18 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit ook! Maar bij mij kan het ook hooikoorts zijn 馃槀

3 jaar geleden

Ik ook maar denk door hooikoorts.. overdag loopt t en snachts zit t verstopt 馃槀

3 jaar geleden

Oh ja ik ook!!! Ben nu 4+4 en sinds 3 dgn ineens een soort van verkouden maar verder wel gewoon geur en geen keelpijn ofzo.

3 jaar geleden

Schijnt serieus een aandoening te zijn, toevallig vorige week gelezen. Percentueel weet ik niet meer hoeveel er last van hebben. Maar heeft met de toegenomen bloedtoevoer te maken, waardoor slijmvliezen kunnen gaan opzetten. Zoals in de neus

3 jaar geleden

Hahah ik ook! Iedere ochtend wakker met verstopte neus en in de loop van de dag weer normaal. Toevallig ook 5+1!

3 jaar geleden

ook ik heb dit. bijna elke ochtend,daarna verdwijnt het..

3 jaar geleden

Hier ook iedere ochtend... zou nu ongeveer 4 a 5 weken zijn hahaha

3 jaar geleden

Yep heb ik ook vooral snachts loopt hij vol nu wkn

3 jaar geleden

Ik heb het ook, in combinatie mrt hooikoorts en laatst een neetje grieperig geweest. Dus het blijft maar aanhouden haha

3 jaar geleden

Ik dacht dat het aan mij lag! Ben nu 5w6d en echt al 2 weken een verstopte neus... bizar

3 jaar geleden

Het schijnt ook zo te zijn dat je immuunsysteem even wat minder werkt (want je lijf is opeens druk met het maken van een mensje), dus dat je sneller een verkoudheidje te pakken hebt.

3 jaar geleden

Sinds 4 dagen alleen in de ochtend verstopte neus en keelpijn.. ben nu 4+5, de vorige keer had ik dit ook en ging het na een week of 2 weer weg..

3 jaar geleden

Hallo BISBIS, Ik was al weken neusverkouden. Waar ik knettergek van werd en word. Vandaag getest blijk ik ondertussen 5 weken zwanger te zijn.

3 jaar geleden

Ik word er nu ook mee wakker. Had dit eerst nog niet 馃槄

3 jaar geleden

Ik heb het ook! En heb nu het idee dat het zelfs erger wordt, en ik nies ook heel erg vaak馃槄. Ik ben nu 6+2 weken.

3 jaar geleden

Het kan helpen om op een hoger kussen te gaan slapen, doordat je hoofd iets hoger ligt komt er minder druk op je slijmvliezen en zwellen ze minder op

3 jaar geleden

Ik heb hier ook verschrikkelijk last van. Al sinds begin. Ben nu 8 + 4 en heb het vooral ochtend en nacht en tegen de avond. Nies me ook scheel en soms zelf moeite mee met ademhalen door al dat slijm.. tips om het te verminderen?

3 jaar geleden

Oh ik heb het nu ook een paar dagen. Wist niet dat het een kwaaltje was...