11 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Suzanne86
Ik had bij mijn dochter gewoon een kruik maar die bleek volgens de kraamzor ...
Weet je waarom dit is? Ik had bij mijn dochter ook de aerosleep maar nooit een kruik gebruikt eigenlijk
5 jaar geleden
Weet je waarom dit is? Ik had bij mijn dochter ook de aerosleep maar nooit ...
Ik was nieuwsgierig en heb even gegoogeld. Wat ik zo vind is dat er in het top matras een beschermende laag zit zodat vloeistoffen niet in het matras zelf terecht komen. Deze beschermlaag werkt als een zeiltje. Mocht je kruik gaan lekken, komt het hete water dus bij je kindje en dat wil je niet..
5 jaar geleden
Reactie op SamanthaR
Ik durfde die waterkruiken ook niet aan. We hebben toen de oplaadbare kruik ...
Ideaal inderdaad! Ik vind die water kruiken ook helemaal niks. Heb 2 van Zensy gekocht toen voor mijn dochter. Gebruik ze zelf ook regelmatig met buikkrampen of dergelijke. Inmiddels 3 jaar geleden gekocht, werken nog perfect dus ga ze zeker straks ook voor de baby gebruiken.
5 jaar geleden
Een kruik wordt indd gebruik om een kindje warm te houden. De eerst dagen in de kraamweek hebben baby vaak moeite met zichzelf warm houden. Een pittenzak houdt een baby niet zolang warm. De zak dien je elk uur op te warmen en een kruik dient om de 6 uur vervangen te worden. Ook word een kruik gebruikt om kleertjes van de baby op te warmen voor na het badje of om het bedje lekker voor te verwarmen.