25 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb mijn vriend het boek help ik word (super) papa gegeven en we vinden dit een duidelijk boek :)

4 jaar geleden

Reactie op FirstBaby2022

Ik heb mijn vriend het boek help ik word (super) papa gegeven en we vinden ...
Dankjewel, mijn vriend houd echter helemaal niet van lezen. Wellicht is er een uitvoering help ik word supermama haha.

4 jaar geleden

Oei ik groei

4 jaar geleden

Ik hoor hele goede dingen over: positief over bevallen. En ik ga de zwangerschaps cursus doen: bevallen als een baas, van houseofmothers 💪🏻

4 jaar geleden

Ik ben net begonnen in ‘Mama-en’. Wel wat zweverig, maar zocht vanmorgen snel iets wat ik kon downloaden op m’n ereader en dit was een van weinige titels die ik kende. Heb ook nog Oei ik groei - Het zwangerschapsboek van Ouders van Nu en Positief over bevallen op m’n wishlist, maar helaas niet in ebook variant

4 jaar geleden

Reactie op Ymkie

Ik hoor hele goede dingen over: positief over bevallen. En ik ga de zwange ...
Dankjewel zojuist het boek besteld. 🙏 Zal ook even kijken naar die cursus.

4 jaar geleden

Ik heb mezelf mom, you got this cadeau gedaan! Echt geweldig

4 jaar geleden

Reactie op WiHi

Dankjewel, mijn vriend houd echter helemaal niet van lezen. Wellicht is er ...
Als je hem dan toch wil voorbereiden dan is het boek Commando Papa een aanrader. Is niet echt een leesboek maar gewoon toffe kleine stukjes met heel veel afbeeldingen.

4 jaar geleden

Reactie op Preggy

Oei ik groei
Deze ben ik ook aan het lezen en vind 'm erg fijn en duidelijk tot nu toe!

4 jaar geleden

"Het boek waarvan je wilde dat je ouders het hadden gelezen" vind ik een aanrader

4 jaar geleden

Reactie op Gaby8

Deze ben ik ook aan het lezen en vind 'm erg fijn en duidelijk tot nu toe!
Ja super fijn boek..Het fijne aan dit boek is ook dat als de kleine er eenmaal is en je even niet snapt waar je kleine last van heeft, je dit boek er bij kan pakken en je het dan wel kan snappen! Bij mijn zoontje gebruik ik dit boek ook en telkens wanneer ik denk dat hij in een sprong zit pak ik het boek en valt alles op zijn plek.

4 jaar geleden

Reactie op Suus196

"Het boek waarvan je wilde dat je ouders het hadden gelezen" vind ik een aa ...
Hier hoor ik ook veel mensen over. Deze ga ik denk ik ook aanschaffen.

4 jaar geleden

Mama’en 🤍

4 jaar geleden

Buskruit met muisjes echt mijn bijbel geweest vorige zwangerschap en eerste maanden na de geboorte. Baby sliep door met 6 weken dankzij dit boek. Geen garantie, maar ik ga wel proberen of dat nu weer lukt 😁🤞

4 jaar geleden

Reactie op Suus196

"Het boek waarvan je wilde dat je ouders het hadden gelezen" vind ik een aa ...
Vind ik ook een heel goed boek! Gaat wel mee over opvoeding, dus vooral wanneer je kindje al paar jaar oud is.

4 jaar geleden

Vind ik ook een heel goed boek! Gaat wel mee over opvoeding, dus vooral wan ...
Ook maar ook over al hoe je liefdevol naar je kindje kind zijn tijdens je zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op Ymkie

Ik hoor hele goede dingen over: positief over bevallen. En ik ga de zwange ...
Ja! Het boek vorige zwangerschap gelezen en de cursus staat nu op mn verlanglijstje!

4 jaar geleden

Reactie op WiHi

Dankjewel, mijn vriend houd echter helemaal niet van lezen. Wellicht is er ...
Mijn vriend houdt ook totaal niet van lezen. Maar het boek “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” van Kluun doet het erg goed.

4 jaar geleden

Aanrader voor de mannen; Vader op komst Mijn man is niet zo’n lezer, maar hij heeft ‘m zonder moeite uitgelezen. Erg leuk en luchtig, maar mega informatief!

4 jaar geleden

Reactie op Suus196

Ook maar ook over al hoe je liefdevol naar je kindje kind zijn tijdens je z ...
Oh thanks! Dan ben ik daar nog niet. Even doorlezen dus 😉