259 Reacties

één jaar geleden

Vanmorgen om 7.30 is ons broertje en prachtige zoon Scott geboren 💙 Aanloop duurde wat lang en begon gister ochtend al, uiteindelijk vannacht naar het ziekenhuis gegaan (medisch door eerdere kz) en bleek ik al 5cm te hebben. Uiteindelijk is hij na 9min persen geboren met 3670gr 💙

één jaar geleden

Op 20 december 2022 om 20.57 uur is onze tweede zoon en broertje Jake Will geboren. Met 51 cm en 3230 gram met de termijn 40 +1.

één jaar geleden

Vanochtend om 10.25 uur is na een lange en heftige bevalling onze dochter Lauren geboren. Verloskundige zeiden elke keer dat het een klein meisje zou zijn, maar uiteindelijk is ze met een gewicht van 4285 geboren met een termijn van 40+5 weken🥰

één jaar geleden

Onze 3e zoon Benjamin is op 22-12-22 om 00.04 uur geboren. Hele vlotte bevalling. Alles bij elkaar (vliezen breken, start weeën, persen) in 1 uur. In bad bevallen, ook voor de 3e keer e n dat blijft magisch!

één jaar geleden

Elias - 15/12 geboren en ingeleid, uitgerekend 25/12. Dankbaar 🙏

één jaar geleden

Vanmiddag is onze dochter Julia geboren dmv keizersnede met 39 weken . Ze weegt 3720 gram 🎀💕

één jaar geleden

Onze lieve Joep is geboren op 21-12-22 en was 3870 gram 😍 Helemaal verliefd op dit knappe ventje! Bv gaat alleen wat minder waardoor hij al 10% is afgevallen en wij moeten bijvoeden maar we gaan gewoon door ☺️

één jaar geleden

Liam Hugo geboren 23-12-2022 met 40 weken. Na een moeizame zwangerschap en bevalling zijn we super blij en trots. 💙 3690 gram 50cm

één jaar geleden

22.12.22 4:00 wakker geworden met wat buikpijn Begon steeds regelmatiger te worden en om te slaan in lichte weeën die steeds heftiger werden 7:00 verloskundige gebeld 8:00 verloskundige gearriveerd - geen ontsluiting maar baarmoedermond wel verstreken 11:00 verloskundige weer gebeld ivm erg veel pijn 12:00 verloskundige gearriveerd-zat ik op 1 cm ontsluiting 13:15 heeft mijn man de verloskundige weer gebeld, want ik trok het allemaal niet meer 13:40 is de verloskundige gearriveerd en zat ik al op 8cm ontsluiting! Tijdens de weeënstorm toch geraced naar het ziekenhuis, want wens was een poliklinische badbevalling. 13:55 In de lift van het ziekenhuis braken mijn vliezen en kreeg ik persweeën 14:00 zat ik in bad 14:31 is onze zoon Zayan Zana geboren 14:37 is de placenta geboren Termijn: 39+5, geboortegewicht: 2860 gram, lengte: 48 cm Super vlot gegaan allemaal. Met de kleine gaat het super en ik herstel gelukkig ook goed. 🤎

één jaar geleden

Uitgerekend op 20 december en geboren op dezelfde dag door inleiding: Kira. De bevalling verliep totaal anders dan verwacht en ook anders dan alles dat was uitgelegd in de bevallingscursus, maar ik ben enorm dankbaar voor het ontzettend fijne ziekenhuispersoneel en kijk met een goed gevoel terug op alles terug van inleiding totdat we naar huis mochten 3 dagen later.

één jaar geleden

Uitgerekend op 27 december en geboren op 24 december om 22:05 onze prachtige zoon Ibrahim 💙🤲🏼

één jaar geleden

Vrijdag 23 december om 15.32 zijn wij trotse ouders geworden van onze kleine mooie Saar Lian Jacolien Meursing (vernoemd naar haar tantes). Ze woog 3200 gram en was 48 cm lang! Donderdag 22 december op controle bij de verloskundige geweest en bleek mijn bloeddruk ineens veel te hoog en uiteindelijk in het ziekenhuis beland en ingeleid. Diezelfde avond een ballonnetje geplaatst (amper wat van gevoeld) en die is er na 2 uurtjes uitgevallen. Vrijdag ochtend om 7.30 hebben ze mijn vliezen gebroken met 2cm ontsluiting en gelijk begonnen met weeënopwekkers. Om 15.15 begonnen de persweeën en na een kwartier persen is ze geboren met een termijn van 39+2💕

één jaar geleden

Vanmorgen om 4:44 uur ben ik bevallen van onze zoon Ted💙 3910 gram. Het was een heftige bevalling van 24 uur met veel zorgen om de kleine. Gelukkig alles goed nu. We moeten nog een paar uur blijven voor controles, maar tot nu toe gaat het heel goed.

één jaar geleden

Ons Kerstkindje Nini werd gisteren met 41+3 geboren omstreeks 17h35 op de geboortekruk, na een bevalling van 7 uurtjes. Wat een ervaring, zo ongelooflijk trots op haar (en op mezelf).

één jaar geleden

Onze Abbey is gisteren geboren💝 ze woog 3610 gram en was 48.5 cm lang bij een termijn van 40+3

één jaar geleden

Onze zoon Cas geboren op 24 november met 38+4 weken na een inleiding die uiteindelijk een keizersnede werd.

één jaar geleden

Onze dochter Fay is 23 December geboren met 39+6 weken. Na een geplande inleiding (middag op 22 december ) is ze om 22.35 uur geboren met een gewicht van 3610 gram.

één jaar geleden

22-12-22 is om 19:35 uur ons zoontje Lucas geboren met 39+3 weken.🥰 Hij woog bij de geboorte 3755 gram.

één jaar geleden

Op 23-12-2022 met 40+5 dagen is om 18:07 Neal geboren. Na een vlotte bevalling kwam hij na 20 min persen op deze wereld. Neal heeft een geboortegewicht van 3160! We zijn verliefd en genieten met volle teugen.

één jaar geleden

🎀 Elinor 🗓 23 december 🕘 9:02 uur 🏋🏽‍♀️ 2810 gram; 47 cm Gefeliciteerd allemaal met jullie wondertjes✨