreidbroekje. Zie dat deze topic al even terug is en ben dus benieuwd hoe het nu allemaal met jullie kleintjes gaat? Misschien wat tips waar ik nog evt tegenaan kan gaan lopen?

2 jaar geleden

Reactie op PDG

Hi allemaal! Sinds gisteren ook hier een spreidbroekje. Zie dat deze topic ...
We gaan dinsdag voor een echo na drie maanden. Ik hoop dat het er goed uitziet en hij hem alleen nog in de nacht aanmoet maar heel stiekem hoop ik dat hij het helemaal niet meer aanhoeft. Ik heb veel positieve verhalen gelezen dat ze er alles meedoen enzo. Maar onze kleine man vind het helemaal niks. Hij ging van beginnend kruipen naar huilen als ik hem op zijn buik leg. In de nacht kan hij maar net op zn zij liggen en ik merk meer en meer dat hij zich irriteert aan dat ding haha. Maargoed dit is bij ons er zijn heel veel kindjes die er totaal geen moeite mee hebben. Verder is hij gewoon een vrolijk mannetje en doet dat ding hem ook geen pijn dus wat dat betreft alles goed :).