26 Reacties

één jaar geleden

Wat leuk! Niet zo veel tips.. Maar lees graag even mee! Wij gaan met onze kleine van dan ook 10 maanden in juni naar Oostenrijk! Ze vindt autorijden heerlijk nu, maar ben een beetje bang gemaakt door een aantal die zeggen dat dat juist rond deze maanden gaat veranderen haha. Wij hebben zelf een opvouwbare speelmat die mee gaat, leek mij wel handig! Ik neem een thermosfles heet water bij, zodat ik altijd een fles kan maken! Heel veel plezier alvast!!

één jaar geleden

Hee wat leuk! Hier ook met onze kleine van dan 10 maanden in Juni naar het gardameer. Wij doen ook extra tussenstops en ik heb zo'n buitenkleed bij Hema gekocht waar hij ondertussen even op kan liggen. Wij willen vroeg in de ochtend vertrekken zodat hij hopelijk een heel aantal uren kan slapen. Dingen om daar te doen dachten we aan veel zwemmen (hopelijk met lekker weer), dagje naar bv Verona en ik ben voornemend om op youtube nog even wat vlogjes te bekijken van mensen die op vakantie zijn met kleine naar gardameer. Ik lees ook graag mee voor andere tips :)

één jaar geleden

Wat leuk om te lezen, ik lees graag mee! Wij gaan ook in Juni naar het Gardameer! Wij hebben een elektrische auto dus dan zijn we al verplicht om te stoppen en te laden dus laat haar dan kruipen, een kleed is wel een goede!

één jaar geleden

Reactie op Melanie103

Wat leuk! Niet zo veel tips.. Maar lees graag even mee! Wij gaan met onze k ...
Jaaa, ik ben zo benieuwd op vakantie met de kleine. Heb je een link van de opbouwbare speelmat?

één jaar geleden

Reactie op Jos01

Hee wat leuk! Hier ook met onze kleine van dan 10 maanden in Juni naar het ...
Jaa, ik hoop dat er een lezer is die leuke ideeën heeft. Ik heb zelf al wel een beetje gekeken zoals een stad bezoeken, maar de kleine vindt dieren superleuk dus miss is daar in de buurt een leuke (kinder)boerderij. Who knows!

één jaar geleden

Reactie op Johanna65

Jaaa, ik ben zo benieuwd op vakantie met de kleine. Heb je een link van de ...
Bekijk Levabe Speelmat - Baby - Kinderen - educatief - Kruipmat - Speelkleed - Dubbelzijdig - XL - Opvouwbaar - 1CM Dik - Foam - Kat & Letters - dieren & alphabet- 150 x 200 CM op: https://www.bol.com/nl/p/levabe-speelmat-baby-kinderen-educatief-kruipmat-speelkleed-dubbelzijdig-xl-opvouwbaar-1cm-dik-foam-kat-letters-dieren-alphabet-150-x-200-cm/9200000112300288?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik hoop dat de link het zo doet! Maar wanneer je zoekt bij bol.com naar opvouwbare speelmat dan krijg je ze!

één jaar geleden

Mag ik vragen welke camping/verblijf jullie gaan? Misschien zitten we heel toevallig wel op dezelfde!😊

één jaar geleden

Reactie op senna2019

Mag ik vragen welke camping/verblijf jullie gaan? Misschien zitten we heel ...
We gaan naar camping Bella italia maar dan in een bungalow en jullie?

één jaar geleden

Reactie op Melanie103

Bekijk Levabe Speelmat - Baby - Kinderen - educatief - Kruipmat - Speelklee ...
Wat handig! Tnx voor de tip.

één jaar geleden

Reactie op Johanna65

We gaan naar camping Bella italia maar dan in een bungalow en jullie?
Haha wat geinig, wij ook!

één jaar geleden

Reactie op senna2019

Haha wat geinig, wij ook!
Wat toevallig, wanneer gaan jullie? Wij 10 juni.

één jaar geleden

Reactie op Johanna65

Wat toevallig, wanneer gaan jullie? Wij 10 juni.
Wij ook, van 10 juni tot 24 juni🎉

één jaar geleden

Reactie op senna2019

Wij ook, van 10 juni tot 24 juni🎉
Wat een toeval! Hier ook tot 24juni.

één jaar geleden

Reactie op Johanna65

Wat een toeval! Hier ook tot 24juni.
Zeker heel toevallig, het gardameer is zo groot!

10 maanden geleden

Heehee, Ben benieuwd, hoe is het bij jullie?

10 maanden geleden

Reactie op senna2019

Heehee, Ben benieuwd, hoe is het bij jullie?
Hi, jaa hier gaat het goed. De kleine ontdooit langzamerhand. Hij was helemaal ontdaan van de reis en nieuw omgeving. Hoe is het bij jullie?

10 maanden geleden

Reactie op Johanna65

Hi, jaa hier gaat het goed. De kleine ontdooit langzamerhand. Hij was helem ...
Hier gaat het ook goed, ze vind het helemaal geweldig! Enige grote minpunt is is dat ze bij ons op de kamer slaapt en ze super vroeg wakker is ineens, gisteren 6;00 vandaag 5:00😱

10 maanden geleden

Wij vertrekken volgende week ook naar Bella Italia, hebben jullie dingen gemist tijdens de reis of nog echte aanraders? 🙈. Fijne vakantie gewenst!

10 maanden geleden

Reactie op Jos01

Wij vertrekken volgende week ook naar Bella Italia, hebben jullie dingen ge ...
Wij hebben vooral makkelijk eten mee genomen voor onderweg, wanneer zij tevreden was in de auto reden wij lekker door, wij hebben die x aantal uur in de kinderstoel voor die twee dagen los gelaten. Wij moesten wel om de zoveel uur zowiezo aan de lader met onze auto. Ik weet niet of je in een huisje gaat ook caravan/tent?

10 maanden geleden

Reactie op senna2019

Wij hebben vooral makkelijk eten mee genomen voor onderweg, wanneer zij tev ...
Jaa idd bepaalde dingen loslaten en makkelijk eten meenemen voor de kleine. We gingen ongeveer om de 2uur stoppen en vooral geen stress en gehaast. Wij lieten de kleine ook na het eten even spelen op het kleed. Mot ook een beetje comfortabel voor de kleine zijn namelijk ;). Veel plezier!!!