8 Reacties
5 maanden geleden
Onze dochter krijgt deze ook van mijn ouders. Vaak kunnen ze er nog niet gelijk op maar heb ergens gelezen dat je hem kunt laten verlagen. Daarnaast vragen we ook zo’n duw fietsje met stang (wij hebben een hond dus leuk met uitlaten dacht ik). Verder heb ik op ons lijstje ook de activiteiten tafel van little dutch, een keukentje inderdaad met toebehoren, wij geven zelf een houten speelhuisje voor in de tuin, een schommel etc.
5 maanden geleden
Reactie op Puck2024
Wij hebben met haar geboorte zo’n fietsje gekregen, maar is echt nog veel t ...
De dochter van de vriendin van mij is nog geen 2 jaar en kan er al op fietsen doordat ze hem hebben laten verlagen.
https://link.marktplaats.nl/m2147756062?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
5 maanden geleden
Wij hebben deze bij mijn oudste ook gekregen. Hij is vrij lang maar kon er pas echt goed mee overweg vanaf dat hij ruim 2 was. Toen hebben we hem ook gelijk omgebouwd naar tweewieler trouwens. Het is wel een vrij zwaar fietsje ook dus ik zou hem zelf niet uitgezocht hebben. Is vooral voor het oog erg leuk, maar dus erg onhandig in de praktijk.
5 maanden geleden
Wij hebben hem bij onze oudste voor haar 2e verjaardag gegeven en toen was hij nog net te groot. Vlak voor haar 3e ging ze van 3 naar 2 willen. Ergens toen ze 1 was een houten kleine driewieler gekocht, dat ging super goed en had ze rond haar 2e ook echt onder de knie waardoor de overstap naar de grote en zeker ook zwaarder tricycle beter ging.
5 maanden geleden
Ik heb wel een positieve ervaring met deze driewieler!
Wij hadden hem voor onze oudste ook voor haar eerste verjaardag, en met 1,5 kon ze er al op, ging meteen vrij goed omdat het stabiel is natuurlijk. Iets na haar tweede omgebouwd tot tweewieler. Het was kort wennen maar ook daar veel gebruik van gemaakt. Sinds ze drie is hebben we een trap fiets en ik denk door de loopfiets, kon zij direct zonder zijwieltjes. Voor onze zoon gaan we hem ook weer gebruiken als driewieler.
Oh en zwaar vind ik hem echt niet!