10 Reacties

5 jaar geleden

zie ik ben niet gek ik heb dit ook zo nu en dan,geen vlauw idee

5 jaar geleden

Heb ik ook... geen idee waardoor dit komt

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat ook. Ook als hij huilt zweet hij enorm. Vooral z'n hoofd, nek...heb bij CB nagevraagd, ze zeiden dat het bij hem hoort 🤷🏽‍♀️ maar vind nog steeds raar

5 jaar geleden

Heb ik ook met m’n dochter.

5 jaar geleden

Hier ook maar vermoed dat het erbij hoort. Denk ook als het goed is want dit wil zeggen dat uw kindje heel goed zelf zijn temperatuur regelen. Dit is het mechanisme nu eenmaal. Zweten bij warmte en rillen bij koude.

5 jaar geleden

Terwijl ik dit typ, ligt mijn zoontje met zijn plakkerige zweethoofdje in mijn armen dus hier is het ook 😂

5 jaar geleden

Yes hier ook! T’is hard werken voor die kleintjes :)

5 jaar geleden

Haar hoofdje plakt idd ook altijd aan mijn kin vast als ze bij me ligt. En bij 1 slaapzak die ik gekregen heb zweet ze ook gelijk in haar nekje, durf die dus niet snachts aan te doen bang dat ze het te warm krijgt.

5 jaar geleden

Niet zo zeer zweet maar hij voelt soms wel heel klam aan en idd geen verhoging of koorts bij temperaturen

5 jaar geleden

Tijdens het voeden en bijvoorbeeld huilen verbruikt een baby veel energie en kan daardoor klam/zweterig voelen. Als ze bij je ligt houdt je haar ook warm. Dit kan geen kwaad als ze dan warm voelt. Als ik mijn zoontje in de draagdoek doe of langer huid op huid heb dan doe ik wel een laagje uit, omdat het dan wel te warm wordt door het laagje stof en de lichaamswarmte.