35 Reacties

5 jaar geleden

Bij de Prenetal hebben ze mij zeer fijn advies gegeven. Uiteindelijk voor een matrasje met vering gegaan met een topper van Aerosleep.

5 jaar geleden

Reactie op H91

Bij de Prenetal hebben ze mij zeer fijn advies gegeven. Uiteindelijk voor ...
Deze keuze hebben wij ook gemaakt.

5 jaar geleden

De IKEA Himlavalv! Beste uit de test bij de Consumentenbond en hoeft geen topper overheen. De top 10 van de Consumentenbond bestaat sowieso bijna alleen maar uit de ikea-matrasjes.

5 jaar geleden

De IKEA Himlavalv! Beste uit de test bij de Consumentenbond en hoeft geen t ...
Klopt! De 20 euro variant scheen vorig jaar de beste te zijn, dus geen dure 190 euro matrassen

5 jaar geleden

Wij gaan wss voor de aerosleep matras ✨

5 jaar geleden

Reactie op Mommie262

Klopt! De 20 euro variant scheen vorig jaar de beste te zijn, dus geen dure ...
Het was vorig jaar de beste koop, dus het meest waar voor je geld. Het laat minder vocht door en is vrij dun. Het beste matras was de Himlavalv maar die kost ook €120. ;) Ik heb uiteindelijk €89 betaald voor matras maar de Aerosleep kostte ook nog €75. Voordeel van Aerosleep is wel day je geen moltons of matras hoezen hoeft aan te schaffen of te wassen. Bron: https://www.google.nl/amp/s/meervoormamas.nl/amp/baby/verzorging/dit-zijn-de-beste-babymatrassen Bron: https://www.consumentenbond.nl/babymatras/vergelijker?goed_verkrijgbaar=true&getest=true&cid=PAR_NUnl_wk1_Babymatrassen_PV

5 jaar geleden

Ik heb gekozen voor KRUMMULUR van Ikea. De nummer 3 op Consumentenbond. Vrienden hebben hem ook en vinden hem heel fijn :)

5 jaar geleden

Wij hebben ook de consumentenbond geraadpleegd. Gaan dus ook voor de Himlavalv. In dit onderzoek werd dat nieuwe matras van Aerosleep zelfs als onveilig bestempeld! Let dus even goed op wat je koopt, je wilt je kindje een zo veilig mogelijk matras geven 🤗

5 jaar geleden

We gaan ook kijken voor een Ikea matrasje 😊 We dachten eerst voor een Aerosleep te gaan, maar we vinden het toch te link in combinatie met heetwaterkruiken 🙈 Zie ook linkje: https://kraamzorglivia.nl/kraamtijd/alles-over-voorlichting/aerosleep/

5 jaar geleden

Wij hebben ook de consumentenbond geraadpleegd. Gaan dus ook voor de Himlav ...
Matras heb ik niet van Aerosleep, alleen de topper ;)!

5 jaar geleden

Reactie op Ien82

We gaan ook kijken voor een Ikea matrasje 😊 We dachten eerst voor een Aer ...
Ben blij dat ik voor elektrische kruiken ben gegaan, dit is me inderdaad niet verteld!

5 jaar geleden

Reactie op Ien82

We gaan ook kijken voor een Ikea matrasje 😊 We dachten eerst voor een Aer ...
Een Aerosleep laat toch vocht door? Dus als de kruik lekt blijft het niet liggen op het matras. Of heb ik het mis? Ben mij er ook nog in aan het verdiepen

5 jaar geleden

Reactie op Comingsoon

Een Aerosleep laat toch vocht door? Dus als de kruik lekt blijft het niet l ...
In ieder geval bij de dekjes (die je op het matras legt) blijft het dan hete water op de airosleep staan! Heel gevaarlijk dus.

5 jaar geleden

De aerosleep is ook enkel voor in de ledikant. En niet voor in een wieg. Daarbij staat overal ook aangegeven dat de eerste 2 weken na geboorte de baby liever niet op de aerosleep moet slapen.. Bij ons lig ze dan nog in de wieg wss😊 omdat ik haar de eerste maand in onze kamer wil hebben.. Veel positieve ervaringen over gehoord.. vooral als de baby een buikslaper is😊

5 jaar geleden

Wij hebben ook een van de Ikea die toen als beste koop uit de test van de Consumentenbond kwam.

5 jaar geleden

Wij zijn gegaan voor de nr 3 uit de test vd consumentenbond. Krummelur van ikea. Betaalbaar en waar voor je geld. Onze dochter van 14 maanden slaapt er ook al heerlijk op.

5 jaar geleden

In ieder geval bij de dekjes (die je op het matras legt) blijft het dan het ...
Goed om te weten! Heb zo’n ‘dekje’ van een vriendin gekregen. Zal tzt wel aan de kraamhulp vragen of ik het erop kan leggen of niet. Lees sowieso niet de eerste 2 weken omdat het kouder aanvoelt en de baby nog moeite kan hebben met zichzelf warm te houden

5 jaar geleden

Yes, die hebben wij ook gekocht!

5 jaar geleden

Reactie op H91

Ben blij dat ik voor elektrische kruiken ben gegaan, dit is me inderdaad ni ...
Bij elektrische kruiken moet je ook opletten dat je een gecertificeerde hebt. Ongekeurde kruiken kunnen ontploffen.

5 jaar geleden

Bij elektrische kruiken moet je ook opletten dat je een gecertificeerde heb ...
Ga ik wel vanuit maar ga het nogmaals controleren. Thanks 😆