11 Reacties

5 jaar geleden

Ik durfde die waterkruiken ook niet aan. We hebben toen de oplaadbare kruiken gekocht van senzy (geloof ik) Ideaal! Mocht ook van de kraamzorg.

5 jaar geleden

Pittenzakken waren niet voldoende bij mijn kraamzorg.

5 jaar geleden

Nee die koelen te snel af... een kruik blijft echt heel erg lang heet/warm

5 jaar geleden

Wij hebben ook kruiken gebruikt! Wel makkelijk voor buikkrampjes zo’n pittenzak 👏🏻

5 jaar geleden

Bij m'n eerste kindje was mijn ervaring dat de kruiken echt wel heel fijn waren voor het bedje. Daar red je het niet mee met een pittenzak. Maar voor tegen darmkrampjes hebben we wel vaak een pittenzak gebruikt.

5 jaar geleden

Ik had bij mijn dochter gewoon een kruik maar die bleek volgens de kraamzorg niet te mogen in combinatie met het Aerosleep matrasje.. Dus uiteindelijk helemaal niks gebruikt

5 jaar geleden

Reactie op Suzanne86

Ik had bij mijn dochter gewoon een kruik maar die bleek volgens de kraamzor ...
Weet je waarom dit is? Ik had bij mijn dochter ook de aerosleep maar nooit een kruik gebruikt eigenlijk

5 jaar geleden

Weet je waarom dit is? Ik had bij mijn dochter ook de aerosleep maar nooit ...
Ik was nieuwsgierig en heb even gegoogeld. Wat ik zo vind is dat er in het top matras een beschermende laag zit zodat vloeistoffen niet in het matras zelf terecht komen. Deze beschermlaag werkt als een zeiltje. Mocht je kruik gaan lekken, komt het hete water dus bij je kindje en dat wil je niet..

5 jaar geleden

Mijn zoon van 3,5 is in december geboren, wij hebben niet alleen het bedje moeten verwarmen met kruiken, maar ook hem zelf, ik denk wel 3 weken lang gebruikt. Om je kind te verwarmen koelt een pittenzak denk ik te snel af.

5 jaar geleden

Reactie op SamanthaR

Ik durfde die waterkruiken ook niet aan. We hebben toen de oplaadbare kruik ...
Ideaal inderdaad! Ik vind die water kruiken ook helemaal niks. Heb 2 van Zensy gekocht toen voor mijn dochter. Gebruik ze zelf ook regelmatig met buikkrampen of dergelijke. Inmiddels 3 jaar geleden gekocht, werken nog perfect dus ga ze zeker straks ook voor de baby gebruiken.

5 jaar geleden

Een kruik wordt indd gebruik om een kindje warm te houden. De eerst dagen in de kraamweek hebben baby vaak moeite met zichzelf warm houden. Een pittenzak houdt een baby niet zolang warm. De zak dien je elk uur op te warmen en een kruik dient om de 6 uur vervangen te worden. Ook word een kruik gebruikt om kleertjes van de baby op te warmen voor na het badje of om het bedje lekker voor te verwarmen.