20 Reacties

5 jaar geleden

Omg wat een goed idee is dit! Ik heb verder geen tips maar wel een vraag, hoe heet deze trolley en weet je of ze m toevallig ook in het wit verkopen?

5 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Omg wat een goed idee is dit! Ik heb verder geen tips maar wel een vraag, h ...
Ja hebben ze! De räskog hebben wij ook in het wit en die gebruiken wij nu ook als babytrolley. Qua inrichting hebben wij deze nu bovenin in kleine mandjes de verzorgingsspulletjes, 1 pak luiers, 2 pakken doekjes. Mand 2 hydrofiele doeken, spuugdoekjes, extra rompertje, onderin extra pak luiers, extra doekjes. Ben er ook nog niet helemaal uit qua inrichting

5 jaar geleden

Ik heb de witte trolley van de action, die was net zo mooi maar een stuk voordeliger. Mag ik vragen waar je de bakken hebt gehaald? Die lijken precies aan te sluiten 😍

5 jaar geleden

Reactie op Nengel

Ik heb de witte trolley van de action, die was net zo mooi maar een stuk vo ...
Die bakken komen van de action 😊

5 jaar geleden

Ik heb ook de trolley van de ikea voor in de babykamer.. ik heb er nu vooral luiers en luierdoekjes in en als de baby er straks is kijk ik wat het fijnste werkt. Denk dat je dat het beste zelf kunt uitvinden. Maar hierbij de foto toen ik de trolley net in elkaar had.

5 jaar geleden

Reactie op Nengel

Ik heb de witte trolley van de action, die was net zo mooi maar een stuk vo ...
Daar heb ik de zwarte van!

5 jaar geleden

Hier een idee hoe je deze kan uitbouwen voor meer ruimte

5 jaar geleden

Mandjes en losse bakjes kan je daar ook kopen

5 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

5 jaar geleden

Reactie op amanda king

Ja zo van die bakjes voor aan de zijkant wou ik ook nog gaan halen in de IKEA, maar die zijn jammer genoeg niet meer open
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Reactie op amanda king

Ik heb ook een trolley voor mijn bullet journal! Die bakjes zijn ideaal voor pennen etc. Je kunt de trolley nog afdekken met een houten deksel dus kun je er ook nog wat opzetten. Alles is wel te koop bij ikea. Daarnaast heb ik nog eentje naast de wasmachine staan voor wasmiddel etc. Ik zweer bij die dingen 😇

5 jaar geleden

Ik dacht eerst wat moet je ermee.. Maar na het lezen van jullie berichtjes denk ik dat ik er ook eentje ga aanschaffen voor in de woonkamer 🙈 Dan hoef ik niet steeds naar de babykamer om te verschonen en heb ik alles mooi bij elkaar

5 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik dacht eerst wat moet je ermee.. Maar na het lezen van jullie berichtjes ...
De mijne staat ook in de woonkamer 😊

5 jaar geleden

Ziet er toch prima uit zo? Handigste is om de pampers en doekjes bovenin te hebben, zodat je daar direct bij kan met verschonen en niet eerst hoeft te bukken (beetje lastig als je ook moet voorkomen dat je baby van het kussen rolt). Ik denk dat je een beetje moet kijken wat prioriteit heeft en het daarnaar kan indelen. Dus verschonen eerst, dan evt het spugen (doekjes e.d.) en dan het wassen, want dat zet je toch klaar op het moment dat je de baby in bad gaat doen. En vooral ook even de eerste weken aankijken wat voor jou en je partner het handigste werkt.

5 jaar geleden

Bovenin de luiers en billendoekjesdoos. Als je kruidvat luiers gebruikt past een hele rij uit het pak zo in de breedte. 2e plank bakje met toilletspullen en thermometer en hydrofiele luiers en spuugdoekjes. Onderin meestal een voorraad billendoekjes en bakje met nagelknipper/neusding wat je meer wekelijks gebruikt en niet perse dagelijks.

5 jaar geleden

Reactie op amanda king

Oh handig voor de knutselkar, die puilt uit idd!

5 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik dacht eerst wat moet je ermee.. Maar na het lezen van jullie berichtjes ...
Ik heb hem in de woonkamer/keuken. Onderin liggen mn uien knoflook en aardappels, midden fruit en groenten, bovenin luiers, doekjes en extra kinderkleding en mn agenda en boodschappenlijstje. Ideaal ding.

5 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

Ik heb hem in de woonkamer/keuken. Onderin liggen mn uien knoflook en aarda ...
Hahaha leuke combinatie 😉

5 jaar geleden

Die hadden wij voor de oudste ook, super handig! Boven luiers, doekjes, eventueel luierzakjes, billenzalf. Alles wat je 10x per dag gebruikt. Tweede hydrofielen en verzorgingsproducten die je niet dagelijks gebruikt zoals nagelschaar, shampoo... onderaan had ik xl hydrofielen en extra luiers

5 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Ik heb een witte. Ofja meer een creme kleurige 🙈 verder hebben ze zwart, groen en rood