40 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb geen aanvulling maar wilde wel even zeggen wat een leuk idee 😍

4 jaar geleden

Reactie op louisa2

Ik heb geen aanvulling maar wilde wel even zeggen wat een leuk idee 😍
Dankjewel, was al een tijdje aan het verzinnen wat ik hem als aanstaande papa kan geven.

4 jaar geleden

Wat een super leuk idee! Ontzettend bedankt voor het delen!

4 jaar geleden

Ik zou er ook een kaartje of briefje bij doen en met humor zeggen alvast sorry als ik heel erg onaardig ga zijn tijdens de bevalling maar ik vind het heel fijn dat je er bent 🤣🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Jaaa wat een leuk idee! Mijn vent is jarig maandag maar weet nooit een cadeau te verzinnen (en ik ook niet) dus ik vind dit een heel leuk verzonnen idee 🤣👍

4 jaar geleden

Ik ga ook een survival pakket maken en deze producten ga ik ook toevoegen: Wasknijper voor de vieze luiers Paracetamol als het even teveel wordt Oog crème voor wallen man Oordopjes Slabbetje met tekst papa’s lieveling Spuugdoekjes voor de voeding

4 jaar geleden

Oh ja, en deodorant voor mannen!

4 jaar geleden

Dit is ZO leuk! Ik ga gebruik maken van je idee als je het niet erg vindt 🙈

4 jaar geleden

Heel creatief!

4 jaar geleden

Douche producten! Bij de eerste bevalling vond mijn man het fijn om na al die uren even te kunnen douchen en omkleden.

4 jaar geleden

Reactie op Jemaa

Dit is ZO leuk! Ik ga gebruik maken van je idee als je het niet erg vindt ...
Natuurlijk niet😉

4 jaar geleden

Reactie op T2020

Douche producten! Bij de eerste bevalling vond mijn man het fijn om na al d ...
Top tip, dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op T2020

Douche producten! Bij de eerste bevalling vond mijn man het fijn om na al d ...
Klein pakketje rituals of kneip!

4 jaar geleden

Misschien zakje kleingeld om voor de grotere trek een broodje te halen ofzo...

4 jaar geleden

Weet eigenlijk niet of je in het ziekenhuis zal bevallen.

4 jaar geleden

Een kaart geschreven vanuit de baby. Dat was hier een enorm succes! Zoiets van lieve papa, ik ben er nog niet, maar mama vertelt vaak hoe lief dat je bent. Bedankt dat je goed voor mama zorgt en ik hoop je snel te kunnen ontmoeten. Sorry vast voor m'n gehuil en als ik je onder poep. Zoiets haha

4 jaar geleden

Ik zou er ook massage olie/ baby olie bij doen. Mocht jij rug weeën krijgen kan hij je lekker masseren en later kun je die olie gebruiken voor de kleine

4 jaar geleden

De hema had rond vaderdag rompertjes, is al wel van 2jr geleden, weet niet of ze er dit jaar weer zijn.

4 jaar geleden

Super leuk idee! Ik dacht nog aan "massage olie" met "massageinstructies" zodat hij je kan helpen bij het opvangen van de weeën.

4 jaar geleden

Ook niet echt toevoegingen maar wel echt een heel leuk idee! Gaat ‘ie vast geweldig vinden. En ja ik denk dat ik ook geïnspireerd ben nu voor een leuk cadeau 🙈, thanks!