160 Reacties

5 jaar geleden
Ik heb deze gekocht! 2 dekens voor het ledikantje en 2 dekens voor het wiegje! In verschillende kleuren! Zijn best duur, maar ik vond ze zo mooi😍 Heerlijk zacht en warm voor de winter. Verder combineer ik het inderdaad met een laken (heb er denk ik 4 ofzo) verder een molton en gewone hoes om het matras!

5 jaar geleden
Ik heb best veel dekentjes eerlijk gezegd. Ik heb op fb een vrouw gevonden die dekentjes voor ons heeft gemaakt. 2x zomerdeken en 2x winterdeken (1 set voor ledikant en 1 set voor wandelwagen) en een aankleedkussenhoes. Alles bij elkaar 100 euro. Heb nog een ledikantdeken met fleece maar las idd dat dat niet aangeraden wordt. Heb nog een wiegdeken gekocht gister. En we hebben nog een lekkere dikke deken van de prenatal. Ik vind het ook lastig maar omdat ik zelf gek ben op dekentjes, koop ik misschien nu wat te veel haha

5 jaar geleden
Reactie op mmo
Ik heb deze gekocht! 2 dekens voor het ledikantje en 2 dekens voor het wieg ...

Deze heb ik dus ook want ik vond deze zo lekker zacht en leek me lekker warm maar las dat fleece eigenlijk niet aangeraden wordt. Maar ik snap niet zo goed waarom het wel verkocht wordt als het afgeraden wordt 🤷🏼♀️

5 jaar geleden
Ik heb 2 dekentjes, 2 lakentjes, 2 moltons en 3 hoeslakens van de Prenatal. Niet heel duur vind ik, maar wel super leuk. Daarnaast heb ik 2 elektrische kruiken om hem straks op temperatuur te houden.

5 jaar geleden
Deze heb ik dus ook want ik vond deze zo lekker zacht en leek me lekker war ...
Ja dit vroeg ik me ook af... Vind deze ook zo mooi!
Ik heb voor het wiegje in ieder geval 2 dekens van 100% wol, door mijn moeder en tante gemaakt. Maar voor na het wiegje zou ik wel graag die van Jollein willen :)

5 jaar geleden
Reactie op Liefkleintje88
Ik heb 2 dekentjes, 2 lakentjes, 2 moltons en 3 hoeslakens van de Prenatal. ...
Deze aantallen ga ik denk ik ook aanhouden. :)

5 jaar geleden
Ik heb best veel dekentjes eerlijk gezegd. Ik heb op fb een vrouw gevonden ...

Mooie dekens. Weet je dan ook de TOG waarde van de dekens? Daar zit ik een beetje mee.
https://www.24baby.nl/baby/verzorging-baby/togwaarde/

5 jaar geleden
Hoe lang slaapt een kind in een slaapzak??? Ik heb een tas vol lelijke slaapzakken van mijn zus gekregen. 🙈 En in allerlei maten. Ik heb bij sommige formaten echt het idee van jeetje ben je nu niet op een leeftijd dat je gewoon onder een deken kan? 🙈😬 Iemand met ervaring?

5 jaar geleden
Ik koop 3 lakentjes en 2 dekentjes.. Hebben gelijk een ledikant.. Ga voor dit dekentje van Jollein..
Je kan hem eventueel dubbel doen.. En daarnaast gebruik je kruiken, dus dat is warm genoeg, denk ik..

5 jaar geleden
Hoe lang slaapt een kind in een slaapzak??? Ik heb een tas vol lelijke slaa ...
Ligt er denk ik aan wanneer je over gaat naar een peuter of eenpersoonsbed. Meestal ergens tussen 2 en 3.
Dekbed in een ledikant vond ik echt niks en alleen een deken is in de winter best koud. Dus hier pas een dekbed toen hij naar een groter bed ging rond de 3 jaar.

5 jaar geleden
Reactie op mmo
Ik heb deze gekocht! 2 dekens voor het ledikantje en 2 dekens voor het wieg ...

Ik wilde deze eerst ook doen, omdat we hiervan ook het boxkleed hebben, maar zie overal dat fleece wordt afgeraden? 😣

5 jaar geleden
Reactie op Jane86
Ligt er denk ik aan wanneer je over gaat naar een peuter of eenpersoonsbed. ...
Bedankt voor je antwoord. Dan ga ik nieuwe slaapzakken kopen. De zakken die ik gekregen heb zijn 8 jaar oud en al door 2 kinderen gedragen en ook allessss in de kleur wit. Ik wil modern nieuw spul. 🙈 Voel mij ondankbaar maar ik wil gewoon nieuw spul. 🙈

5 jaar geleden
Mooie dekens. Weet je dan ook de TOG waarde van de dekens? Daar zit ik een ...
Nee, dat weet ik niet maar de winterdekens bestaat uit wafeltjes stof met teddystof. En de zomerdekens zijn 2 laagjes stof. Allebei 100% katoen. Ik denk dat je als mamma op je gevoel af kunt gaan v.w.b. de warmte. Ik hecht niet veel waarde aan tog. Maar dat is mijn mening en ik heb een vriend die al 2 kids heeft dus vertrouw ook op hem.

5 jaar geleden
Ik heb hem nu zo opgemaakt (moet straks nog wat korter). En heb dus 2 dekentjes. Van katoen, want ik ben zelf al knap allergisch voor wol. De kans is groot dat de kleine straks ook niet dol op wol is 🙈. Heb ook het dekentje van Meyco (hangt over het ledikant) en nog een ander lakentje.