74 Reacties

6 jaar geleden

Solow , verkoopt hele leuke dingetjes !

6 jaar geleden

Reactie op Wyoooon

Deze gebruiken wij idd ook, op hun Instagram heb je ook verschillende filmpjes en voorbeelden van de mogelijkheden.. echt een tip om even te gaan kijken!

6 jaar geleden

Wat ik me dan afvraag he.. Hoe doe je dat als je zelf het geslacht ook pas op dat moment wil weten? Laat je het de verloskundige op een briefje schrijven oid? En dat naar dat bedrijf? Iemand tips? 😊

6 jaar geleden

Reactie op Eline-1990

Wat ik me dan afvraag he.. Hoe doe je dat als je zelf het geslacht ook pas ...
Je kan het op verschillende manieren doen: - via een vertrouwenspersoon (via de e-mail) - via de verloskundige (ook via de e-mail of envelop) - zelf afgeven in een dichte envelop

6 jaar geleden

Wij hebben zo’n mega balon gedaan die mijn stiefzoon mocht doorprikken en allemaal roze ballonnetjes inzaten. Mijn schoonmoeder daarna... En? Wat wordt het nou? 🙈😂

6 jaar geleden

https://genderreveal.nl/product/gender-reveal-kraskaart-set/ Schoonfamilie krijgt een kraskaart, gaan we persoonlijk langsbrengen Mijn familie ga ik rookbom doen 🥰

6 jaar geleden

Reactie op Jenanes

Wij hebben zo’n mega balon gedaan die mijn stiefzoon mocht doorprikken en a ...
Hahaha 😆

6 jaar geleden

Reactie op C~D

Deze gebruiken wij idd ook, op hun Instagram heb je ook verschillende filmp ...
Maar ben zo bang dat de post nu later is

6 jaar geleden

Maar ben zo bang dat de post nu later is
Wij hebben geluk dat het hier in het dorp zit, maar je kan ook van beide kleuren in huis halen en dan via de vp zorgen dat je de juiste gaat gebruiken..

6 jaar geleden

Reactie op C~D

Wij hebben geluk dat het hier in het dorp zit, maar je kan ook van beide kl ...
Oh dat is lekker voor jullie, waar zit het ? In welke plaats 😊

6 jaar geleden

Ik heb zojuist 2x roze en 2x blauwe confetti kanon besteld bij bol.com! Volgende week woensdag heb ik met 13+4 geslachtsbepaling echo. En ga vragen of de echoscopiste het geslacht van ons kindje in een envelop wil doen. Deze breng ik dan naar de overbuurvrouw en zij zal ons zondag 7 juni tijdens ons feestje de juiste kanonnen geven! Tenminste, als ik geen drang heb om stiekem in de envelop te kijken 🙈😂 Verdere versiering heb ik ook gewoon allemaal bij bol.com besteld 💖💙

6 jaar geleden

Ohja en deze bij de action gescoord voor nog geen euro per stuk

6 jaar geleden

Hema heeft tegenwoordig ook leuke dingetjes hiervoor!!

6 jaar geleden

Deze heb ik ook via bol.com! Erg duur (€29,95) maar waarschijnlijk zal ons ukkie een naam krijgen met 4 letters en zal ik deze blijven gebruiken maar dan met zijn/haar naam ☺️

6 jaar geleden

Reactie op Eline-1990

Wat ik me dan afvraag he.. Hoe doe je dat als je zelf het geslacht ook pas ...
Mijn beste vriendin heeft destijds een echo laten doen en de uitslag in een gesloten envelop aan dr zusje meegegeven. Die heeft op die dag de juiste kleur van het confettikanon erin gedaan

6 jaar geleden

Het lijkt me zo leuk om een reveal party te hebben! Echter kan ik met de geslachtsecho echt mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen om er nog later achter te komen 😂 15 juni🥳

6 jaar geleden

Mijn schoonzussen regelen alles.. Wij geven de envelop aan hun.

6 jaar geleden

Wij weten nog niet precies wat we gaan doen maar mijn vriend is helemaal gek van vuurwerk dus zal wel iets in die richting zijn. Wij laten de uitslag opschrijven en in een envelopje doen en geven het dan aan de persoon van de winkel en die moet dan de kleur pakken die het is en natuurlijk afplakken mocht de kleur erop staan en zo weten wij het pas met de party

6 jaar geleden

Wij gaan het zelf al weten maar een gender reveal doen voor de toekomstige oma's enzo.. omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen maar wel dat verrassingeffect wil hebben