432 Reacties

3 jaar geleden

6juni 馃

3 jaar geleden

Super leuk! Ik heb hier sterk een voorgevoel voor een meisje. Weet niet waarom haha

3 jaar geleden

Wij denken beide en boy, geslachtsecho staat eind juli gepland 馃挋馃挋

3 jaar geleden

Hier 8 Juni gepland maar echt het gevoel van een meisje zo benieuwd...

3 jaar geleden

Reactie op soof6834

Super leuk! Ik heb hier sterk een voorgevoel voor een meisje. Weet niet waa ...
Wat leuk! Ik had dat ook in het begin maar ik ga steeds meer twijfelen haha 馃檲

3 jaar geleden

Wij hebben maandag onze 12 weken echo en dan gelijk vragen 馃槉 we zijn beide in Juni jarig me man 14 juni en ik 24 en dan ben ik ongeveer 16/17 weken en dan willen we ons verjaardag vieren en gender reveal party tegelijk met Familie 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Wij denken beide en boy, geslachtsecho staat eind juli gepland 馃挋馃挋
Leuk zeg spannend! Hoeveel weken ben je dan? Een jongen ook super leuk 馃槏馃挋

3 jaar geleden

Reactie op anoniem2000_

Wij hebben maandag onze 12 weken echo en dan gelijk vragen 馃槉 we zijn beide ...
Jaa leuk!! Weten jullie al hoe jullie het gaan doen? ( taart balon of ect) Wij willen ook een gender party doen 馃グ

3 jaar geleden

Wij gaan het wel doen als termijn echo de 27e goed is dan ben ik 11+1 dan meteen inplannen

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Jaa leuk!! Weten jullie al hoe jullie het gaan doen? ( taart balon of ect ...
We twijfelen nog we hebben zoveel leuke dingen gezien maar denk dat ik de doos met daarin ballonnen toch wel het leukst vind 鈽猴笍 en weten jullie al wat jullie gaan doen?

3 jaar geleden

Met mijn vorige zwangerschap wist ik direct dat het een jongen was en gelijk. Dit x echt geen idee, maar over meisjes naam zijn we al uit en over jongens naam kunnen we gewoon niet vinden. Wij hebben 15 juni geslachts echo maar door dat we uit zijn voor meisjesnaam denken we een meisje

3 jaar geleden

Volgende week nipt en dan vragen we ineens of ze daaruit geslacht kunnen bepalen (Belgi毛). Hier is het een tweeling dus totaal geen idee.

3 jaar geleden

Kunnen ze het bij 13 weken al zien als het embryo gunstig ligt? Ik heb bij 11 weken en bij 13 weken een echo. Ik heb een sterk voorgevoel alsof het een jongetje is 馃挋

3 jaar geleden

Ik heb nog geen afspraak gemaakt, maar waarschijnlijk de eerste week van juli. Ik heb het voorgevoel voor een meisje. Mijn vorige zwangerschap dacht ik een jongen, en het was ook waar. Een gender reveal party wil ik niet geven ivm corona. Wij gaan dan wel naar familie toe met cakejes.

3 jaar geleden

Ik heb maandag mijn eerste echo met 9+3 als alles goed is dan pretecho inplannen. Alleen wil mijn man niet per se weten wat het wordt, maar ik wel馃檲馃檲

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Kunnen ze het bij 13 weken al zien als het embryo gunstig ligt? Ik heb bij ...
Je kan vanaf 12 weken een bepaling laten doen op basis van Nub theorie had ik wel gedaan bij mijn 3 kinderen en klopte alle 3 keren . Dus ben benieuwd dit keer

3 jaar geleden

15 juni mogen wij voor een geslachtsecho. Wij denken beide jongen (al zou ik een meid wel heel leuk vinden 馃槢)

3 jaar geleden

Ik heb 5 juni al de geslachtsecho jeej

3 jaar geleden

Even een heel dom vraagje maar is een geslachtsecho een extra echo waar je voor moet betalen? Want die worden niet vergoed toch door zorgverzekering? Zoja hoe duur zijn die echo's dan en bij ongeveer hoeveel weken kan je die echo doen? Of bedoelen jullie gewoon de 20 weken echo? Bij mijn zoontje wist ik daar pas het geslacht namelijk..

3 jaar geleden

Reactie op Ummie1

Even een heel dom vraagje maar is een geslachtsecho een extra echo waar je ...
Ik had ook pas bij de 20 weken echo dat ik hoorde wat het geslacht was bij mijn eerste. Ben ook wel benieuwd of dit dus eerder kan en of je extra moet betalen 馃槄