1012 Reacties

6 jaar geleden

Wij hebben vandaag de verf gekocht. Oker/mosterdgeel en roestbruinrood. Aankleden met regeboogjes in die kleuren ook. Zag dat ergens en was helemaal verliefd. Heb er witte meubels bij.

6 jaar geleden

Baby komt op onze kamer.. Dus denk 1 blauwe/roze muur ( dat weten we dinsdag) met een leuke muursticker.. Verder niet veel poes pas馃槀

6 jaar geleden

De baby slaapt bij mij in de kamer & intussen zoeken wij een huisje馃槉. Mijn kamer is volledig wit en ik denk dat ik de kleur mintgroen ga uitkiezen voor accessoires. (Kussens ect)

6 jaar geleden

Mijn beste vriendin en haar moeder kunnen echt super goed schilderen. Naast dingen als speelgoedkisten en stoeltjes die ze vaak op basis van geboortekaartjes beschilderen, doen ze ook aan muurschilderingen. Ik woon op een boerderij en ben altijd al gek van koeien geweest, dus ik denk dat er een muurschildering gaat komen van 'vrolijke koeien' (liz). Voor de ge茂nteresseerden, dit is hun site: www.vtseverien.nl Is zeker de moeite om te bekijken, veel leuke kraamcadeaus etc te vinden.

6 jaar geleden

Wij hebben een betonlook behang en dit ga ik versieren met een sticker hier en daar.

6 jaar geleden

Reactie op Ploepsieniesje

Mijn beste vriendin en haar moeder kunnen echt super goed schilderen. Naast ...
En nu met foto

6 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

Wij hebben vandaag de verf gekocht. Oker/mosterdgeel en roestbruinrood. Aan ...
Heb je niet toevallig een foto, ik dacht namelijk ook na over okergeel en hebben witte meubels

6 jaar geleden

Reactie op Ploepsieniesje

En nu met foto
Laatste poging tot foto toevoegen van de 'vrolijke koeien'

6 jaar geleden

.

6 jaar geleden

Zoiets denk ik

6 jaar geleden

Hoever zijn jullie en hebben jullie ook al een kamertje gekocht?

6 jaar geleden

Reactie op Aapje

14 weken, maar onze derde dus kamertje is er al馃グ

6 jaar geleden

Reactie op Aapje

Nog niks gekocht, zijn 10+5

6 jaar geleden

Ik ben bijna 14 weken maar ben er nog helemaal niet mee bezig. Soms vraag ik me af of dat wel normaal is 馃き

6 jaar geleden

Wij hebben deze besteld.

6 jaar geleden

Heb al wel een website gevonden met gaaf behang, en als het een jongetje wordt wil ik hier zeker wat van aanschaffen https://fleurdesfleurs.nl/product/animal-parade-blue-round/ Als het een meisje wordt denk ik aan wit, met riet, lekker gezellig kleed, grote comfy stoel en een leuke plant oid!

6 jaar geleden

Reactie op Mannytjje

Heb je niet toevallig een foto, ik dacht namelijk ook na over okergeel en h ...
Nee sorry. Zijn nog niet begonnen. Google weet alles haha. We gaan bergen op de muur verven in oker en roestbruin zegmaar. Staat ook wel op pinterest.

6 jaar geleden

Ik zoek ook nog wat inspiratie. Wij willen de muren niet schilderen (nieuwbouwhuis waar we net 3 mnd in wonen en alles met spachtelputz netjes afgewerkt) wij hebben 3 witte muren en 1 heel lichtgrijs. Op 1 muur een grote inbouwkast (bruin-hout het ene deel, andere deel geheel een spiegel) We hebben de interbaby florance commode + ledikant gekocht, deze is lichtgrijs. Ook hebben we n grote stoel gekocht voor de voedingen (antraciet) Alles dus hout en grijstinten. We willen niet schilderen of behangen, maar wel leuk aankleden met leuke spulletjes en dingetjes aan de muur. En natuurlijk een leuk kleurtje voor lakentjes, verschoonkussen, decoratiekussentjes. Iemand leuke ideetjes voor bijv. Iets aan de muur?

6 jaar geleden

Ik heb deze kleuren in gedachte. Onze laminaat heeft verschillende tinten bruin en wil graag zo鈥檔 ronde tapijt van jute in bloemvorm als het een meisje is

6 jaar geleden

Reactie op Aapje

10 + 5 en de meubeltjes staan sinds vandaag 馃槼馃檲