42 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb dit ook al sinds een paar weken. Heb dit nog niet gemeld ergens. Ik heb geen tips maar lees graag mee 😇
5 jaar geleden
Heel fijn dat iemand dit in een item schrijft. Ik heb er ook sinds twee weken last van, met name in mijn handen. Trouwringen nog net op tijd af kunnen wrikken, maar nu elke nacht slapende handen en de hele dag last van mijn fijne motoriek (bewegen van de handen is pijnlijk ). Fles openmaken of een paar zinnen schrijven is al niet prettig meer. Fijn om te lezen dat het erbij hoort, gok zomaar dat er weinig aan te doen is, maar ik lees ook mee!
5 jaar geleden
Reactie op Inetjuhhh
Heel fijn dat iemand dit in een item schrijft. Ik heb er ook sinds twee wek ...
Dit zijn orecies de dingen waar ik last van heb. S nachts word ik wakker van de pijn en slapende handen. Overdag zijn ze bloedheet en dik en kan ik niet meer goed schrijven. Helaas heb ik het vooral links en ben ik linkshandig. Word beetje verdrietig bij het idee dat ik dit nog 12 weken heb tot de bevalling
5 jaar geleden
Het schijnt dat skeelerpolsbescherming dragen helpt?
Ja mijn man is nu naar de decatlon om die te kopen zolang mn officiële van de neuroloog nog niet af zijn. Moet je die dan alleen 's nachts dragen? Iemand er ervaring mee?
5 jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
Ja mijn man is nu naar de decatlon om die te kopen zolang mn officiële van ...
Ja, alleen ‘s nachts. Zelf heb ik carpaal tunnel syndroom gehad voordat ik zwanger was. Je kunt ook braces kopen, maar dat is veel duurder. Verder goed erop letten dat je je polsen recht houdt bij bewegingen en er niet te veel druk op zet door bijvoorbeeld af te zetten als je gaat opstaan
5 jaar geleden
Ik heb er nu ongeveer 2 maanden last van en slaap door de pijn maar 3 a 4 uur per nacht.. echt heel veel al geprobeerd
5 jaar geleden
Ik heb het gehad met mijn vorige zwangerschap. Alles aan gedaan maar eigenlijk hielp niks. Wat nog wel fijn is, is een strak handschoentje, zo eentje voor op de fiets. Dat deed wel wat tegen de pijn.
Voor de rest moet je echt wachten totdat je bevallen bent. Een paar uur na de keizersnede vroeg mn man of ik nog zere handen had, en het inderdaad weg!
5 jaar geleden
Hebben jullie ook hele dikke opgezette handen? Ik kan bijvoorbeeld mijn vingers niet meer over elkaar doen. Voeten zelfde verhaal trouwens en ook heel heet allebei. Echt rot dat dit kennelijk pas na de bevalling weg gaat want word er nu al gek van en nog 3 maanden te gaan
5 jaar geleden
Reactie op Janneke86
Heb bij mijn vorige zwangerschap last van gehad! Heb toen een pols brace vo ...
Helaas werkte dit bij mij maar even