18 Reacties
5 jaar geleden
Je heb in Luttelgeest de orchideeën hoeve dat is binnen en je heb daar een vlindertuin, flamingo's, ringstaartmakies en allerlei andere beesten. Ik vind t altijd heel leuk om daar heen te gaan je heb er ook een leuk restaurant, je moet er alleen wel van te voren reserveren
5 jaar geleden
Reactie op Dootje0302
Je heb in Luttelgeest de orchideeën hoeve dat is binnen en je heb daar een ...
En natuurlijk ook orchideeën en andere bloemen😂
5 jaar geleden
Landgoed Hoenderdaal in de kop van Noord-Holland is een prachtig dierenpark met o.a een tijger- en berenopvang.
De tuinen van Arcen en de Hertog Jan brouwerij in Limburg zijn leuk. Bij de brouwerij zit een restaurant waar je ook een heerlijke pannenkoek kan scoren als non alcoholische zwangeren en er is ook 0.0 bier.
5 jaar geleden
Ik ben ook naar de sauna geweest. Was echt fijn maar luister goed naar je lichaam. Had het veel sneller warm dus vooral veel relaxen en koelen maar heerlijk om te zwemmen. Na 32 weken word er niet aangeraden meer in een bubbelbad enzo te gaan omdat je theoretisch gezien meer kans op ontsluiting kan hebben en je dus bacteriën binnen kan krijgen.
5 jaar geleden
Op zondag appels en peren plukken bij De Olmenhorst in Lisse. Karretje mee, stoeltje mee en laarzen aan.
Wij zijn afgelopen zondag geweest op het drukste moment 🙈
Wel nu lekker veel appels en peren, voor 2,25 per kg. Zien er ook goed uit en zijn erg lekker!
5 jaar geleden
Lekker naar musea:)
Ik woon in Brabant, hier zitten geen musea in de buurt geloof ik
5 jaar geleden
Reactie op JodieJ
En een lekkere massage misschien? Ik volg graag voor inspiratie! Super leuk ...
Ja heerlijk, heb ik eergisteren gehad😊
5 jaar geleden
Ik woon in Brabant, hier zitten geen musea in de buurt geloof ik
Ik weet niet waar je in Brabant woont en wat je leuk vind, maar er zijn echt heel veel musea in Brabant. Oorlogmuseum in overloon, daf museum in Eindhoven, jheronimus bosch art center in Den bosch, begijnhof museum in breda, museum de Pont in tilburg, textiel museum in tilburg, noordbrabants museum in Den bosch, psv museum in Eindhoven, van Gogh village in Nuenen enzovoorts
5 jaar geleden
- Rondvaart met een rondvaartboot (lekker warm en droog) in een mooie oude stad
- (Zwangerschaps)massage
- Naar de bioscoop (is over het algemeen erg goed geregeld qua corona)
- Samen uit eten (bij een restaurant waar ze de regels goed opvolgen)
- High tea boeken in een leuk cafeetje
- Binnenactiviteiten zoals bowlen, jeux-de-boules, poolen
- Samen een taart/cake/rocky roads/arretjescake bakken
Verder weet ik niet of je van stad/natuur houdt, je kan eens bij de VVV vragen of ze leuke stadswandelingen hebben (hofjes wandeling bijvoorbeeld), of bij Staatsbosbeheer of Natuurmonumenten kijken of ze tips hebben, of kijken of ze leuke dingen op de agenda hebben staan bij een sterrenwacht (in Brabant zitten die in Asten, Eindhoven, Geldrop, Oudenbosch, Uden en Vinkel).