87 Reacties

5 jaar geleden

Bij onze zoon vanaf begin kruidvat luiers gebruikt, helemaal tevreden mee! Kwamen geloof ik ook heel goed uit de test van de Consumentenbond.

5 jaar geleden

Zelf vind ik kruidvat luiers niet fijn, mijn oudste kreeg ook uitslag van verschillende andere luiers dan pampers. Ik koop wel altijd maandboxen in de aanbieding!

5 jaar geleden

rosman

5 jaar geleden

Zelf ook altijd kruidvat gebruikt en heel tevreden. verschillende geprobeerd etos vond ik ook wel fijn gewoon huismerk

5 jaar geleden

Wij gebruiken de kruidvat luiers op het werk (kinderdagverblijf) en we zijn hier wel tevreden mee. 😊

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn dochter echt alle luiers geprobeert en ik kwam steeds uit op pampers. Ik heb toen altijd via luierinfo.nl maandboxen gehaald en dan kom je eigenlijk op dezelfde prijs uit als andere luiers. Dus dat is zeker mijn tip, koop alleen maandboxen met kortingen via luierinfo dat scheelt je veel geld en dan heb je alsnog de beste luiers!

5 jaar geleden

Etos! En dan in de aanbieding kopen (2e pak halve prijs). Dan betaal je 14 cent per luier t.o.v. 35 cent voor pampers. En uit het onderzoek van de consumentenbond kwam etos ook heel goed (letterlijk: qua kwaliteit erg dicht in de buurt van pampers)

5 jaar geleden

Ik ben heel erg tevreden met kruidvat luiers!

5 jaar geleden

Etos luiers

5 jaar geleden

Ik gebruik al de Kruitvat luiers vanaf de geboorte van m'n zoontje (nu bijna 2).. altijd veel plezier van gehad
Van Asten- banner web zwanger - prijzen spektakel

5 jaar geleden

Alles geprobeerd. Pampers ijft het beste. En door maandboxen in de aanbieding te kopen prima betaalbaar. Bij kruitvat had ik zo 7-10luiers per dag nodig met pampers maar 4-5

5 jaar geleden

Ik haal altijd de berenluiers bij de ah. M'n dochtertje is nog nooit door gelekt🤗

5 jaar geleden

Kruidvat luiers werken hier ook prima! Dan wel de droog en vertrouwd, maar geloof dat ze daar ook alweer vanaf gestapt zijn en nu gewoon weer 1 verpakking hebben. 😉

5 jaar geleden

Pampers, etos en kruidvat. Wat er in de aanbieding is haal ik, ze werken allemaal goed. Gebruik evenveel op een dag per merk. Enige wat ik niet haal is de AH berenluiers. Krijgt zoonlief nare rode billetjes van, sinds we die niet meer gebruiken, geen last meer gehad.

5 jaar geleden

Hier ook gek van Etos! Gebruikt bij mijn dochter en ga straks weer doen.. En leuke bijkomstigheid: super schattige afbeeldingen van Woezel & Pip

5 jaar geleden

Kruitvat en etos, ik vind dat pampers altijd een luchtje heeft. Mijn jongste kreeg ook uitslag van pampers

5 jaar geleden

Collega van mij met drie kindjes raadde mij de kruidvat en etos huismerk luiers aan, alleen zei ze er wel bij dat ze zodra de kindjes begonnen met kruipen en wat actiever werden, ze tegen die tijd overstapte op pampers omdat zij toen bij alle 3 had dat het begon te lekken. Dit is mijn eerste dus heb er zelf geen verstand van, wel heb je bij bol ofso vaak pampers in de aanbieding heb al wat ingeslagen 💩

5 jaar geleden

Het ligt echt aan de pasvorm bij je kindje, hier de 1e maand alle merken geprobeerd en bij het Kruidvat eigen merk blijven hangen. De rest lekte enorm door. Bij baby 2 ga ik ook weer de 1e maand alles proberen en dan weer bepalen.

5 jaar geleden

Heb altijd kruitvat gehad topluiers

5 jaar geleden

Hier ook gek van Etos! Gebruikt bij mijn dochter en ga straks weer doen.. E ...
En je draagt bij aan het goede doel van Guusje Nederhorst!!