249 Reacties

5 jaar geleden

wij gaan m 15 nov doen :) ben ook erg benieuwd naar tips

5 jaar geleden

Wij hebben vanmiddag de onze gehad. Zorg vooral voor een fotograaf en kleren waar je op je gemak in bent. Oh ja en hakken aandoen is geen optie 😅 bij mij toch niet. Ik wist niet dat mijn voeten zo gezwollen waren

5 jaar geleden

Ik heb de mijne op 34 weken gedaan. Ik ben heel blij dat ik een blijvende herinnering ga hebben. Vele die het niet hebben gedaan, hebben achteraf spijt 🙈

5 jaar geleden

Ik heb het in een bos laten doen met de mooie herfstkleuren. Zorg ervoor dat je outfit lekker neutraal is. Dus geen drukke printjes, geen felle kleuren. Niet teveel poespas. Kies ook een outfit waar je buik mooi naar voren komt.

5 jaar geleden

Aanstaande donderdag, wij doen het lekker thuis in vertrouwde omgeving, zodat de foto's daarmee hopelijk spontaner worden😊

5 jaar geleden

Ben blij dat ik ze heb laten maken, toch mooie herinnering om op terug te kijken en om aan je kindje te laten zien later 💕

5 jaar geleden

Ik heb ook eentje gedaan. Heel lang getwijfeld maar zo blij dat ik het gedaan heb

5 jaar geleden

Reactie op Lotje28

Ik heb ook eentje gedaan. Heel lang getwijfeld maar zo blij dat ik het geda ...
Zo mooi

5 jaar geleden

Ik doe een groei shoot. Vanaf ca 20 weken zwangerschap iedere maand foto's tot de kleine straks 1 jaar is. Inclusief diverse bellypaints en een gipsbuik 😊🤰

5 jaar geleden

Ik heb het gedaan met me partner kan ik me kind later wijzen🥰

5 jaar geleden

Ik heb vorige week foto's laten maken ondanks mijn onzekerheid... Ik ben erg veel aangekomen. Wel samen met de kinderen en mijn partner 😊 Ik hoop ze snel binnen te krijgen...

5 jaar geleden

Wij hebben ongeveer 1.5 week geleden een zwangerschapsshoot gedaan op de heide op twee verschillende locaties waarbij ik ook een keer van outfit gewisseld ben (zal hieronder even nog een foto plaatsen met de andere outfit). Ik heb gemerkt dat het vooral belangrijk is dat je iets aantrekt waar je je echt comfortabel in/bij voelt. Ik had gewoon mijn all stars aan onder de jurk aan (niks van te zien) en wat was ik daar blij mee toen ik aan het lopen en doen was. 😅 Al met al is zo’n shoot echt een aanrader! Ik ben zo blij met de foto’s, want ik zie mezelf opeens op zo’n andere manier terug dan als ik in een spiegel kijk. Ik vind het ook erg leuk voor later om op terug te kijken.

5 jaar geleden

Dit is er eentje met de andere outfit op de andere locatie. 😊

5 jaar geleden

Vorig weekend gedaan en ook foto's samen met mijn man en zoontje van bijna 2. Bij mijn 1ste zwangerschap ook gedaan, maar alleen en o.a. in lingerie, open (blote buik) jurk en ook buiten in het bos. Dit x voor een wat andere stijl en alleen in studio.

5 jaar geleden

Reactie op Bathsua

Vorig weekend gedaan en ook foto's samen met mijn man en zoontje van bijna ...
Zijkant uiteraard ook, zodat je de buik goed kan zien :O Altijd mooi zulke herrineringen vast leggen, je kan het nooit overdoen.

5 jaar geleden

Ook een gedaan met 31 weken , blij dat ik het heb gedaan, heb niet veel fotos gemaakt deze zwangerschap

5 jaar geleden

Ik twijfel nog. Wil natuurlijk ook de herinnering vastleggen maar dit is zooooooo niet iets wat bij mij hoort 😳

5 jaar geleden

Heel blij mee

5 jaar geleden

Ik twijfel nog. Wil natuurlijk ook de herinnering vastleggen maar dit is zo ...
Dat gevoel had ik ook, maar toch blij met de mooie foto’s die ik laagdrempelig met m’n zus heb gemaakt! Een aantal alleen en 1 setje met m’n vriend (die hier ook helemaal niet van is). Deel 1:

5 jaar geleden

Deel 2 🥰