14 Reacties

5 maanden geleden

Twijfelen hier nog tussen een klein loopfietsje of de mini stapelsteinstenen :)

5 maanden geleden

Wij zouden voor zijn verjaardag (19augustus) deze zandbak geven. Maar hebben besloten het al neer te zetten zodat hij er de hele zomer plezier van heeft. Hij speelt er bijna elke dag wel even in. En op zijn verjaardag zelf geven we het boekje gefeliciteerd lieve bobbi (hebben daar al veel boekjes van) en nog iets van zijn lijstje. Van mijn ouders krijgt hij al een 3in1 driewieler van little dutch. Dit staat oa op zijn lijstje als je nog inspiratie nog heb: Houten autogarage, treinbaan, duplo, smartmaxx, boekjes, toettoet auto’s, strandspulletjes, zwembandjes, kleren/pyjama, geluidspuzzels, watertafel (piraat), magnetic tiles

5 maanden geleden

Activiteiten boom van de website Verbaudet!

5 maanden geleden

Geen babyboy maar ik denk zo’n speeltent :)

5 maanden geleden

Het is onze tweede en ook een jongen dus heel eerlijk, we hebben alles al… heb alles bewaard van de oudste. Dus we houden het heel praktisch zoals eerste schoentjes van opa/oma en ik denk aan een abonnement voor een dierentuin of speeltuin.

5 maanden geleden

Hier willen we een hobbel”dino” ipv hobbelpaard geven ☺️

5 maanden geleden

Mini loopfietsje Toet toet autootjes Badspeelgoed Kruiptunnel Leertoren Nijntje gitaar Blokkenkar Ik denk ook aan dingen die ze misschien nu nog niet echt begrijpt, maar wel handig zijn voordat ze 2 wordt (zoals de leertoren).

5 maanden geleden

Ik heb een Ikea keukentje op marktplaats gekocht en die ga ik pimpen. Op zijn lijstje spullen voor het keukentje gezet

5 maanden geleden

Reactie op JessicaJ96

Wij zouden voor zijn verjaardag (19augustus) deze zandbak geven. Maar hebbe ...
Hi, waar komt deze zandbak vandaan?

5 maanden geleden

Wij doen een montessori klimrek!

5 maanden geleden

Ohja en een wobbel is ook heel erg leuk

5 maanden geleden

Wij geven een watertafel! Gezamenlijk cadeau

5 maanden geleden

Reactie op 22jpeg

Hi, waar komt deze zandbak vandaan?
Bol.com. Wil je de link?

5 maanden geleden

Wij geven een wobbelboard. Wel gelijk de normale variant, met vilt, zodat ze er lekker lang mee kan 🤗