68 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit gekocht 😊giraf is bellenblaas en klapper ineen , nu enkel nog een feestzakje om het in te doen

2 jaar geleden

Ons zoontje gaat maandag uitdeelboekjes van de hema trakteren en voor de leidsters heb ik tompouce met foto van hem besteld bij de hema
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik heb kleurboekjes met stickers en een waskrijtje, in doorzichtig zakje met sticker er op. Besteld bij made by us om zelf pakketje van te maken. Maar als het tegen je gevoel in gaat, waarom zou je het dan doen? Is toch niet verplicht.

2 jaar geleden

Ik heb het simpel gehouden. Doosje rozijnen ingepakt, met zoontje eerder al eens geverfd, van die kaartjes labeltjes geknipt en die met een vrolijk touwtje er omheen gedaan

2 jaar geleden

Dieren in een pot van de action en dan het doosje rozijntjes

2 jaar geleden

Reactie op rjv1997

Dieren in een pot van de action en dan het doosje rozijntjes
Waar kan je die labeltjes kopen?😋

2 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Hema denk ik 👍

2 jaar geleden

Aanstaande woensdag trakteren...

2 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Foto van Pinterest maar hier in t dorp heeft de lokale boekhandel ze. Denk ook wel een Hema of Action..

2 jaar geleden

Ik ben lama’s aan het knippen en plakken (uit papieren bordjes) en plak er een knijpfruitje aan. Joe 👍🏼
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Oude trauma's en wat je mist van je kindloze bestaan

Waarom maken baby's zo graag herrie? We duiken in hun speelgedrag en een groeiende eigen wil. Ook bespreken we hoe het is om op te voeden zonder goed voorbeeld. En mis je soms nog iets uit je leven van voor de geboorte van je kindje?

2 jaar geleden

Wij hadden dit,onze dochter werd 2 jaar. Getrakteerd op de kdv. Fluitje een kikker en rozijntjes

2 jaar geleden

Ik zou het door je partner laten bedenken 🤣

2 jaar geleden

Hier mandarijntjes als traktatie.

2 jaar geleden

Wij hebben voor morgen apen met bananen, lang leve pinterest

2 jaar geleden

Maar ik vragen waarom het tegen je gevoel in gaat? Waarom wil je niet trakteren?

2 jaar geleden

Reactie op pealovice

Ik zou het door je partner laten bedenken 🤣
Haha dit is een goede! Wij zijn zelf op https://wattrakteerjij.nl heel goed geslaagd!

2 jaar geleden

Nou, uiteindelijk heb ik dit maar gedaan. Voor degenen die vragen waarom ik er op tegen ben; ik werk zelf in het onderwijs en zie de verschillen en struggles om te trakteren steeds groter worden. Alles moet origineler/duurder/exclusiever. Er zijn genoeg die dit wellicht niet kunnen veroorloven of een simpelere traktatie geven. Helaas geven kinderen van deze dag hier commentaar op. Nu zal dit bij de kleintjes nog niet het geval zijn, maar ik ben blij dat het bij ons op school is afgeschaft. We vieren de verjaardagen van de kinderen op een andere manier.

2 jaar geleden

Reactie op Linda-Nona

Nou, uiteindelijk heb ik dit maar gedaan. Voor degenen die vragen waarom i ...
+ nu denk ik eigenlijk zelf als ik een traktatie vind in haar mandje: ik heb geen idee over welk kind het gaat, maar goed...😂
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel

2 jaar geleden

Reactie op Linda-Nona

+ nu denk ik eigenlijk zelf als ik een traktatie vind in haar mandje: ik he ...
Ja dat heb ik ook wel haha😅🙈

2 jaar geleden

Doosjes van de action dacht 80 ct en daar in zitten gezonde gepureerde fruitsnoepjes heel zacht van de Hema.