16 Reacties

vorig jaar

Ik lees even mee! Ben ook heel benieuwd!

vorig jaar

Ik heb het bij mijn eerste bevalling gebruikt. Mijn ontsluiting ging best snel voor een eerste (binnen 4 uur van 3 naar 9.5 cm). Geen idee of dat het was, maar ga het over een paar weken zeker weer proberen.

vorig jaar

Ik hoorde idd dat de ontsluiting erdoor super snel verloopt

vorig jaar

Wat is dit en waar kan ik dit kopen?

vorig jaar

Je kan het online bestellen gwn bloem van maryam Googlen

vorig jaar

Ik lees vooral niet gebruiken tijdens lactatie periode, bij borstvoeding dus. Lijkt me dan dat als je na je bevalling wilt starten met borstvoeding dit geen optie is?.

vorig jaar

Reactie op KimselM

Ik lees vooral niet gebruiken tijdens lactatie periode, bij borstvoeding du ...
Je mag het eigenlijk pas drinken als je ontsluiting al is begonnen. Bijna iedereen die ik ken en het heeft gebruikt gaf daarna borstvoeding. Ik zelf ook.. geen nadelen ervaren

vorig jaar

Helpt het al als je zo'n ding in de ruimte hebt staan, dat het stofjes afgeeft aan de lucht, of moet je ook echt het water drinken? En weet iemand waar dat dan naar smaakt?

vorig jaar

Reactie op logeermama

Helpt het al als je zo'n ding in de ruimte hebt staan, dat het stofjes afge ...
Jaa is een soort thee die je dan dient te drinken

vorig jaar

Jaa is een soort thee die je dan dient te drinken
Ik wil het voor het eerst proberen mijn vraag was idd ook of het überhaupt te drinken is haha

vorig jaar

Het is zeker te drinken! Zo super sterk is het niet, beetje te vergelijken met een milde kruidenthee

vorig jaar

Ik heb het via haar besteld

vorig jaar

Ik heb het gebruikt bij mijn tweede bevalling en ging van 2 cm naar 9 cm in 4 uur tijd.. toen gehaast naar het ziekenhuis, nog een paar weeën gehad, 10 min geperst en was de baby er 🥰

vorig jaar

Ik lees even mee. Heb hem wel mee besteld, en ben erg benieuwd. Hij ligt nu op een droge donkere plek. Heeft iemand ervaring met hoe het beste in te zetten tijdens de bevalling ?

vorig jaar

Reactie op NaomiD24

Ik lees even mee. Heb hem wel mee besteld, en ben erg benieuwd. Hij ligt nu ...
Ik heb het bij mijn eerste gebruikt. Ik had langdurig gebroken vliezen en toen mijn weeen een beetje begonnen had ik de bloem in een kom gezet met heet water. Dat laten trekken en daarna slokjes genomen van de thee. In het ziekenhuis had ik een stuk van de bloed afgebroken en in een kop water gestopt (was de ingetrokken thee thuis vergeten, maar had voor de zekerheid een stuk bloem in mn koffer gestopt).