22 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de luvion Essential plus nu in gebruik voor ons zoontje van 1,5. Bevalt ons goed! Camera is te draaien met het beeldscherm. Aangezien ze nogal eens draaien, kan je de camera makkelijk bijstellen.

5 jaar geleden

Wij gaan ook voor de luvion essential. Wij willen graag een babyfoon met camera, maar ZONDER WiFi! Ik vond het gewoon een naar idee dat iemand van buiten af zomaar de camera zou kunnen hacken en meespieken bij onze kleine..

5 jaar geleden

Wij hebben ook de luvion essentials. Aanrader!

5 jaar geleden

Wij ook de luvion essential gekocht. Komt uit de testen als 1 van de best beoordeelde en meest klantvriendelijk. Gekocht bij babydump, daar raadden ze ons zelfs de iets duurdere af, omdat sommige daarvan erg vertraagd de beelden doorgeven.

5 jaar geleden

Wij hebben de philips avent babyfoon scd560. Zonder camera. Hij kwam als een van de beste uit de bus bij de Consumentenbond. Een camera hoeft van mij persoonlijk niet. Elk zuchtje en elke scheet hoor je via dat apparaat. Hebben hem alleen savonds tijdens t tv kijken aan. Verder slapen we met de deur open en hoor ik alles wel.

5 jaar geleden

Luvion hebben wij al 3 jaar, wel zonder Wi-Fi al 3 jaar heel erg te vrede

5 jaar geleden

Heb laatst ook uitgebreid onderzoek gedaan en kwam ook uit op de Luvion Essential 👍🏻

5 jaar geleden

Raden jullie dit ook aan als je gelijkvloers woont?

5 jaar geleden

Luvion Essential! Werkt perfect! Zeer tevreden hierover! Gebruik hem bij mijn zoontje van 20 maanden.

5 jaar geleden

Wij hebben Allecto maar geen idee welke. Bijna 3 jaar terug gekocht en we gebruiken hem nog steeds! Wel gekeken naar een zonder wifi. Denk dat het niet heel veel uitmaakt welke je neemt. Alleen zou ik aanraden om een zonder wifi te nemen. Wij gebruiken bijv. muziek functie niet. Dus zou goed kijken naar wat jij wel of niet zou gebruiken! Het gaat het meest om je kind sneller te kunnen horen en daarbij is het altijd leuk om te zien wat hij/zij allemaal doet. Dus ik zou zeker wel met videobeeld nemen. Veel succes verder.

5 jaar geleden

Wij hebben deze via Aliexpress besteld. Nu had ik dit normaal gesproken niet snel gedaan maar een vriendin heeft deze bij haar eerste kindje gekocht en gebruikt en bij haar tweede had ze de 4.3inch besteld. Uiteindelijk gebruikt ze alsnog deze op de foto. Je hoort geluid, hij licht op als er geluid gemaakt wordt, je kan muziekje laten afspelen en je kan tegen je kindje praten. Ideaal dus. En het bereik is ook heel goed.

5 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste een luvion goed bevallen! Bij de tweede alecto die is niet zo goed bevallen we gaan dus nu weer voor luvion! Wij hebben met camera toch wel erg fijn!

5 jaar geleden

Ik zie dat prenatal dit weekend 15% korting heeft op babyfoons!

5 jaar geleden

Ik gebruik de philips avent al 2 jaar. Eerder een alecto, maar geen fan van. Een camera ben ik principieel op tegen (kind hoeft binnenshuis niet op te groeien in een bigbrothermaatschappij). Ik woon gelijkvloers en met de Philips Avent kan ik ook prima even naar mijn auto lopen 50 meter verderop zonder dat ie uitvalt.

5 jaar geleden

Wij hebben de Netgear Arlo Baby. Deze gekozen voor het uiterlijk, goede camera (ook in het donker), online opslag (gratis 1 week onbeperkt en ook te downloaden), meters (voor luchtvochtigheid, temperatuur en luchtkwaliteit), nachtlampje en slaapmuziek/white noise. Erg handig als je even wilt kijken of de kleine al slaapt en of het nodig is om erheen te gaan of even te wachten. Toch stiller dan even fysiek te gaan kijken .

5 jaar geleden

Wij hebben er een genomen die via de telefoon bekeken kan worden

5 jaar geleden

Luvion essential met camera. Gekozen omdat het niet op WiFi werkt maar een eigen frequentie heeft. Die dingen zijn vrij makkelijk te hacken en met eigen frequentie weet je zeker dat het veilig is.

5 jaar geleden

luvion essential!

5 jaar geleden

Ik heb de alecto babyfoon met camera. Zit niet op WiFi. Heb hem op aanraden van mijn vriendin gekocht.

5 jaar geleden

Reactie op tulpje24

Luvion essential met camera. Gekozen omdat het niet op WiFi werkt maar een ...
Is de batterij inderdaad heel snel leeg? Of valt dit mee..