Hoeslaken (geen molton, want wij hebben een aerosleep topper). Dan een laken. Daar bovenop een ledikant deken die gehaakt/gebreid is, dubbelgevouwen en de bovenste rand van het lakentje terug gevouwen. Goedgekeurd door de kraamzorg.
Ik heb de aerosleep evolution pack, daar overheen het aerosleep hoeslaken, dan een lakentje en dan een dekentje. Heb 't nu zo opgemaakt maar heb nog andere dekentjes en ik ga 'm in de puckababy leggen dus Wrs ga ik dan geen laken gebruiken
Heey, ik verwacht ook (mijn eerste) in december. Voor nu heb ik het opgemaakt met lakentje en dekentje. Van de kraamzorg zul je extra informatie krijgen, want ik weet dat het nu te hoog is opgemaakt.
Kraamzorg heeft me sterk afgeraden om het bedje al op te maken. Ze zeiden: het is voor ons makkelijker om de spullen zo uit de kast te pakken en het bedje op te maken, dan om het eerst af te moeten halen en daarna opnieuw op te maken
Kraamzorg heeft me sterk afgeraden om het bedje al op te maken. Ze zeiden: ...
Ik haal het bedje af over 2 weken en was het lakentje en dekentje dan en leg het in de lade. Dit blijft natuurlijk niet liggen tot de kleine man er is, maar wilde het wel af aan ouders en schoonmoeder kunnen tonen.
Hier gister aan de hand van een youtube filmpje een eerste poging gewaagd � ...
Aah lief he! Mijn ledikantje ziet er net zo uit, alleen straks als hij er echt in gaat zal hij wel een stuk lager opgemaakt moeten worden. Zodat hij er niet onder kan schuiven.. maar dat komt dan wel